Kannattaa sitten katsoa hintoja joilla ihmiset on oikeasti ostanu ne
Juu ja sekin toki vaikuttaa, että missä niitä myy. Jossain foorumin myyntipalstalla, Torissa tai Ebayssa voi mennä sama tavara tyystin eri hinnoilla.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaa sitten katsoa hintoja joilla ihmiset on oikeasti ostanu ne
Hyväkuntoisia ovat ja kaikki sisältö pitäisi olla tallella mutta jos ei tuon enempää saa niin saavat lojua kaapin pohjalla jatkossakin.
Ebay nyt ei ole mikään hintaseuranta, siel nyt tyypit voi laittaa hinnaks 1-20.000 dollaria.
No joo, mä katoin yks päivä Ebaysta niin joku pyysi siellä FF7:sta 5000 dollaria... Siksi tulinkin täältä kysymään että mikäs homma tämä on? Joka tapauksessa ei mulla ole tarvetta myydä pelejäni. Ellei nyt joku sitten ala tosiaan tarjoamaan tonneja mutta ei taida ihan heti tapahtua sellaista.Ellei kyseessä ole sit jotkut äärimmäisen harvinaiset tapaukset, ei niistä vanhojen pelien myynneistä kyllä semmosiin rahoihin pääse käsiksi että tekisi luksus matkan hawajille lentäen ykkösluokassa, mutta kyllä niistä kuten vaikka hyväkuntoisista silent hill peleistä voi saada sen verran että tekee reissun vaikka suomenlinnaan. Voithan sä vielä niitä pantata ja kattoo mikä on meininki sitten eläkepäivillä
Ebay nyt ei ole mikään hintaseuranta, siel nyt tyypit voi laittaa hinnaks 1-20.000 dollaria.
No joo, mä katoin yks päivä Ebaysta niin joku pyysi siellä FF7:sta 5000 dollaria... Siksi tulinkin täältä kysymään että mikäs homma tämä on? Joka tapauksessa ei mulla ole tarvetta myydä pelejäni. Ellei nyt joku sitten ala tosiaan tarjoamaan tonneja mutta ei taida ihan heti tapahtua sellaista.
Juuh. Vaikuttaa sen verran arpapeliltä tuo hinnoittelu etten jaksa nähdä vaivaa. Ehkä sitten joskus kun noille hinnoille löytyy sellaiset "viralliset" arviot josta kukin voi katsoa mitä kannattaa pyytää. Kuten esim. vanhojen vinyyli-levyjen kohdalla.Ainahan sitä voi pyytää, eri asia, löytyykö ostajia. Ja siis jonkin pelin ensimmäisen painoksen avaamattomasta ja täysin virheettömästä kappaleesta saattaa joku keräilijä jotain tuollaista maksaakin. Välillähän sitä saa lukea uutisia, kun jotain on myyty maailmalla käsittämättömään hintaan.
Itse sinä tuon mehustelun keksit. Minä olen vain tyytyväinen että saan fyysisenä. En usko että tässä mikään boikotti vaikutti mutta ehkä vähän edes ne ihmisten toiveet ja valitukset. Asiakkaitahan nekin kuitenkin on.Ei tämä kyllä millään tavalla todistanut minkään boikotin toimivuutta tai kannassaan pysymisen hyötyä. Eiköhän tässä ollut kyse siitä, että jotain limited run spessu hässäkkää suunniteltiin jo alusta asti myöhemmin julkaistavaksi, niinku joku sanoikin jo joskus aiemmin täällä. Mutta mukavahan se on mehustella ja itseään selkään taputella kuinka nyt boikotti kannatti.
Katsotaanko sitten uudestaan, kun fyysisen lipputtajat juoksevat kilvan kauppaan tekemään pelistä yllättäen jättimenestyksen arvostelujen lisäksi myös myyntien osalta. Oma veikkaus, on että ei merkittävästi viisari värähdä tuon osalta, vaikka monen mielestä peli myisi vissinä kymmeniä miljoonia enemmän jos siitä tarjottaisiin fyysinen julkaisu.
Joo ihan otse keksin…Itse sinä tuon mehustelun keksit. Minä olen vain tyytyväinen että saan fyysisenä. En usko että tässä mikään boikotti vaikutti mutta ehkä vähän edes ne ihmisten toiveet ja valitukset. Asiakkaitahan nekin kuitenkin on.
Suosin fyysistä, mutta ei se missään nimessä ole tärkempää kuin pelin pelaaminen. Digissä vaan ei saa yhtä paljon rahalle vastinetta, joten sen pitää näkyä hinnassa. Alan Wake 2:n kanssa oli siinä mielessä hyvä, että peliä sai heti julkaisussa alle 40 euron, joten digiin pystyi tarttumaan.Niin kyllä itse olen sitä mieltä että jos joku peli aikuisten oikeasti kiinnostaa niin kyllä nuo periaatteet lentää aikalailla roskiin ja peli hankintaan missä muodossa tahansa. Väliin tuntuu että tuo pelien hyllyyn saaminen koristeeksi on tärkeämpi joillakin henkilöillä kuin itse pelin pelaaminen. No ei tuo evoluutio ole kaikkia vielä tavoittanut siis tarkoitin metsästäjä keräilijästä.
Juuri näin on täälläkin. Alan Wake 2 taisi olla Islannin kaupassa sen 32e heti julkaisussa, niin sieltä sen ostin. Täyteen hintaan ei olisi tullut hankittua. Fyysinen tulee syksyllä myös ostettua hyllyyn.Suosin fyysistä, mutta ei se missään nimessä ole tärkempää kuin pelin pelaaminen. Digissä vaan ei saa yhtä paljon rahalle vastinetta, joten sen pitää näkyä hinnassa. Alan Wake 2:n kanssa oli siinä mielessä hyvä, että peliä sai heti julkaisussa alle 40 euron, joten digiin pystyi tarttumaan.
Periaate menee ainakin minulla niin, että diginä ostan vasta roimasta alesta. Ei se tarkoita että peli jätetään täysin pelaamatta.Niin kyllä itse olen sitä mieltä että jos joku peli aikuisten oikeasti kiinnostaa niin kyllä nuo periaatteet lentää aikalailla roskiin ja peli hankintaan missä muodossa tahansa. Väliin tuntuu että tuo pelien hyllyyn saaminen koristeeksi on tärkeämpi joillakin henkilöillä kuin itse pelin pelaaminen.
Jes. Onneksi kehitys on kohdallasi niin onnistunut että saat näin asiallisia kommentteja muiden tavoista aikaiseksi. Vieläpä pääosin olkiukkoillen niin että koko kettuilu kohdistuu toimintatapaan, jota tuskin kovin moni täällä edes harjoittaa.No ei tuo evoluutio ole kaikkia vielä tavoittanut siis tarkoitin metsästäjä keräilijästä.