Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Tulipa napattua peli tänään samalla mukaan kun sattu keikkumaan risman hyllyllä jo tänään. Täytyy sanoa että todella hyvältä vaikuttaa näin parin tehtään jälkeen. Omilla tiimikavereilla tuo keinoäly ei oikein välillä raksuta mutta ei sen niin väliä kun muuten ihan hyvästi asiansa hoitavat. Toinen tehtävä ei tosin lähtenyt käyntiin niinkään hyvin. Sitä vaan mentiin siinä porukalla olevinaan niin stealth meiningillä kunnes joku miehistä ilmoittaa "enemy gunship at 200 meters", herra morales päättää ruveta jostain kumman syystä tulittamaan sitä kohti. Siitäpä äkkiä kivikkoon suojaan jonka jälkeen katsoin taakseni missä muut kaverit luuraa.....yksi makasi ketarat ojossa puoliksi kiven päällä ilman päätä, toinen jossain puskassa, mutta kuolleena sekin ja kolmas töröttää jonkun vartijakopin vieressä 100m päässä jonka toisella puolella seisoo 2 vihollista aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut,hmm. Onneks herra morales osasi seuraavalla kerralla pitää liipasinsormensa kurissa :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Poistin kans tänää tosta kaupan hyllyltä tän. Iha komialta vaikuttaa noin muutaman tehtävän jälkeen. Jotain online PVP:tä + co-oppeja vois ruveta tässä varmaa järkkäilemään, jos jengiä nappaa?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

On tää hyvä, menny koko päivä sotien ihan huomaamatta, taitaa olla 4. tai 5. tehtävä menossa.

Bugeja on jonkin verran, vielä ei oo semmosta tullu vastaan mikä ois peli-ilon kadottanut, mutta kyllä niitten korjaaminen sitä varmasti nostaa.
Minusta tuo kakkostehtävän aikaraja oli oikein osuva, duuni piti saada hoidettua yöllä ja mun tiimin tehtävä oli aivan operaation alussa pedata puhdas ilmatila cobrille, jotka sitten jatkoivat operaatiota siitä eteenpäin. Oli oikein mukava kulkea hieman kiireessä, loi sopivan jännitys-momentin, varsinkin kun meinasin päästä hengestäni viimeistä demo chargia asetellessa.

Käskyttäminen on musta vähän turhan karsittu, oishan tuonne valikoihin sopinu paljon enemmänki, nykyisellään ei tule ihmeemmin käskytettyä kun ei voi antaa esim. tiettyä sektoria ja suuntaa mihin haluaa kaverin pälyilevän, tai edes ohjattua medicci suoraan haavoittuneen kaverin luokse (en ainakaan löytänyt mistä) josta syystä liikkumattomaksi haavoittunut yleensä kuolee verenhukkaan jos en itse satu heti vieressä olemaan.

Yksi ärsyttävyys löytyy, välillä hengestä päästyää edelliselle chekpointille palatessa respawnaa oikeastaan tumput suorina keskelle vihollisten tulitusta. Tällöin tulee kiire etsiä suojaa ja heittäytyä maahan, varsinkin kun ruutu on aluksi väreiltään harmaa jä focus vähän sumea, ennen kuin se hiljalleen alkaa selkiintyä.

->jatkamaan :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Muutaman tehtävän perusteella voisin melkein sanoa että hardcore co-op hyvällä porukalla on ehkä sitä parasta sotimistia mitä itse olen konsolilla koskaan kokenut. AI miesten kanssa en ole vielä testannut kuinka vaikeaksi toi hardcore pelimuoto muuttuu, kun tuntuu että siinä on jo itsensä hengissä pitämisessä ihan tarpeeksi hommaa. Muutenkin co-op tuntui toimivan oikein mainiosti, serveri pysyi pystyssä ja lagia ei ollut ollenkaan.

Peli on toiminut jopa yllättävän hyvin, AI vastus osaa käyttää koukkaustaktiikoita, ja ne myös perääntyvät jos joutuvat liian kovaan tulitukseen. Karttaa saa pälyillä kesken taistelujen jottei joutuisi täydelliseen vihollisten mottiin. Jopa pientä paniikkia on ollut havaittavissa, kun vihulaiset puskevat päälle, ja perääntyä ei saisi.

Sen verran tässä pelissä on sitä "siellä olemisen tuntua" että sotiminen tulee jo uniin, ja nyt sitten ollaan hereillä aamuyöllä viiden aikaan. Onneks ei tarvistse lähteä aamulla duuniin. :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Muutaman tehtävän perusteella voisin melkein sanoa että hardcore co-op hyvällä porukalla on ehkä sitä parasta sotimistia mitä itse olen konsolilla koskaan kokenut.
Komppaan satasella! Fläsärin kuuppi on ehdottomasti oma lukunsa kuuppi-rintamalla. Eilisen illan/yön perusteella kyseessä oli, hands down, paras kuuppi-kokemus mitä olen koskaan kokenut. HC:lla pelatessa tehtävät muuttuvat todella intensiivisiksi ja kavereiden kanssa taktikointi on pakollista, mutta suunnattoman palkitsevaa. Eilisissä matseissa koettiin oikeasti sellaisia asioita mitä ei voinnut kuin ällistellä leuka lattiassa. Ja nyt ei puhuta yleisestä hedonismista vaan oikeista asioista mitä pelin eteemme heitti.

Yksi esimerkki eiliseltä illalta: Meitä oli kolmen kopla ja yksi botti. Toinen tehtävä. "Kohde"(ohjusta kuljettava rekka) näkyi noin kilometrin päässä. Kokoonnuimme läheiselle vajalle jonka toiseen kerrokseen yksi meistä jäi tarkastelemaan vajan ja kohteen välistä maastoa. Botti jäi sniputtajan suojaksi ja me kaksi muuta lähdimme hitaasti etenemään kohti kohdetta. Yön pimeys oli puolellamme. Sniputtaja raportoi "kohteen" luona olevista teroista joita me valmistauduimme kohtamaan. Yhtäkkiä meidät huomattiin, tulitus alkoi välittömästi. Sniputtaja piti etenevien terojen päät alhaalla suojatulen voimin, meidän sylkiessä lyijyä näiden niskaan. Kiivas tulitaistelu kulminoitui vajan ja kohteen väliseen ojaan jossa kivien suojassa taistelu kävi kiivaimmillaan. Onneksemme lähistöllä piileskellyt mariini-ryhmä koukkasi "kohteen" selustasta apuumme. Mutta jokin oli vialla. Apuun saapuneita mariineja tulitettiin jostain. Kohti sateleva lyijy pakotti meidän nopeaan vetäytymiseen tuon "kohteen" luokse. Meitä tulitettiin jostain, ammukset vetävät viimeisiä, henki hellässä ja sniputtajamme on toisella puolella maailmaa. Asiat eivät näyttäneet hyvältä. Samassa sniputtaja raportoi botin kaatuneen. Olimme aivan ulalla tapahtuneesta. Nopea vilkaisu karttaan paljasti tilanteen todellisen suunnan; ladon takaa eteni suuri vihollis massa "kohdetta" kohti. "Lähistöllä kierrellyt partio oli varmasti kuullut tulitastelun ja rientänyt tapahtumapaikalle." - ajattelimme. Paniikki kasvoi. Tulitus jatkui ja piti meidän päämme visusti mullassa. Joukko jatkoi etenemistään meitä kohti. Meidän panikoiva tulitus ei kaatanut yhtäkään teroa. Olimme kurkkuamme myöten kusessa. Yhtäkkiä sniputtajamme tajusi - "Viholliset eivät ole huomanneet meikäläistä!" Joukko oli niin keskittynyt meidän nallittamiseen että he eivät olleet noteranneet ladon yläkerrassa kämppinyttä marttaa. Peukalo suusta pois! Urhoollinen sniputtajamme aloitti harkitun tulittamisen joka sai vihollisen hämilleen. Nousimme mullasta ja aloitimme villin ristitulen! "Get some! Get Some!" - huutojen saattelemana teurastimme kylmän harkitusti nuo riisi-kansalaiset. Viimeisen laukauksen lauetessa ja teron kaatuessa, kokoonnouimme "kohteelle". Sydämmemme hakkasivat kirjaimmellisesti tuhatta ja sataa. Emme vieläkään ymmärtäneet miten olimme selvinneet tästä kaikesta. Yhtäkkiä ällistyneen hekumoinnin rikkoi lähenevä vihollis-kopteri joka aloitti villin tulittamisen meitä päin. Matkamme oli vasta alussa. To Be Contiuned.

^ Eikä tämä vielä mitään, samainen tehtävä jatkuu ja Grande Finale on vielä kertomatta. :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Tämän kaiken hehkutuksen ja vikojen väheksymisen seurauksena oma kappale lähti tilaukseen eilen. Jutuista päätellen tässä ei ole samaa etenemis systeemiä tehtävissä kuin edellisessä,et ensin ryynätään,sit tehtävien edetessä ajellaan ja lennetään?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Yksi esimerkki eiliseltä illalta: Meitä oli kolmen kopla ja yksi botti. Toinen tehtävä. "Kohde"(ohjusta kuljettava rekka) näkyi noin kilometrin päässä. Kokoonnuimme läheiselle vajalle jonka toiseen kerrokseen yksi meistä jäi tarkastelemaan vajan ja kohteen välistä maastoa. Botti jäi sniputtajan suojaksi ja me kaksi muuta lähdimme hitaasti etenemään kohti kohdetta. Yön pimeys oli puolellamme. Sniputtaja raportoi "kohteen" luona olevista teroista joita me valmistauduimme kohtamaan. Yhtäkkiä meidät huomattiin, tulitus alkoi välittömästi. Sniputtaja piti etenevien terojen päät alhaalla suojatulen voimin, meidän sylkiessä lyijyä näiden niskaan. Kiivas tulitaistelu kulminoitui vajan ja kohteen väliseen ojaan jossa kivien suojassa taistelu kävi kiivaimmillaan. Onneksemme lähistöllä piileskellyt mariini-ryhmä koukkasi "kohteen" selustasta apuumme. Mutta jokin oli vialla. Apuun saapuneita mariineja tulitettiin jostain. Kohti sateleva lyijy pakotti meidän nopeaan vetäytymiseen tuon "kohteen" luokse. Meitä tulitettiin jostain, ammukset vetävät viimeisiä, henki hellässä ja sniputtajamme on toisella puolella maailmaa. Asiat eivät näyttäneet hyvältä. Samassa sniputtaja raportoi botin kaatuneen. Olimme aivan ulalla tapahtuneesta. Nopea vilkaisu karttaan paljasti tilanteen todellisen suunnan; ladon takaa eteni suuri vihollis massa "kohdetta" kohti. "Lähistöllä kierrellyt partio oli varmasti kuullut tulitastelun ja rientänyt tapahtumapaikalle." - ajattelimme. Paniikki kasvoi. Tulitus jatkui ja piti meidän päämme visusti mullassa. Joukko jatkoi etenemistään meitä kohti. Meidän panikoiva tulitus ei kaatanut yhtäkään teroa. Olimme kurkkuamme myöten kusessa. Yhtäkkiä sniputtajamme tajusi - "Viholliset eivät ole huomanneet meikäläistä!" Joukko oli niin keskittynyt meidän nallittamiseen että he eivät olleet noteranneet ladon yläkerrassa kämppinyttä marttaa. Peukalo suusta pois! Urhoollinen sniputtajamme aloitti harkitun tulittamisen joka sai vihollisen hämilleen. Nousimme mullasta ja aloitimme villin ristitulen! "Get some! Get Some!" - huutojen saattelemana teurastimme kylmän harkitusti nuo riisi-kansalaiset. Viimeisen laukauksen lauetessa ja teron kaatuessa, kokoonnouimme "kohteelle". Sydämmemme hakkasivat kirjaimmellisesti tuhatta ja sataa. Emme vieläkään ymmärtäneet miten olimme selvinneet tästä kaikesta. Yhtäkkiä ällistyneen hekumoinnin rikkoi lähenevä vihollis-kopteri joka aloitti villin tulittamisen meitä päin. Matkamme oli vasta alussa. To Be Contiuned.


Oli kyllä ihan loistavaa settiä! Konfliktin jälkeen itsellä jäi konekivääriin 2 ja pistooliin 5 panosta. Meidän snipu kyllä ansaitsi urhoollisuusmitallin siitä suorituksesta...

AI alkoi kyllä motittamaan meitä upeasti heti kun olimme paljastuneet, eikä tämä ollut mikään yksittäinen tapaus.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Tehtävät keskittyvät ilmeisesti pääasiallisesti jalkaisin pukarointiin, mutta onhan pelissä aivan valtava, suorastaan kolossaalinen ajoneuvotuki; yli 50 vehjettä ratsastettavana. (Ehe, hehhehe.)

Kovasti on ollut virallisilla foorumeilla natinaa että ajoneuvoja käytetään todella kitsaasti kampanijassa. Itseä ei kyllä haittaa tippaakaan, jalkaisin marssimisessa on sitä jotain. :D

Itellä kokemuksia vasta Hummerista ja APC miehistönkuljetusvaunusta. APC oli kyllä todella erikoinen ajaa, tuntui kun molempia teloja pitäisi käyttää erikseen, mutta silti kaasutus tapahtuu vain vasemmalla tatilla.

APC:n saa käyttöön
kolmannen tehtävän alussa, jossa aloitetaan "maihinnnousu" rannasta. Tehtävän alkupisteestä parinkymmenen metrin päässä rannassa oli vapaa APC.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Eli mitäs voitte sanoa "final wordiksi" AI:n tasosta? Jos nyt unohdetaan bugitus aivan kokonaan, onko AI sitä tasoa, mitä sen luvattiin olevan?

Vielä on vaikea sanoa kun vasta 4 tehtävää on suoritettu. Osaa piirittää, hyökätä monelta suunnalta yhtä aikaa ja lähtee karkuun jos joutuu liian kovaan tulitukseen.

Muuten se tuntuu toimivan oikein hyvin, mutta muutaman kerran kun on päässyt sivustasta hyökkäämään AI ei reagoi edes ensimmäisestä osumasta mitään. Tämä bugi on jo ilmeisesti korjauksessa, ainakin se on listattu virallisen foorumin ongelmaketjuun.

edit: En tiedä mitä siitä on sitten luvattu...
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

No ei se nyt varmaankaan mikään maailman paras ole, mutta ihan tarpeeksi haastava.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Erittäin mukavaa vaihtelua perinteisille sinkohipoille. Kokoajan saa olla pelko puserossa, että milloin napsahtaa nappi omaan otsaan. Usein tekeekin mieli vain ryömiä kiven koloon piiloon ja laittaa kädet ristiin. Paniikki iskee nopeasti kun lyijyä ropisee ympärille, eikä vihollista saa paikannettua. Ei siis mikään perinteinen putkijuoksu liipasin pohjassa. Ei voi suositella ADHD lapsille.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itse tykkäisin just rauhassa möyhiä pitkin pusikoita ja edetä muutenkin rauhalliseen tahtiin. Joku puhui aikasemmin jostain aikarajoista,kuinkakin tiukkoja?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

No toisessa tehtävässä on ainakin järkky aikaraja ja ei jää hirveesti aikaa ihmettelyyn ja taktikointiin. Ton tehtävän vedin kyl ikävä kyllä aika perus räiskintämeininkiin.

Olen nyt ollut tos kolmannessa tehtävässä jo useamman päivän kun siinäkin pitää mennä hirvee tuli perseen alla rantaa ylös ja tuhota antitank-miehistö, muuten ne tuhoo sun APC:t

En tykkää noista aikarajoista sitten yhtään ja onkin jo tullut sellainen fiilis että peli jää hyllyyn keräämään pölyä, valitettavasti.

Ei mulla mitään vastaan ole tuota flashpointia, ei vaan maistu se hirvee kiireessä juokseminen
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

No toisessa tehtävässä on ainakin järkky aikaraja ja ei jää hirveesti aikaa ihmettelyyn ja taktikointiin. Ton tehtävän vedin kyl ikävä kyllä aika perus räiskintämeininkiin.

Olen nyt ollut tos kolmannessa tehtävässä jo useamman päivän kun siinäkin pitää mennä hirvee tuli perseen alla rantaa ylös ja tuhota antitank-miehistö, muuten ne tuhoo sun APC:t

En tykkää noista aikarajoista sitten yhtään ja onkin jo tullut sellainen fiilis että peli jää hyllyyn keräämään pölyä, valitettavasti.

Ei mulla mitään vastaan ole tuota flashpointia, ei vaan maistu se hirvee kiireessä juokseminen

Eikö kannattaisi ensin kokeilla co-opilla ennen kuin lyttäät hyllyyn pölyn kerääjäksi? Uskoisin että jopa ärsyttävät aikarajakohdat menee mukavasti hyvässä peliseurassa :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Sarkasmille tattista asiapitoisesta viestistä - vielä jatkokysymys - miten usein se peli sitten toimii? 50% ajasta? Jotain pelattavaa pitäisi hommata ja tässä puntaroin Batmanin ja tämän välillä. Ei oikein huvita mistään puolivillaisista tekeleistä käydä maksamaan niin kallistuneeko tuo vaaka sitten lepakkomiehen puolelle.

Batmaniä kyllä suosittelen hyvinkin lämpimästi. Itse pidin paljon ja homma toimi nyt jälkeenpäin ajateltuna 100% bugivapaasti. Ja pelasin pelin läpi viidesti.. Ja vois harkita kuudettakin ihan vaan uuden television kunniaks :D

Mutta niin itse aiheeseen:

Siis, senverran ainakin täällä bugittanut että ihmettelen ettei jokapuolella ole siitä foorumiotsikoita, mutta moni ei tunnu sanovan mitään. Tosin varmaankin sen takia että pelaa online co-oppia. Silloin nimittäin tottakai jää kokonaan pois teamin bugit ja noh.. melkein kaikki bugit.

Voisikohan olla että kun pelirupeaman kesto oli sen 15 tuntia, että peli alkoi bugittamaan loppumissioita kohti mahdollisen lämpenemisen takia? Hmmm.
En nimittäin ole nyt pelannut sen jälkeen kun siinä yhdessä tehtävässä tapahtuu aina se bugi että harhautusjoukot ei tule ja missio on lähes mahdoton. Kyllähän ne vihollissotilaat maltilla sais kaikki hengiltä sieltä tukikohdasta mutta kun on se aikaraja. Ja apujoukkotiimi pyörii APC:llä ympyrää kaukana poissa, metsänlaidassa. :/

Kukaan muu ei tosin ilmoita vastaavanlaista bugia parilla foorumilla mihin kurkannut että mitäköhän helv... Tietty mun xboxissa taas jotain vikaa? Mutta voiko se pelin bugisuutta lisätä? Kun en näistä niin ymmärrä :D Asensin sen vielä kovalevylle ja ihan 100% complete ja kaikki hyvin...

Hmh hmh.

Mutta siis sanoisin että 60-70% ajasta peli toimii mutta sit kun bugittaa, tuntuu bugittavan oikein kunnolla. Mutta ennen bugeiluja olin jo sitä mieltä että paras sotapeli mitä konsolilla olen pelannut ja jos toimimaan tämän saavat niin sama mielipide on täysin ehdoton. :)

Ei noissa CoDeissa ole realismista tietoakaan. Rakentuu "hollywood-sotaleffa" tyylin ympärille.. ja mikäpä siinä, hyviä pelejähän ne mutta Operation Flashpoint 2:ssa on sitä sodan fiilistä suorastaan ämpärikaupalla.

Että .. sanoisin melko vaikeaks valinnaks tota Batman: AA vai tämä... Melkein sanoisin että livettäjälle suosittelisin OF2:sta kun uudelleenpelattavuus on varmasti ihan mieletön jos/kun peli saadaan vielä bugittomaksi jne. Ja muutenkin näyttäis aina olevan tilanteet erilaisia. Ei näyttäis olevan pelissä viholllisryhmille mitään määrättyjä samoja reittejä, mikä on mielettömän jees. Ei voi opetella mitään 100% foolproof taktiikkaa millä kohtia vetää, vaan asiat tapahtuu kuten oikeassa elämässä ja pitää olla tarkkana.

Batman on myös kyllä aivan ÄSSÄ suoraansanottuna, jos siis yhtään batman nappaa. Mutta useat sanoo että melko lyhyt.. ja onhan siinä kyllä uudelleenpelattuna asiat aika samanlaiset.

Mutta noh, etpä ainakaan voi ostaa huonoa peliä kun noista kahdesta mieleisen valitset.

Ja vähän hehkutusta flashpointista Foemanin inspiroimana:

Aseet suppressed, rule of engagement "return fire", tight spread, line. Tarkotus välttää viholliskontaktia loppuun asti.
Pelkkä kuunvalo valaisee öisen rinteen, missä meikäläisen tiimi on puiden varjoissa, "puuryppään" vieressä. Rinne on täynnä puita muuten, paitsi edessä aukea paikka ja seuraava metsärypäs juoksumatkan päässä. Oikealla tie, missä pari sotilasta, mutta niin kaukana että näyttää muurahaisilta jopa kiikareilla katsottuna. Noh, lähden juokseen polvipitkässä heinikossa ja just kun olen siinä noin 60-100m aukealla, lentää 2 vihollishelikopteria suht lähellä, siellä oikealla mihin tie aukeaa. Samantien maihin. Tiimin juoksu ja varusteiden helinä lakkasi ja jäljellä on juoksusta jäänyt hengästymisen ääni ja sydämensykkeet. Helikoptereiden ääni siirtyy kauemmas... ja jatkamaan. Nopea sprintti metsän laidalle, takaisin varjoihin jotka puut kuunvaloon luo. Luulen päässeeni suojaan, mutta sotilas tiimissä tiedoittaa "rifleman, 25meters" - täysi paniikki ja maihin. Mitään ei kuulu. Mitään ei näy kun ruohot edessä kun makailee tontissa. Ryömin paksumman puun taakse ja nousen polvelle. Huomaan sotilaan kävelemässä alempana rinnettä, just ohittamassa ohutta valokaistaletta.. sillä sen huomasinkin. Alan tähdätä ja samassa aukeaa tuli vasemmalta, tiimi vastaa tuleen, käännyn sinne ja saan luodin päähäni.

Vaikka kuolema tulikin, tunne oli mahtava, koska koko tilanne oli aivan mielettömän eeppinen. Se valaistus ja tunnelma, sennheiserit päässä ja kuulee niin tarkkaan miten 2 helikopteria lentää ja ruoho kahisee jaloissa ja huh huh. Tyylikästä on.

Että kyllä tällä todella on hetkensä kun kaikki on upeaa.

Pitääpä kokeilla josko se bugi ei tulisi nyt.. ja kurkata jos peliin on jo jotain päivityksiä.
(Useinhan on, kun hiovat pelistä bugeja pois sillävälinkin kun levy painetaan ja saadaan levitettyä jne...)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Moro,
Auttakaa alokasta kun en pääse sit millään 4tehtävää läpi (lentokenttä) :) miten te selviätte hengissä sinne lennonjohto tornille asti. Varmaan jo 100 kertaa oon delannu siinä rytinässä kun joka puolelta viuhuu ja pamahtelee päin näköö...

Ei mulla muuta, Over´n´Out :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Hirveää hehkutusfiilistelyä!!!!! :D

Mitä pelissä tapahtuu, jos saa pistoolin luodin jalkaan?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Hirveää hehkutusfiilistelyä!!!!! :D
Käy lukemassa PS3-ketjua :rolleyes:
Mitä pelissä tapahtuu, jos saa pistoolin luodin jalkaan?
Riippuu mihin kohtaan jalkaan ampuu. Itselläni kävi kerran niin että sain sellasen tällin jalkaan etten pystynyt enään liikkumaan ja jäin maahan vuotamaan kuiviin. Botti onneksi pelasti mutta sprinttaaminen ei tuolla koivella enään onnistunut. Noita efektejä on monenlaisia. Tälleillä on muistaakseni kolme erinlaista loukkantumis indikaattoria; keltainen(lievä), oranssi (vaarallinen) ja punainen (hengenvaarallinen). Näitäkin maustetaan välillä tietenkin erinlaisilla sivuvaikutuksilla.

Kala-Aapo, koukkaa kentälle idästä päin. Kierrä sinne (kentästä katsottuna pohjoisessa) olevan kukkulan takaa.
Tätä reittiä käyttämällä saat varsin mainion etulyöntiaseman kentän vyöryttämiseen.

---

Tässä muuten tuolla Fläsärin virallisilla foorumilla tiedostetut ongelmat. Näihnin varmasti saadaan korjauksia:

1. Voice repeating itself over and over.
2. The AI (enemy) sometimes just stand there.
3. Audio cutting out at random intervals (though rare)
4. Animations are still a bit off
5. Dead Zone Adjustments
6. Fix Game Saves Problems
7. Players in game size (ex: 8v8)
7. Ordering AI teammates to assualt a apc/tank they shoot it with there assualt rifles.
8. Enemy AI knowledge of Weapon Choice.
9. Enemy AI knowledge on long range shooting.
10. Connection loss in MP games
11. Ranking System Glitch
12. Sand Bag Glitch (Jumping over sand bag shoots you 10 feets into the air = death)
13. AI Blocking Line of Fire
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Tuli muutes tämmönen asia mieleen kun tuota PS3 puolta vakoilin eli eihän boxiversiossa ole tuommosta suorastaan kaaottista onlinesekoilua jossa peliin ei saa millään kaveria mukaan?
 
Ylös Bottom