Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaminen otsikoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelaaminen otsikoissa

Tottahan tuokin, mutta muista ettei aikuisen miehen kuulu käyttäytyä lapsellisesti ja jäädä kotiin, kun joku uusi peli julkaistaan. Aikuisen miehen ei kuulu käyttäytyä niin.

*miksi tässä on toiseltu tätä asiaa jo useamman viestin ajan?*

Siksi koska miehet ovat lapsellisia eikä täten mene asiat jakeluun kunnolla kuten naisilla ? Ehkä tämä lapsellisuus aspekti on yksi asia mikä selittää sitä että miksi naiset eivät juurikaan pelaa. Pelit kun ovat usein toistoa ja se käy lapselle tai miehelle sinänsä hyvin mutta taasen aikuinen älyää olla rasittamatta itseään tylsällä ja toistavalla nappien hakkaamisella tai ns. grindauksella koska siitä ei juuri ole mitään hyötyä.

Miten tuo lause tulisi sitten ymmärtää ? Eikö pelaaja juuri pelaa pelejä kuten gta:ta vai mitä ?
Voi vaikka pelatakkin, mutta kaikki pelaajat eivät varmaan ottaneet sairauslomaa GTA V:n julkaisussa?
Ymmärrän ja allekirjoitan sen että sairauslomalle jäädään kun on sairas. Mutta miten se liittyy peleihin ?
No liittyyhän se peleihin, jos pelin takia jäädää sairauslomalle?
Joidenkin iltalehden artikkelien mukaan sairauslomalle voi jäädä ihan muuten vaan ja neuvotaan hankkimaan töistä sellainen kaveri että se komppaa valhettasi jonka mukaan olet sairas, vaikka et ole. Että liittyisikö se sitten tähänkin juttuun.
No se taas ei liity mitenkään tähän, tuskinpa on sama henkilö kirjoitellut niitä.
Määrittele liiallinen videopelaaminen ?
No kyseisen artikkelin mukaan ainakin silloin kun otetaan sairauslomaa GTA V:n takia.

Sellaista ei olekkaan kuin konsolipeliaddiktio, sen sijaan videopeliaddiktiota on tutkittu jonkin...
Turhaa pilkunviilaamista
Mutta yllättäen ei kehoiteta auttamaan sairasta ja hoitamaan tätä vaan jos tyttöystäväsi jättää sinut sairautesi takia niin hänessä ei ole vikaa vaan hän kyllä ymmärtää mutta ei tee mitään. Hän siis voi ymmärtää asian niin että sairaudesta kärsivän poikakaverin kanssa ei kannata olla tekemisissä ja se on ihan ok. En ymmärrä tuota logiikkaa.
Joo no itse ymmärsin kyseisen lauseen kyllä siten, että et voi syyttää tyttöystävääsi jos se jättää sut, kun röhnötät vaan päivät pitkät sohvalla pelaamassa. Niinkuin et voikkaan, yritit sitten sitä miten tahansa selitellä hengenvaarallisella addiktiolla ja jne. luulis heräävän todellisuuteen viimeistään silloon kun tyttöystävä ei ole enää tuomassa kaljaa...

Kaikki tämä tosin taidettiinkin sinulle sanoa tuossa aikaisemmin.

Voi vaikka pelatakkin, mutta kaikki pelaajat eivät varmaan ottaneet sairauslomaa GTA V:n julkaisussa?

No kyseisen artikkelin mukaan ainakin silloin kun otetaan sairauslomaa GTA V:n takia.

Joo no itse ymmärsin kyseisen lauseen kyllä siten, että et voi syyttää tyttöystävääsi jos se jättää sut, kun röhnötät vaan päivät pitkät sohvalla pelaamassa. Niinkuin et voikkaan, yritit sitten sitä miten tahansa selitellä hengenvaarallisella addiktiolla ja jne. luulis heräävän todellisuuteen viimeistään silloon kun tyttöystävä ei ole enää tuomassa kaljaa...

Eipäs eksytä aiheesta, kyse oli miehistä joita kiellettiin lintsaamasta pelin takia, pelaajia ei kielletty. Muista luetun ymmärtäminen.

Eipä tullut itelle mieleen että jos vain röhnöttää sohvalla pelaamassa ja ilmeisesti vielä kaljoissa jota tyttöystävä roudaa kaupasta niin parisuhde voi kärsiä. Amazing, vieläkin sitä näköjään oppii uutta ja ihmeellistä. Kerrothan vielä lisää elämän viisauksiasi.

Miten kalja liittyy videopeliaddiktioon tai yleensäkkään tähän aiheeseen ? Onko sinun käsityksesi mukaan kaljalla ja videopelaamisella/videopeliaddiktiolla jokin linkki vai mitä ajat takaa ? Et kai vihjaa että videopeliaddiktit olisivat alkoholisteja(kin) ?

Eipäs eksytä aiheesta, kyse oli miehistä joita kiellettiin lintsaamasta pelin takia, pelaajia ei kielletty. Muista luetun ymmärtäminen.
Siis missä kohdassa mä eksyin aiheesta?
Ja BTW kyse oli miehistä jotka pelaavat liikaa, muista luetun ymmärtäminen :)

Eipä tullut itelle mieleen että jos vain röhnöttää sohvalla pelaamassa ja ilmeisesti vielä kaljoissa jota tyttöystävä roudaa kaupasta niin parisuhde voi kärsiä.
No nyt toivottavasti tiedät.
Miten kalja liittyy videopeliaddiktioon tai yleensäkkään tähän aiheeseen ? Onko sinun käsityksesi mukaan kaljalla ja videopelaamisella/videopeliaddiktiolla jokin linkki vai mitä ajat takaa ? Et kai vihjaa että videopeliaddiktit olisivat alkoholisteja(kin) ?
:o Nyt jo vähän nolottaa että oon edes vastannut sun viesteihis. Et viittis mennä toisille foorumeille trollailemaan, täällä niille annetaan aika pikaseen bannia. :)
Varmaan itsekkin ymmärsit että lause tarkoitti sitä että mies heräisi todellisuuteen siinä vaiheessa kun tyttöystävä on lähtenyt, eikä sitä, että pelaajat ovat alkoholisteja. :rolleyes:

Siis missä kohdassa mä eksyin aiheesta?
Ja BTW kyse oli miehistä jotka pelaavat liikaa, muista luetun ymmärtäminen :)

:o Nyt jo vähän nolottaa että oon edes vastannut sun viesteihis. Et viittis mennä toisille foorumeille trollailemaan, täällä niille annetaan aika pikaseen bannia. :)
Varmaan itsekkin ymmärsit että lause tarkoitti sitä että mies heräisi todellisuuteen siinä vaiheessa kun tyttöystävä on lähtenyt, eikä sitä, että pelaajat ovat alkoholisteja. :rolleyes:

Näköjään nähdään asioita eri näkökulmista, siinä missä sinä näet jutun käsittelevän liikaa pelaavia miehiä niin minä näen jutun käsittelevän aikuisia lapsina. En pidä yhtään siitä että haukut minua trolliksi ja uhkailet bannilla. Jos nyt kuitenkin annat moderaattoreiden tehdä päätökset ketä bannataan tai varoitetaan ja millä perusteella. Itse pitäisin hyvänä perusteena varoitukselle/bannille toisten käyttäjien haukkumisen mutta minähän en siitä päätä.

Ei herranjestas nyt oikeesti, sori vaan jos et ole trolli.
Miksi poistit ensimmäisen viestisi? Siinä sua hirvitti se, että kaikkia pelaajia haukuttiin moraalittomiksi työntekijöiksi, sitten se, että mä sanoin pelaajia alkoholisteiksi ja nyt viimeisenä se käsitteleekin aikuisia lapsina. Ja oikeestaan silläkään ei ole mitään väliä, ihan samasta asiasta me puhuttiin, joskin sinä väitit minun eksyneen aiheesta sen kummemmin osoittamatta että missä vaiheessa.
Huvittavaa miten ehdotat minulle varoitusta tai bannia, kun juuri aikaisemmassa viestissäsi sanoit että eiköhän anneta modejen päättää niistä :o
Siitä vaan painat report postia tosta viestin alalaidasta jos siltä tuntuu :)

E: Etkai vain vihjaa että kaikki lapset ovat moraalittomia? En kyllä ole noin törkeää väitettä kuullut aikoihin, hyhhyh saisit hävetä. Onko sulla tästäkin jotain tutkimusta, vai hatustako tälläisen väitteen heitit. Arvaa kenen kirjoitustyylistä otin mallia tähän? :rolleyes:

Ei herranjestas nyt oikeesti, sori vaan jos et ole trolli.
Miksi poistit ensimmäisen viestisi? Siinä sua hirvitti se, että kaikkia pelaajia haukuttiin moraalittomiksi työntekijöiksi, sitten se, että mä sanoin pelaajia alkoholisteiksi ja nyt viimeisenä se käsitteleekin aikuisia lapsina. Ja oikeestaan silläkään ei ole mitään väliä, ihan samasta asiasta me puhuttiin, joskin sinä väitit minun eksyneen aiheesta sen kummemmin osoittamatta että missä vaiheessa.
Huvittavaa miten ehdotat minulle varoitusta tai bannia, kun juuri aikaisemmassa viestissäsi sanoit että eiköhän anneta modejen päättää niistä :o
Siitä vaan painat report postia tosta viestin alalaidasta jos siltä tuntuu :)

E: Etkai vain vihjaa että kaikki lapset ovat moraalittomia? En kyllä ole noin törkeää väitettä kuullut aikoihin, hyhhyh saisit hävetä. Onko sulla tästäkin jotain tutkimusta, vai hatustako tälläisen väitteen heitit. Arvaa kenen kirjoitustyylistä otin mallia tähän? :rolleyes:

Sori että joutuu täyttämään(vielä) tätä ketjua samasta aiheesta mutta näköjään pointtiani ei oltu ymmärretty lainkaan tai sitten ymmärretty väärin ja siksi pitää vielä vääntää rautalangasta.

Kun puhutaan miehestä lintsaamasta töistään(oli syy mikä tahansa) niin puhutaan aikuisesta. Ei pojasta tai lapsesta vaan aikuisesta ihmisestä. Minulle lintsaus töistä on melko absurdia, en todellakaan ymmärrä miksi joku tekisi niin enkä missään tapuksessa hyväksy sellaista vaan pidän sitä talousrikokseen rinnastettavana toimintana. Jos kuitenkin tekisi niin, niin kyseessä pitäisi olla äärettömän vakava asia. Peli ei sitä ole(yllätys), jos kyseessä ei sitten ole henkilö jolla on videoppeliaddiktio, eli sairas ihminen.

Olisi ollut tasa-arvoista ja ajattelevaista laittaa juttuun mainintaa myös esim. siitä että liiallinen postimerkin keräily ja kaikki liiallinen on aikuiselle miehelle pahasta eikä esim. uuden postimerkin ilmestyminen tarkoita sitä että voi lintsata töistä. Tai uuden kengän ilmestyminen. Toivottavasti selvensi ainakin suurimmalle osalle.

Poistin alkuperäisen jutun siksi koska artikkeli on mielestäni totaalista roskaa, tämä olisi selvinnyt lukemalla edellisiä viestejä tästä ketjusta.

Joo no ei välttämättä olisi kannattanut poistaa sitä, kun moni ei muutenkaan tainnut ymmärtää mitä yritit sanoa :)
Eiköhän toi liiallinen pelaaminen vedetty siihen vaan sen takia mukaan, että hieman yleisempää että mies pelaa liikaa ja jää GTA V:n takia pois töistä, kun se että tekee saman uuden postimerkin takia.

Joo no ei välttämättä olisi kannattanut poistaa sitä, kun moni ei muutenkaan tainnut ymmärtää mitä yritit sanoa :)
Eiköhän toi liiallinen pelaaminen vedetty siihen vaan sen takia mukaan, että hieman yleisempää että mies pelaa liikaa ja jää GTA V:n takia pois töistä, kun se että tekee saman uuden postimerkin takia.

Kukaan maailmassa ei tiedä pitääkö tuo väite paikkaansa. Se tiedetään että ihmiset lintsaavat, mikä siihen on motiivina niin on aina tapauskohtaista. Iltalehden jutusssa kyse ei ole faktasta vaan mielipiteistä. Ymmärrätkö nyt miksi poistin koko jutun ja harmittelin miksi moista roskaa edes alunperin postasin ?

Kukaan maailmassa ei tiedä pitääkö tuo väite paikkaansa. Se tiedetään että ihmiset lintsaavat, mikä siihen on motiivina niin on aina tapauskohtaista. Iltalehden jutusssa kyse ei ole faktasta vaan mielipiteistä. Ymmärrätkö nyt miksi poistin koko jutun ja harmittelin miksi moista roskaa edes alunperin postasin ?

Jäbä hei! Se oli jonkun Ilta-Paskan vartissa väännetty trolli-/täyte-/klikki-/artikkeli. Ei ensimmäiseksi luulisi, että kukaan ottaa sitä noin tosissaan.

Peliplaneetta sulkeutuu. Yksi (ainakin omasta mielestäni) perinteikkäimmistä suomalaisista pelisivustoista suljetaan Elisan toimesta tammikuun lopussa.

Itse muistan lukeneeni ensimmäiset peliarvosteluni Peliplaneetasta, jossa arvostelujen formaatti on mielestäni edelleen suomalaisten pelisivustojen paras.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kepeät mullat Peliplaneetalle. Perinteikäs kyllä, mutta ei ollut enään entinensä sisällöntuottajan vaihdon myötä. Vääjäämättä päivittäiset vierailut harvenivat ja lopulta koko saitti unohtui. Aikansa kutakin.

Kepeät mullat Peliplaneetalle. Perinteikäs kyllä, mutta ei ollut enään entinensä sisällöntuottajan vaihdon myötä. Vääjäämättä päivittäiset vierailut harvenivat ja lopulta koko saitti unohtui. Aikansa kutakin.

Muistan sisällöntuottajan vaihdoksen, joka ei tainut olla ihan niin ystävämielinen tapahtuma. Rip Peliplaneetta

Arvosteluja ja ennakkoja on tullut vakituisesti luettua Peliplaneetasta. Lisäksi siellä on ollut aina mielenkiintoisia kilpailuja, kerran voitin ja taisi olla sivuston viimeinen kilpailu(Trials-oheiskamaa). Hyvät muistot jää Peliplaneetasta.

Juuh, ei voi muuta kuin hattua nostaa miehelle. Vaatimatonkin on kun menestyksestä huolimatta tallissa seisoo tällä hetkellä "vain" Bemarin M5. Täytyy varmaan ruveta virittelemään yhteyksiä taas Oulun suunnalle, jos saataisiin mies taas piipahtamaan jossain kastikkeessa. Aikataulusta ei tosin voine sanoa mitään, kun kiirettä tuntuu pitelevän.

Ylös Bottom