Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainakin Steamin pelaaja lukemat näyttää tällä hetkellä aika rujolta Path of Exlile 2 kannalta tätä perjantain herruutta ajatellen. Perjantain herruus Path of exile 2- 17,983 pelaajaa pelissä vs Monster Hunter Wild-513,234 pelaajaa pelissäHurjat on Path of Exile 2 myynti lukemat ja pelaaja lukemat jo nyt EA vaiheessa jos nämä Gamalyticsin lukemat pitää paikkansa, tulee kyllä hurja taistelu Monster Hunter Wildsin ja Path of exile 2 välillä Perjantain Herruudesta, kun nämä mammutit julkaisevat Content Updatensa samana päivänä
Ainakin Steamin pelaaja lukemat näyttää tällä hetkellä aika rujolta Path of Exlile 2 kannalta tätä perjantain herruutta ajatellen. Perjantain herruus Path of exile 2- 17,983 pelaajaa pelissä vs Monster Hunter Wild-513,234 pelaajaa pelissä
MH Wilds saanee tai on jo varmaan saanutkin title updaten niin eiköhä sielläki pelaajamäärät lähe kasvuun.
Tämä se on ollut itellä jo pitkään, pelin kampanja oli ihan ok, ei mitään erityistä. End game ei ollut millään muotoa hauskaa että olisi jaksanut sitä mättää.Se mikä haittaa on että, peli ei ole millään muotoa hauskaa.
Kuulostaa ihan helvetin hauskalta.juu Poe 2 on tosiaan enemmän tarkoitus olla Souls like ARPG:nahan peliä aluperin markkinointiin, haluavat siis olla jotain väliltä Elden ring ja Poe ja se on heidän visionsakkin mitä kuuntellut noita haastatteluja, joten pelin hidastaminen ja vaikeuttaminen ei tullut itselleni yllätyksenä. ja itse tosiaan pidän siitä, tuntuu että monella on hirveä kiire rushia itseään eteenpäin ja se on iso virhe pelissä, itsekkin yritin tuohon lähteä että juoksen itseni sinne mappeihin niin turpaan tuli niin pahasti, että poistin hahmon, aloitin huntress:lla mut se on niin glass cannon että vaihdon classia ja tein uuden hahmon ja aloin lähestymään peliä sieltä Souls like näkökulmasta. eli etenen hissukseen ja optimoin hahmoa siinä matkan varralle ja etenen pikku hiljaa sinne end gameen, esim nuo Zizaranit ja steelmaget ja kumppanit tosiaan saattavat farmata zoneja 3-5 kertaa ennenkö menee eteenpäin, itse otin tuon saman lähestymisen tavan, he tosin pelaavat vielä hardcorea itse pelailen Softcore SSF.ää.
sanotaan näin että jos sä lähdet peliä pelaamaan takki auki, asenteella että kyllä mä tän händlaan, niin tää on patchi joka ottaa sulta luulot pois, muuttivat vielä kaikkien zonejen layoutitkin uusiksi. monet onkin sanoneet et tää patchi vähä ku uus launchi pelille.