Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pacific Drive

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nosferatu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc ps5
Tässä on monia asioita jotka koukuttaa, itse näpertely ja pitkästä aikaa peli jossa oikeasti joutuu miettii selviytymistä. Juuri kun oot menossa turvaan tai seuraavalle alueelle, varoitustorvi soi ja ydinpilvi "ympyrä" alkaa pienenee. Vastaan tulee harvinaista loottia mitä juuri tarvitset, otatko riskin ja keräät vai jatkatko matkaa, "no jos mä nyt äkkiä kerään nämä" helat hiipuu kun on niin voimakas ydinpilvi, oma ydinpuku ei vielä ihan niin kestävä, onneksi autossa on suojat, pakko vielä kerätä vähän. Monesti tulee vielä se paras "lootbox" johonki kauas ydinpilven keskelle, siinäkin sit voi miettiä ottaako sitä riskiä ja menee hakemaan vai jatkaa matkaa. Pari kertaa olen ottanut sen riskin mutta siinä on vaara että et selviä elossa takas ja menetät jo kasan harvinaista loottia.

Mutta kaikesta vaarasta huolimatta olen vain kerran "kuollut" niin että en selvinnyt takas loottien kanssa, mutta se oli sitä aikaa ku autos ei ollut mitään suojapaneeleita ja paniikissa ajoin miten sattuu niin ettei auto kestänyt. Kun paniikki iskee pitää jotenkin yrittää pysyä rauhallisena sillä äkkiä alkaa hosumaan ja ajamaan oikoreittejä jotka yleensä on virhe vaan pakko yrittää pysyä tiellä.

Vaikka kaikkia vaaroja on, ei ole vielä tullut vastaan kuitenkaan mitään joka jotenkin ylivoimaisesti ärsyttäisi, peli on kaikesta paniikista ja vaaroista huolimatta hyvin armollinen ja asiaan vaikuttaa toki se miten hyvin olet pakannut kaikkia tarpeita mukaan ennen reissua, sinä itse päätät miten helpoksi tai vaikeaksi reissusi teet.
 
Nyt kun luin nämä viestisi alusta alkaen läpi niin alkoi tämä sen verran kiinnostamaan ja kun vielä demokin löytyy niin pakkohan tämä on laittaa testiin! Pelissä vaikuttaa olevan paljon semmoisia elementtejä joista pidän ja kun pitkään aikaan en ole mitään selviytymispeliä pelannut niin sitäkin hammasta alkanut jo vähän kolottaa.

Sinnikäs sissimarkkinointi tuotti tulosta vähintäänkin yhden ladatun demon verran!

E: Tai sitten ei. Ilmeisesti demo poistettu Steamista. Harmi :(
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun luin nämä viestisi alusta alkaen läpi niin alkoi tämä sen verran kiinnostamaan ja kun vielä demokin löytyy niin pakkohan tämä on laittaa testiin! Pelissä vaikuttaa olevan paljon semmoisia elementtejä joista pidän ja kun pitkään aikaan en ole mitään selviytymispeliä pelannut niin sitäkin hammasta alkanut jo vähän kolottaa.

Sinnikäs sissimarkkinointi tuotti tulosta vähintäänkin yhden ladatun demon verran!

E: Tai sitten ei. Ilmeisesti demo poistettu Steamista. Harmi :(

Ai demokin löytyy, noni siitä vaa testiin ja jos innostuu nii muistutan vielä että storessa nyt vielä tarjous -40% 17,99 tjsp.
 
Ai demokin löytyy, noni siitä vaa testiin ja jos innostuu nii muistutan vielä että storessa nyt vielä tarjous -40% 17,99 tjsp.

Eikun katsoin vaan kun DestiZ ja rap oli tossa ensimmäisellä sivulla sanonut että löytyisi demo enkä sitä sitten tajunnut itse tarkastaa ennen tuon viestin kirjoittamista. No sitten joutuu vielä harkitsemaan tätä, toivelistalle nyt vähintäänkin lähtee.
 
Jostain arvostelusta olin lukevinani, että tässä pelissä ei kuitenkaan voi kuolla niin että game over pamahtais ruutuun, mutta oliko niin, että jos huonosti käy, niin ne kerätyt lootit jää jonnekin sinne, missä noutaja tuli, ja ne on mahdollista hakea jälkeenpäin?
 
En oo selvittänyt sitä asiaa että voiko menetettyjä loottia noutaa, hyvä jos voi jos menettää arvokasta tavaraa, itte silloin kun kuolin ei ollut mitään ihmeellistä. Muuten joo ei tässä sillee kuolla vaa palaat talliin tyhjin käsin.
 
Pelin ihan muita juttuja selaamalla törmäsin että pacific drive tulee saamaan vielä ainakin 3 uutta lisäsisältöä josta yksi "friendly dumbster" dlc taannoin julkastiin, syksyllä ja talvella vielä lisää.


Mun mielestä tässä olisi potentiaalia NMS tyyppisesti loputtomia ideoita, ei ehkä ihan niin laajasti ja suuria välttämättä mut voisin kuvitella lisää haasteita, loottia, uusia alueita jne. Autoon nyt vois keksiä vaikka mitä hauskoja härpäkkeitä ja vaikkei uutta mappia välttämättä niin ainakin kaikkia uusia haasteita, saa nähää miten paljon tämä vielä tulee muuttumaan mutta hyvä kun on suunnitelmissa edes jotain.
 
Eilen lyhyt reissu muuttui katastrofaaliseksi selviytymistaisteluksi josta on tarinaa kerrottavana lapsille, niitä kun mulla ei ole niin kerron sen kfinniin. Piti vaan äkkiä käydä skannaamassa "anomaly" eli ilmiöt mitkä on maailmassa että saisin paremmat renkaat auki. Oma tyhmyyttäni en ottanut asioista selvää ja olin vaihtanut moottorin, ihmettelin reissun aikana miten hemmetissä mulla kuluu akku näin nopeasti, siinä sit häröilin auton ympärillä ja ihmettelin että bensatankki on ihan täynnä nii tajusin et ei perhana tämähän on sähköllä toimiva moottori. Arvokasta loottia takakontti ja extra large kattovarasto täynnä, kotiin pitäisi päästä.

Hetken päästä auto yskäsee ja sammuu, siinä sit möllötän keskellä ei mitään, ei tarpeeksi materiaalia tehää sähkötyökalu millä saisi lisää virtaa, katson kartasta että lähellä on rakennus, puuttuis yksi elektroniikka että saisin semmosen tehtyä, noh kohti sitä rakennusta sitten josta löytyi tasan yksi elektroniikka, noni takas autolle ja takakontissa craftauspöydällä sain semmosen tehtyä, virtaa akkuun istuin autoon ja käynnistin, lähetään eteenpäin.

Akku kuluu silti älyttömän nopeasti, paniikissa yritän löytää takas tielle ajovalot sammutettuna koska pakko säästää akkua, pimeetä eikä näe mitään, ajan johonki töyssyyn ja auto menee katolleen ja valuu pitkän matkan hevon v****n lampeen, "voi perkele mä en taida selvityä tästä reissusta". Noh auton saa kyl onneksi "teleportattua" takaisin oikein päin. Mutta akku taas ihan tyhjä, siinä sit jäpitän lammessa eikä mitään hajua mitä tekisin, ei mitään rakennuksia lähellä eikä materiaaleja tehää lisää sähkötyökaluja.

Mutta sitten kuin elokuvissa, taivaan lahja ja alkaa rankkasateet, muutenhan se ois vituttanut vaan enemmän mutta auton kyljessä on varuste että sateesta auton kyljessä oleva vara-akku saa virtaa, olen siis nyt ihan luonnonvoimien varassa, katson kuinka akun virtapalkki pikkuhiljaa kasvaa, siinä jäpitän ja odotan, katson kartasta tarkan reitin miten pääsen takas tielle sen aikaa kun akku täyttyy. Minuutti tai pari nii vara akku on täynnä, käynnistän taas auton ja suunnistan kohti tietä, pääsen just tielle ja akku taas loppui, miten se on mahollista, rengaski räjähti perkele, no onneksi siihen oli materiaalit niin pystyi vararenkaan tekemään.

Ihmettelin sitä akkua, paniikissa kun ei kiinnitä huomiota asioihin, no siihen oli tullut tietenkin vaurio että se vuotaa, onneksi sen pystyi paikkaa kun sen verran olin kuitenkin pakannut tärkeitä työkaluja mukaan. No mitä se nyt auttaa kun sen paikkas kun se on tyhjä, katoin kartasta taas olisko mitään lähellä, jossain 400metrin päässä oli joku mökkihökkeli, sitä kohti sitten. Olin jo hälläväliä asenteella että teen nyt parhaani mut todennäköisesti en selviä kotiin asti. Hökkelistä löytyi taas just hikiseen sen verran tavaraa että sain yhen sähkötyökalun tehtyä, takas autolle ja virtaa akulle, puoleen väliin täyttyi, tuskin riittää maaliin asti kun kartasta katsomalla se oli melko kaukana.

Mutta sitten taas kun elokuvisa, tulee myrskypilvi sekin olis muuten vituttanut mutta auton kyljessä on myös "mini tuulivoimala" että tuulesta akku saa virtaa, jään odottamaan, hetken päästä alkaa vielä sataa. "Nyt pelataan varman päälle ja odotetaan kunnes akku on ihan täynnä".

"Se on nyt tai ei koskaan", laitan kartasta poistumisportin päälle, hälytys soi "DRIVE", ajan kun viimeistä päivää kohti maalia, vastassa olevat esteet rikkoo taas renkaan, en välitä, yritän kuitenkin pysyä rauhassa maali on ihan siinä edessä. Auto on jo ihan romuna, kaksi oveakin puuttuu, suojapaneelit vilkkuu punaisena mutta jotenkin onnistuin pääsee maaliin. Teleporttaan takaisin talliin ja auto ryömii romuna talliin. "Ei perhana mä selvisin", syvä huokaus, auton korjaukseen tällä kertaa meni sitten hieman enemmän aikaa.

Tarinan opetus tässä on se että ei kannata ikinä aliarvioida ympäristöä, lähin vähän tyhmänä takki auki "no tää on vaa nopee keikka" Enkä oma tyhmyyttäni tajunnut että vaihoin sähkömoottorin, se toimii mut se vaatii reilusti ylimääräisiä akkuja katolle, takapenkeille jne että se kestää. Vaihoin bensamoottorin takas sillä mulla on varatankki takapenkil ja reilusti ylimääräisä bensakanistereja, sekä maailmassa löytyy tarpeeksi bensajämiä romuautoista ja bensa-asemilta. Sähkömoottori tarvitsee ihan omat kikkailut.

Tämmöstä ei ole ennen tapahtunut, eikä tämmöstä tapahu jos on tarkkana ja kiinnittää huomiota siihen autoon, nyt lähettiin vaan päristen nopeasti ja piti äkkiä vaa skannata ja takas kotiin, vastaan tuli kuitenkin niin paljon esteitä että meinas käydä huonosti, tässä pelissä kun ei vaan mennä.

Huh olipa reissu ja tulipa tekstiä paljon mut pakko tämä tarina oli kertoa vaikka ihan sitten itselleen muistoksi. :D
 
Noi "turistit" ovat kyl kuumottavia, huomasin myös semmosen että kun katsoo suoraan turistia päin, tekee 360 käännöksen niin vastassa voiki olla useampi turisti eri paikoissa ja asennoissa, peli on oikeestaan aika pelottava voisi sanoa että kauhuselviytymispeli vaikkei tämä kai virallisesti ole kauhu.
Alkuun on heikot varusteet niin autossa kuin myös itsellään, myöhemmin tulee saamaan kaikkia taskulamppujaa ym parempia varusteita autoon jne, ei se silti tee matkoista ylihelppoja mutta huomattavasti helpompia. Käyttöliittymä on selvästi tehty PC mielessä, mutta kyllä tämä konsoleilla toimii enemmän kuin hyvin kuhan sen kaiken infovyöryn ja opettelun jälkeen tottuu.

Ittel olis nyt melkein kaikki blueprintit opetettu, mut craftaamisen tarvii sit jotain semmosia materiaaleja mitä en ole vielä edes nähnyt että saisin tehtyä ne parhaat suojapuvut hahmolle. Autossa on sähkö, lyijypaneelit sekä 2 armored ovea ja armored bumper. Sekä se "häätövempain" jolla saa auton kimppuun hyökkääviä "ötököitä" irti. Tällä combolla oon nyt ihan toistaseksi pärjännyt.

Ohan tästä pelistä jotain "kansankoulu" alkeiskursseja mitä voi opetella mutta itte oon sitä mieltä että parhaiten oppii ihan vaa pelaamalla.
 
Niin muikeasti @Remeded on tästä pelistä kertonut tarinoissaan että pakkohan tätä oli lähteä kokeilemaan. Olen vasta parin tunnin jälkeen nähtävästi jonkinlaisessa tutoriaalissa ja onhan tämä aika vinkeä peli. Auton rassaaminen on ihan kivaa puuhaa. Eikä tuolla luonnossa kovin pitkälle siitä halua erehtyä.

Kuumotti yöaikaan lähteä loottaamaan kun ei minulla ole minkäänlaista taskulampun näköistäkään vielä :D Sai aika sokkona mennä menemään, onneksi HUDissa sentäs näkyy missä suunnassa se auto saattaapi olla.

Jostain beginner tips videosta spottasin että
offroad tires
on aika kelpo juttu jo näin niinko alkumetreillä.
Summer tiresit
sain just unlokattua.
 
Pakko myöntää, että itselläkin on peli noussut nyt toivelistalla korkealle ketjua lukiessa, aiemmin en edes tiennyt tämän pelin olemassaolosta. Näyttää aika täydelliseltä peliltä muistettavaa kokemusta kaipaavalle fiilispelaajalle. Juuri nyt ei tällainen ns. monimutkaisen oloinen peli maistu, mutta vaikkapa syksyn pimenevinä iltoina voisi olla aika muikeaa pelailtavaa.
 
Niin muikeasti @Remeded on tästä pelistä kertonut tarinoissaan että pakkohan tätä oli lähteä kokeilemaan. Olen vasta parin tunnin jälkeen nähtävästi jonkinlaisessa tutoriaalissa ja onhan tämä aika vinkeä peli. Auton rassaaminen on ihan kivaa puuhaa. Eikä tuolla luonnossa kovin pitkälle siitä halua erehtyä.

Kuumotti yöaikaan lähteä loottaamaan kun ei minulla ole minkäänlaista taskulampun näköistäkään vielä :D Sai aika sokkona mennä menemään, onneksi HUDissa sentäs näkyy missä suunnassa se auto saattaapi olla.

Jostain beginner tips videosta spottasin että
offroad tires
on aika kelpo juttu jo näin niinko alkumetreillä.
Summer tiresit
sain just unlokattua.

Renkaita täs nyt testannut 4 erilaista, summer renkaat saa melko alkuvaihees, sit oon kokeillut "all terrain" ja puncture proof, jotenkin olen nyt tullut siihen tulokseen että offroadit on parhaita, tiellä menee ihan tarpeeks hyvin ja jaksaa kiivetä mäkiä ym, ne puncture proofit on muuten hyviä ku ei tartte pelätä että puhkee mut niil auto ei sit jaksa mitää vähänkin isompaa kukkulaa mennä, itte ku oikaisen aika paljon pois tieltä. "All terain" renkaat on sit toinen hyvä jotka käy nii tiellä ku offroadis. Niitä muita en vielä ole saanut ku vaatii jotain osia mitä en oo ees vielä nähnyt.

Redditist luin että jollain on takana kaks puncture proof rengasta ja edessä kaks offroadia, vois kokeilla miten semmosel yhistelmäl pärjää. Valona alkuun toimii flaret, niitä nyt saa ihan lähes jokapaikasta, taskulamput ja siitä paremmat sit hieman myöhemmin ettei tartte ihan pimeessä kuitenkaan lampsia ku täs on välil riippuen zonesta niin pimeetä ettei oma nenää edes näe.
 
Niin joo ja se vielä pitää mainita kun on kuullut ratkutusta että infoähky lyödään suoraan naamaan ja hankalaa aloittaa peli sen takia. Paskapuhetta.
Jollekin tiktokjonnelle ehkä joka ei voi keskittyä mihinkään 15 sekuntia pidempään niin varmaan joo, mutta ihan hyvää settiä tämä
 
Niin joo ja se vielä pitää mainita kun on kuullut ratkutusta että infoähky lyödään suoraan naamaan ja hankalaa aloittaa peli sen takia. Paskapuhetta.
Jollekin tiktokjonnelle ehkä joka ei voi keskittyä mihinkään 15 sekuntia pidempään niin varmaan joo, mutta ihan hyvää settiä tämä

100% fakta, sitä taisin kirjoittaa alunperin että ei tod ole niin paljon ja sekavaa mitä on annettu ymmärtää, toki opettelemista riittää että mitähän tämä ja tuo tekee ja tekstiä olis paljon luettavissa. Alku tutoriaaliki oli hyvin simppeli ja äkkiä kyl hoksas mitä pitää tehää. Valikot ja kaikki invertory managment on tehty tämmöselle OCD tyypille niin selkeäksi ja järkeväksi kun mahollista.

Pleikkakellon mukaan on nyt 119h, joka ilmeisesti näyttää myös idlausajan tai sit muuten väärin sillä pelin oma kello on jotain 75h. Päätehtäviä olis vielä 4 tai 5 jäljel, ähkyä ei vieläkää iskenyt vaan aina haluu lähtee etsimään uusia juttuja, ehkä niitäki vois tehää että vihdoin löytyis niitä materiaaleja mitä vielä tarttis, luulen että ne on sielä "deepzones".
 
Eihän tämä auto mikään lamborgini ole, se on ruosteinen kasa paskaa, mutta se on mun kasa paskaa <3<3 ja siihen on muodostunut niin syvä suhde ja mä hoivaan sitä kun kissanpentua, huollan, juttelen hänelle, kannustan ja ihastelen enemmän kun mitään kiiltäviä uusia ferrareita turismos koskaan! Tänään menin ekaa kertaa "deepzoneen" Oli melko kuumottavaa, mutta luotan mun romuun ja se on pitänyt minut tähänki asti elossa. :eek: Vain kerran olen "kuollut" mutta silloinkin alussa ja luultavasti ihan vaan sen takia etten tiennyt mitä olen tekemässä.
 
Onpahan kyllä erityisen koukuttava peli tämä :)
Itsellä kanssa alkanut muodostua tuohon möhkäleeseen tunnesidettä :D Vaikka on ruma kuin perkele, on niin rakkaudella ja ajatuksella tuunattu vehjes :D
Alla 'vasta' rapiat 30 tuntia mikä on minulle paljon siihen nähden mitä yleensä laitan aikaa pelaamiseen. Keskeytykset on lähinnä nukkuminen ja vaimon jos jotain haluaa katsella isosta telkkarista. Nyt kun olen lomallakin siunattu.

Se tunne kun vetää jonkun rundin onnistuneesti ja koko vempele on täynnä kaikkea hyvää loottia ja jos saa rakkineenkin kotio jotenkin järkevässä kunnossa! On muuten hyvä pelintekijöiltä tuo kaappi mihin noita huonoon kuntoon päässeitä ovia jne voi laittaa korjaantumaan reissujen välissä.
Lyijy vermekset olisi jo saatavilla mutten ole vielä ripustanut autoon. En oikein osannut sanoa kuinka paljon paremmat ne lopulta on?

Ja sitten verstaalla on pari vehjettä minkä käyttötarkoitusta en ole keksinyt, yksi on se mikä ensin imuroi lattian ja sitten oksentaa sen tarvikelaatikon tarvikkeineen ulos ja toinen on se missä on 'input' ja 'output'. Molempiin voi sijoittaa tavaraa mutta kai silläkin joku muukin merkitys on?
 
Hauskan oloisia seikkailuja! :) Päädyin noitten avustama itekki lataamaan pelin, oli vielä tarjouksessa. Illalla pääsee ottaa testit.
 
Sama täällä, peli ladattu ja testattu. Harmillisella tavalla kohtasin tutoriaalissa bugin, mikä esti etenemisen kokonaan. Ilmeisesti bugi ollut raportoituna jo talvella, mutta eivät ole saaneet sitä ainakaan konsoliversiosta korjattua. Piti aloittaa sitten tuo tutoriaali kokonaan alusta, mutta sen jälkeen on kyllä toiminut ongelmitta.
 
Onpas tämä aihe herännyt eloon mukavan innostavalla tavalla. Itse ostin tästä sen fyysisen koska sellainen oli mutta se on ollut vuoroaan odottamassa. Ajattelin ensin pelata Spider-Man 2:n (koska ehkä lyhyempi peli) mutta varmaan pitääkin priorisoida tämä sen edelle.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ois tarina läpi, olis sen varmaa nopeamminkin voinut vetää, mul nyt meni lähemmäs 100h mut jotenkin tuntuu et jos täs ois vaa mennyt tarina edellä ei kyllä auto ois kestänyt niitä myöhempiä vyöhykkeitä jollain paskoilla suojapaneeleilla jne, suurin osa ajasta meni ihan muissa reiteissä materiaaleja keräämällä ja päivittämällä autoa ja kuskia, tarinaa mentiin sitten eteenpäin kun piti saada uusia materiaaleja jotka sijaitsee uusilla vyöhykkeillä.

Deepzone on sen verran hullu mesta että en usko et oisin selvinnyt tuhnuautolla, kerättävää ja tutkittavaa silti riittää ja jotenkin mukavaa ihan vaa lähtee ajelee ja tutkimaan vyöhykkeitä, tarinahan tässä on suhteellisen hyvä mut melko yksinkertainen suurin nautinto on tietenkin auton sekä tallin laittaminen ja vyöhykkeiden tutkiminen.

Jopa platinan pelasin, suurin osa tuli ihan pelaamalla, muutamia joutui tekemällä tekee mutta tässä niitä oli jotenkin hauskaa tehää, olivat tyyliin just "aja 7 sektoria" tai "aja ilman mitään suojapaneeleita tai ovia 3 sektoria" jne. Nyt sit ois tarkoitus grindaa niitä deepzonen "endgame" lootteja että saisin viimeiset parhaat kuten moottorin craftattua ja kuskille pari viimeisintä suojapuku päivitystä, sen jälkeen sit varmaa ihmetellään ja ootellaa mitä tekijät tähän keksii. Syksyllä ja talvella nyt on jo luvattu uutta, toivon että tarina sais jotain pientä lisää, tietenkin uusia härpäkkeitä autoon ja miksei jotain uusia alueita tutkittavaksi.

Jos jotain miinuksia pitää antaa nii PS5 ei aina jaksa tätä pyörittää, varsinkin jos ruudulla alkaa olemaan enemmän tavaraa, varsinkin deepzones kun taivaalta ja joka puolella efektejä on kunnon diashow valmis, mulla on tosin performance päällä et ehkä pitäs vaihtaa se lukittu 30fps, mut jotenkin harvoin niin pahoja droppeja on tapahtunut.

Yllättävintä on että peli on kaatunut tasan kerran tämän jo päälle 100tunnin jälkeen, eilen kun vedin pitkän lenkin ja arvokasta loottia takakontti täynnä, just ku olin menossa talliin nii peli kaatui, kiroilin jo että sinne meni kaikki arvokas aika ja lootti, mut onneks peli kuitenkin tajus autosavettaa ja lootit hyvin tallessa. En tiie onko siihen sit tullut jotain muutosta, pelihän ei tallenna muuta kun tehtävän alussa tai jos saavut talliin? Mut jotenki se kai ehtii kuitenkin jonkun backup saven heittää ennen kaatumista.

Seki selvisi mistä oli jo puhetta että jos on arvokasta loottia ja satut kuolemaan, ne voi tosiaan käydä hakemassa sieltä minne kuolit, mappiin tulee "hautakivi" merkki ja sielä sit odottaa sun autoromun "kummitus" ja takaluukust voi hakee lootit ja eräällä "irrottamis" työkalulla irrottaa autosta, ovet, paneelit/ym lisähärpäkkeet jos ne sattuu olee jotain harvinaisia, mutta joskus tulee vastaan vyöhyke joka on "no second chances" jossa ei kannata kuolla.

Vaikka vuosi on vielä alussa, Pacific Drive menee helposti henkilökohtaisen GOTY listalle, aivan mahtava peli! Kaiken lisäksi vielä indie AA peli, tämä menis helposti täyden hinnan pelinä, siitäkin syystä tätä arvostaa enemmän kun pieni lahjakas intohimoinen tiimi saa aikaseks enemmän kun monet tripla A pelit.
 
Ylös Bottom