Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Jartza72 Birds of steel on kans kova arvon puolesta. :) mulla kans toi.

Näytä liitetiedosto 21341
Ihan hyvä peli tuokin. Harmi vaan, ettei ole taaksepäin yhteensopiva, ja itselläni ei ole Xbox 360-konsolia. Metsästäisin toki tuonkin tselleni, jos olisi taaksepäin yhteensopiva. No, löytyy tuo minulla kuitenkin PS3:lle, joten voin toki peliä edelleen pelata. Inhoan ikävä kyllä varsinkin nykyään noita PS3:n ohjaimia, joten mieluummin pelaisin sille julkaistuja pelejä XSX:llä, jos mahdollista.

Ihan hyvä peli tuokin. Harmi vaan, ettei ole taaksepäin yhteensopiva, ja itselläni ei ole Xbox 360-konsolia. Metsästäisin toki tuonkin tselleni, jos olisi taaksepäin yhteensopiva. No, löytyy tuo minulla kuitenkin PS3:lle, joten voin toki peliä edelleen pelata. Inhoan ikävä kyllä varsinkin nykyään noita PS3:n ohjaimia, joten mieluummin pelaisin sille julkaistuja pelejä XSX:llä, jos mahdollista.
Itse tykkään Boksien ohjaimien epäsymmetrisestä tattien asettelusta, joten yleensä kaikki multiplattarit tulee Bokseilla pelattua.
Toki olen aina mahdollisuuksie mukaan yrittänyt eri Pleikkareille hommata third party-ohjaimia missä on epäsymmetrisesti asetellut tatit ja pelaan sitten niillä Pleikkarien yksinoikeus pelejä.

Itse tykkään Boksien ohjaimien epäsymmetrisestä tattien asettelusta, joten yleensä kaikki multiplattarit tulee Bokseilla pelattua.
Toki olen aina mahdollisuuksie mukaan yrittänyt eri Pleikkareille hommata third party-ohjaimia missä on epäsymmetrisesti asetellut tatit ja pelaan sitten niillä Pleikkarien yksinoikeus pelejä.
Tiedätkö jotain PS3:lle sopivaa ohjainta, joka olisi enemmän Xboxin ohjaimen kaltainen? Ja saakohan sellaisia enää oikein mistään ylipäätään?

Itsellä käytössä tämä tällä hetkellä. Toki tuo on langallinen ja ilman tärinöitä.
Ja sitten vaihtoehtonahan on hommata CronusMax Plus, jolla voi langallisia ohjaimia käyttää ristiin Xboxin ja Pleikan välillä.
Taitaa tuo CronusMax Plus olla itselleni se paras vaihtoehto. Ainakin VPD:n sivuilla lukee sen infotekstissä mm. seuraavaa: ”Tämä sisältää myös langattomat PS4-, Xbox One- ja PS3-ohjaimet, jotka voidaan liittää USB-kaapelilla.”

Eli ilmeisesti mahdollistaisi esim. Xbox Onelle aikoinaan ostamani Elite-ohjaimen käytön tuon USB-latauspiuhan kanssa. Tuo olisikin aika unelmajuttu, jos PS3-pelejä pääsisi pelaamaan tuolla Elite-ohjaimella. Vähän tyyris on toki tuo CronusMax Plus, kun VPD:stä tilattuna maksaa 88 euroa postikuluineen. Kerranhan tuo toki vain kirpaisisi.

Viimeksi muokattu:
Lähti vielä yksi peli days of play tarjoukesta.

Ghost of Yötei VPD: 44,99.

Vaihdossa vielä lego ninja go josta sai 5e pois niin hinnaks jäi 39,99, tämä hinta jo hyvä melko uudesta pelistä. Backlogi vaa kasvaa mutta antaa kasvaa. :D

Ylös Bottom