Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaminen otsikoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko konsolisodat on sodittu. Itse kontentti on seuraava sota eli pelit tulee taistelee pelaajien ajasta. Nykypelaajat eivät enää kannata alustaa vaan itse sisältöä.

Hyvin avaava juttu pelialan tulevaisuudesta.

Konsolifin on varmasti näitä viimeisiä pelimedian Dinosauruksia. Varmaan 95% foorumin käyttäjistä on 70-90 luvulla syntyneitä. Täällä puhutaan paljon perinteisistä yksinpeleistä, kauhupeleistä(resident evil) eli niistä pelityyleistä minkä kanssa ollaan kasvettu. Täällä tulee varmaan pikkusen väärä kuva missä pelimaailmassa oikeesti mennään. Konsolifin foorumilla ei keskustella peleistä jotka valtaa joka vuosi top 10 pelatuimmat pelit maailmassa.

Onko konsolisodat on sodittu. Itse kontentti on seuraava sota eli pelit tulee taistelee pelaajien ajasta. Nykypelaajat eivät enää kannata alustaa vaan itse sisältöä.
Konsolisodathan on sodittu ajat sitten. Ei sellaista kunnollista ole ollut PS3/X360-ajan jälkeen. Samoin se, että taistelu on enemmän ajasta, on ollut tuttuja jo myös pitkään. Pelejä venytetään ja niihin pistetään kaikkea kausipasseista mikromaksuihin ja säännöllisiin sisältöpäivityksiin että porukka saataisiin pidetty juuri sen tietyn pelin parissa.

Ainakin omalla kohdalla on ajat sitten loppunut aika kesken. Kaikkea mielenkiintoista ei ehdi pelata vaikka rahaa niiden ostamiseen olisi. Se taas tarkoittaa sitä että firmojen kannattaa niistä rahoista taistella. Isot sorit vaan siitä heille, mutta itse laitan rahani silti yksinpeleihin ja sellaisiin kokemuksiin, joihin ei tarvitse pyhittää kaikkea vapaa-aikaansa. Nuo kaikki asiat, joilla pelaajia siis yritetään "vangita" pelien pariin ajavat minut vain toisten teosten pariin.

Mutta siis meininki toki on ollut sitä jo kauan että porukka pelaa jotain Fortniteä ikuisesti. Omakin lapsi aloitteli pelaamisen Marioilla mutta nykyään se on Brawls Stars ja Fortnite. Ei se yksinkertaisesti ehdi pelata muuta kun peliaika tulee vastaan ja pitää kerätä V-bucksit ja muu talteen.

Varmaan 95% foorumin käyttäjistä on 70-90 luvulla syntyneitä.
Veikkaan myös samaa. Peliaiheiset tutkimukset ketjussa oli linkki yhteen tutkimukseen, jonka korkein ikävaihtoehto oli 41 tai vanhempi. Nauroin että täältä tuleviin vastauksiin kaikki valitsee tuon. Varttuneemmat pelaajat keskusteluun on ilmoittautuneet varmaan kaikki aktiivikeskustelijat.

Ylös Bottom