Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään tuli ostettua xbox. Ps2:sen ja kuution olen omistanut
jo pitemmän aikaa. Oli stokkalla sen verran hyvä tarjous; 169
vehje+ Amped 2 ja Top spin. Vaimoa on kyllä joutunut jonnii aikaa
pohjustamaan, alkuperäinen reaktio boksin hankintaan oli, että
tähän talouteen ei kyllä yhtään pelikonetta osteta, mutta sitkeä yritys palkitaan!
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PS2:lla pelailen. Minähän en mihinkään ekspoksiin koske! (kuten joku sanoi SF foorumeilla) :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen niin monen konsolin mies kuin tarvis. Eristäytyminen on henkisesti heikoille.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Hyllystä löytyy (käytössä olevia) X-Box,PS2 ja Dreamcast. Ostoslistalla Cube :D joten uskollisuutta ainoastaan hyviin peleihin.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Vanha NES lojuu kaapissa mut on sitäkin tullut välillä pelailtua vanhojen aikojen muistoksi..nykyään Xbox on käytössä päällimmäisenä ja useamman konsolin hankinta on vasta edessä jossain hamassa tulevaisuudessa
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Meillä on tällä hetkellä vain PS2(PS1 on myös,että Nintendo,PS1 on tuolla jossain vintillä,Nintendosta ei harmi,hajuakaan :( )

Veli on ostamassa 1.11-04 uutta PS2 uutta versiota,PSTwo,jollonka saan itelleni tuon PS2 ;)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Allegra sanoi:
Meillä on tällä hetkellä vain PS2(PS1 on myös,että Nintendo,PS1 on tuolla jossain vintillä,Nintendosta ei harmi,hajuakaan :( )

Saanko kysyä, mikä suluissa olevan lauseen idea oikein oli? En ymmärtänyt muutakuin tuin "meillä on tällä hetkellä vain PS2". Ja hei, nintendo on tehnyt enemmänkin kuin yhden pelikoneen. Kun puhuu Nintendosta pelikoneen on sama kuin puhuisi Microsoftista tai Sonystakin pelikoneena. "Voisinpas vähän pelata Sonylla nyt".
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Lloope sanoi:
Kun puhuu Nintendosta pelikoneen on sama kuin puhuisi Microsoftista tai Sonystakin pelikoneena. "Voisinpas vähän pelata Sonylla nyt".
Itse asiassahan NES:iä sanottiin yleisesti vain Nintendoksi.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Avovaimon kanssa löytyypi yhteisesssä käytössä xbox, ps2, ps1, gamecube, snes, nes, gameboy color (sekä kaksi pc:tä). Eipä noita kaikkia tule käytettyä kuin hyvin harvoin nykyään, mutta eipä niitä voi poiskaan heittää.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Lloope sanoi:
Saanko kysyä, mikä suluissa olevan lauseen idea oikein oli? En ymmärtänyt muutakuin tuin "meillä on tällä hetkellä vain PS2". Ja hei, nintendo on tehnyt enemmänkin kuin yhden pelikoneen. Kun puhuu Nintendosta pelikoneen on sama kuin puhuisi Microsoftista tai Sonystakin pelikoneena. "Voisinpas vähän pelata Sonylla nyt".

Kirjoitin nuo siksi sulkuihin kun en ole täysin varma onko koneet toimivia tai enää edes olemassa,ihmeellisesti takerruit noinkin tyhmään asiaan...Ja eikö se ole ihan jokaisen oma asia miten asiansa ilmaisee ;) Jos sanon pelaavani nintendoa,niin sanon vain " Pelaan nintendoa" en rupea tyyliin "pelaan sitä ensimmäisintä nintendoa" sama ps2 " meen pelaa pleikkaa" en rupea sen tarkemmin selittelemään,kunhan ite tietää mitä on menossa pelaamaan ;)

Selvennettääköön vielä niille jotka eivät tajunneet.
Meillä ollut nintendo oli se ensimmäisin konsoli,elikkäs tämmönen:
http://www.kennethfejer.dk/images/nintendo.jpg

Get it finally ?

Voi LOL :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PC ei ole pahemmin pelikäytössä, pelikoneina toimivat XBOX, GBA SP , NES ja SNES
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

xbox löytyy, enemmänkin voisi olla konsoleita jos vain olisi rahaa.

Pelaan myös PC:lläkin mutta sehän ei ole konsoli.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Allegra sanoi:
Ja eikö se ole ihan jokaisen oma asia miten asiansa ilmaisee ;) Jos sanon pelaavani nintendoa,niin sanon vain " Pelaan nintendoa" en rupea tyyliin "pelaan sitä ensimmäisintä nintendoa" sama ps2 " meen pelaa pleikkaa" en rupea sen tarkemmin selittelemään,kunhan ite tietää mitä on menossa pelaamaan ;)
Onhan se jokaisen oma asia miten ilmaisee itseään, mutta kun kirjoittelee tälläisiin foorumeihin niin mitä ilmeisimmin olisi tarkoitus että myös muut ymmärtävät mitä kirjoittaja on koittanut sanoa. Jos pääasia on että itse tietää mitä tarkoittaa, eikä sillä ymmärtävätkö myös muut ole väliä niin miksi vaivautua edes kirjoittamaan?
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Nes, Snes, N64 ja GC löytyy täältä
Olen suunnitellut tässä ostaa Xboxia tai PS2:ta, mutta rahaa ei kauheasti ole joten taitaa jäädä ostamatta
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Slaisser sanoi:
Onhan se jokaisen oma asia miten ilmaisee itseään, mutta kun kirjoittelee tälläisiin foorumeihin niin mitä ilmeisimmin olisi tarkoitus että myös muut ymmärtävät mitä kirjoittaja on koittanut sanoa. Jos pääasia on että itse tietää mitä tarkoittaa, eikä sillä ymmärtävätkö myös muut ole väliä niin miksi vaivautua edes kirjoittamaan?
No anteeks kun en ole mikään tarkka noitten koneiden kanssa,ei nyt tartte aikaansa tuhlata tuollaiseen mun mielestä jonniinjoutavaan asiaan !!!
Eipä tullut kukaan muu mulle inttämään tuosta kun satuin vahingossa mainitsemaan Nintendon "väärin",joten tuosta ymmärtää että muita ei yksinkertaisesti kiinnosta,mikä Nintendo on kyseessä,eivätkä takerru tuollaisiin,varsin on parempaakin tekemistä kun jauhaa jostain tyhmästä jutusta...
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Muille kirjoittajille->
Häirihtikö muita se,etten osannut mainita nintendoa tuon tarkemmin kuin ensimmäisessä viestissäni ?


Huvittavaa :p
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

itseltäni löytyy PS2, mutta olen pelaillut kavereitten luona Xbox:ia aika runsaasti ja sekin vaikutaa ihan hyvältä pelikonelta ja saattaa tulla hankittua jossain vaiheessa.
 
Ylös Bottom