Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meikäläinen tykkää Nintareista. Konsoleitani ovatkin Nintsikikan PeliKuutio, ja se ensimmäinen, alkuperäinen, vuodelta 89 !!PeliPoika!!:D
 
En ole yhden konsolin mies, kuten kuvastakin saattaa tarkkasimmuiset huomata, http://members.surfeu.fi/tombad/omg.JPG

Löytyy: NES, GB, SNES, MD, PS, N64, XBOX*, GC*, PS2* +jokunen vähemmän konsoli. Saturn ja DC on myyty joskus, ne vähän harmittaa.

*= Nököttää television vieressä ajovalmiina.
 
No nyt olen sitten minäkin kolmen konsolin mies! Tilasin juuri tänään XBoksini ja PS kakkoseni viereen Cuben kera Metroid Prime.
 
xboxilla eniten pelailen, kyllä PS2,PSX ja SNESkin löytyy.
Pleikkarilla tulee pelattua vain final fantasy 7-9 ja SNESillä pelailen vanhoja ropeja.
 
En ole yhden konsolin mies

Ensimmäisenä ostin Cuben kun se ilmestyi sitten saman jouluna hommasin Xboxin DVD katselua varten, nyt jos vain tulisi vielä Xboxille jokin Freeloaderi niin voisin katella kaiken formaatin DVDeitä.

Sitten on vielä tuo GameBoy Advance SP ja olen pelaillut todella paljon Final Fantasy Tactics Advancea. Xboxilla pelasin tuossa vähän aikaa sitten Metal Gear Solid 2: Substancen ja nyt on Cubella menossa Viewtiful Joe.
 
Yhden konsolin mies siinä mielessä, että omistan vain Gamecuben uusista kotikonsoleista. Ostaisin heti muutkin konsolit jos rahat riittäisivät edes kaikkiin niihin lukuisiin Nintendo -peleihin joita minulla ei vielä ole.
 
Minulta löytyy sekä X-box, että GameCube, mutta Cubella olen huomannut pelailevani paljon enemmän, mikä johtuu jo yli 17 vuoden kokemuksesta ja tottumuksesta Nintendon peleihin, eli eräänlaisesta uskollisuudesta. Morrowind tosin on onnistunut koukuttamaan minut X-boxilla melko hyvin, kuten KotOR, jota tosin en ole parin läpipeluukerran jälkeen pahemmin jaksanut pelailla.
 
Xboxilla pelaan ja ostin viereen Blaykkarin, kun tuli sitä ikävä, kun myin toisen pleikan pois pari vuotta sitten. Nyt on taas ja pois ei lähde.
 
n. 14 vuotta sitten aloitin pelaamisen 8-bittisellä Nipalla. Nyt löytyy liuta pelikonsoleita joita pelata (Alla on listattuna). Xboxilla tulee eniten pelattua, GC:llä harvoin ja PS2:lla Xboxin ja GC:n välimaastosta. GC:llä pelaaminen jäänyt nyt muutenkin konsolin ollessa huollossa, mutta perjantaina sen sitten voikin jo noutaa - pari peliä odottaisi pelaamista.

"Yhden konsolin miehet ja heidän mielipiteet ovat yhtä tyhjän kanssa."
 
Pelaaminen on tullut aloitettua PC:llä noin 15v sitten ja siitä lähtien alusta on ollut pääasiassa sama(vähän aikaa DC, ettei sitä edes lasketa), kunnes ostin viime elokuussa Xboxin (aika luonnollinen valinta oldPCpierulle). Tyytyväinen olen ollut. :D Boxin pariin minut sai PC:ltä puuttuvat peligenret: Snoukka/Lautailu (no onhan Tonyt, mutta näppiksellä ne on tuskaa ja hyvää PC-pädiä ei ole tullut vastaan), Arcade-autoilut (PGR:t, Colinit yms. ) ja urheilu(tennis, lätkä), sekä M$:n omat pelit. PC-puolella ne ovat yleensä olleet loistavia ja näyttää linja jatkuvan Boxilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joskus n. 20 vuotta sitten aloitin jollain ihme videopelillä, jota en koskaan ole sen koommin kenelläkään muulla nähnyt. Sen ohjaimiin tuli pelin mukana sellainen läpyskä, jossa näki mitä mikäkin nappi tekee. Mikäköhän sen koneen nimi oli? Ohjaimista lähti sellaiset puhelinluuri-tyyppiset kierrejohdot.

Sen jälkeen on ollut Spectrum48, C64, Amiga600, CD32, SNES (jap), 2 x Lynx, PS1 (pal), 2 x PS1 (usa), DC (usa), 2 x PS2 (usa), Cube (usa), XBOX (pal), XBOX (usa). Ainiin ja PC.

Dreamcastia ja Cubea arvostan nykyisistä eniten.

edit: Eikä sovi unohtaa legendaarista Donkey Kong Game & Watchia. Siitä itseasissa kaikki sai alkunsa mun osalta.

edit2: Tuo ensimmäinen konsolini olis siis Intervision 2001. Nimimerkki mop1978 saa pojot hyvästä salapoliisityöstä (tai tiedosta).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Joskus n. 20 vuotta sitten aloitin jollain ihme videopelillä, jota en koskaan ole sen koommin kenelläkään muulla nähnyt. Sen ohjaimiin tuli pelin mukana sellainen läpyskä, jossa näki mitä mikäkin nappi tekee. Mikäköhän sen koneen nimi oli? Ohjaimista lähti sellaiset puhelinluuri-tyyppiset kierrejohdot.

Kuulostaa ihan Mattel Intellivisionilta,mikä itsellänikin oli ensimmäinen varsinainen pelikone (on kyllä vieläkin,mutta ohjaimet hajalla).Hyvät pelisessiot sai kavereiden kanssa aikaiseksi, varsinkin Tennis ja Boxing olivat huippuja.
;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lionman

Kuulostaa ihan Mattel Intellivisionilta,mikä itsellänikin oli ensimmäinen varsinainen pelikone (on kyllä vieläkin,mutta ohjaimet hajalla).Hyvät pelisessiot sai kavereiden kanssa aikaiseksi, varsinkin Tennis ja Boxing olivat huippuja.
;)

Ei taida olla sama laite. Tässä mun koneessa oli tikkuohjaimet. Oli sellainen kerman värinen. Erittäin pyöreät kulmat siinä oli myös.
 
Kuten tuohon aiempaan viestiinikin editoin, se mun eka kone oli Intervision 2001.

Myös Lynxistä mulla oli kaksi versiota, se eka isompi ja toka pienempi malli. Se kone oli muuten todella paljon aikaansa edellä. Noh, aina ei voi voittaa vaikka olis kuinka hyvät lenkkarit :)

edit: Ja olihan mulla 8 bit NES myös jossain vaiheessa. Annoin sen joskus ilmaiseksi pois. Ja oli myös N64! Hatara pää ei meinaa muistaa enää mitään.

edit3: haaste peligallerioiden tekemiseen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Olen yhden konsolin mies niin kauan, kunnes vanhempani innostuvat itsekin pelaamisesta, tai kunnes muutan pois kotoa. Toisin sanoen olen yhden konsolin mies vielä kymmenisen vuotta...
 
Ylös Bottom