Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Paskan vitut. Lopetan pelaamisen siinä vaiheessa kun fyysiset poistuu.Olisi pitänyt jo vuosia sitten siirtyä kaikilla alustoilla digiin. Ei mitään pointtia kerätä fyysistä muoviroskaa.
Meillä oli julmetun iso kokoelma VHS-kasetteja ja LP-levyjä. Kirjoja myös. Talo meni purkuun mikrobivaurion takia, ja sinne meni kaikki vuosikymmeniä kerätyt aarteetkin. Ei voitu pitää kun oltiin herkistytty niin pahasti. Nyt ei kerätä enää kuin harvinaisimmat figuurit ja painokset vitriiniin. Lapsille vitsailtu, että saavat tapella kuka joutuu pyyhkimään pölyt kaikesta kun meistä aika jättää. Tai kuka myy isolla voitolla seuraavalle keräilijälle. Tai kuka lyö roskiin.Olisi pitänyt jo vuosia sitten siirtyä kaikilla alustoilla digiin. Ei mitään pointtia kerätä fyysistä muoviroskaa.
Tuota pleikan kirjastoa saisivat vielä parannella, kun mulla ei ainakaan ei ole kaikki plussapelit niiden oikeassa paikassa vaan osa on siellä ostettujen seassa.Peikkarilla onneksi nykyään kansiot käytössä sekä plussapelit erikseen kirjastossa hieman helpottavat käytettävyyttä.
Pari kertaa meinannut ostaa Rakuten TV, Viaplay tai Google Elokuvista leffoja kun on ollut hyviä tarjouksia, mutta olen vain vuokrannut juuri tuon takia, että jos ostat leffan, niin se on sun vain sen aikaa kun palvelulla on oikeudet siihen.Elokuvissa saisi parantua digi homma reippaasti olisi mahtavaa jos olisi varmaa että elokuva säilyy sinulla eikä katoa minnekkään kun palvelusta se loppuu. sinne meni ne rahat roskiin. Movies anywhere kaivataan joka paikkaan.
Kaikkia näitä kokeillut. Google elokuvissa kyllä paras kuvanlaatu. Microsoft elokuvissa tuntuu olevan äänet parhaat. Testi mielessä kokeillut ja vertaillut vähän näitä kaikkia.Pari kertaa meinannut ostaa Rakuten TV, Viaplay tai Google Elokuvista leffoja kun on ollut hyviä tarjouksia, mutta olen vain vuokrannut juuri tuon takia, että jos ostat leffan, niin se on sun vain sen aikaa kun palvelulla on oikeudet siihen.
Kaksi viimeisintä viestiä laittaa käytännön ja arvailun vastakkainen. Käytännössä huhtikuussa myyty (jossain päin maailmaa) fyysistä enemmän ja sitten joku arvailee, että parin, kolmen vuoden sisään fyysiset häviää.
Onks tää ihan tuulesta temmattu?