jussi28
Active Member
Kyllä, minullekin tulee vielä parit paperilehdet mutta jos menevät ainoastaan digitaalisiksi niin lopetan tilaukset välittömästi.Samalla sitten loppuu tilauksetkin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä, minullekin tulee vielä parit paperilehdet mutta jos menevät ainoastaan digitaalisiksi niin lopetan tilaukset välittömästi.Samalla sitten loppuu tilauksetkin.
Tuon boldaamani kohdan vuoksihan Pelaajakin joutuu digiin siirtymään. Minä myös olen näitä tarjoustilaajia ja tiedän olevani osa ongelmaa.Mä menin kans tilaaamaan vähän aikaa sitten Pelit lehden mut ei jotenki tunnu yhtään niin hyvältä kun Pelaaja lehti.
Myös kuvat näyttää jotenkin todella halvalta? Pelkästää jo sen pikseli mössön takia mä voisin vielä vaihtaa Pelaajaan jos tulee joku tarjous vastaan.
Olen myös samaa mieltä siitä että Pelit-lehti on jotenkin oudon kökkö. Joka lehti on täynnä kirjoitusvirheitä ja viime lehdestä (ei uusimmasta) jopa puuttui jokin grafiikka kannesta kun tekstissä oli kohta sitä vartenIlmeisesti tuo uusimman lehden "30V."-kuvio. Lisäksi taitto on kauhean tylsää/insinöörimäistä, tyyliin "laitetaan nyt vaikka tämä kuva tähän" ilman mitään visiota/suuntaa. Plussaa nyt vaikka siitä että tekstiä lehdessä on enemmän. Mutta ihmetyttää miten voi olla noin tympeän näköinen lehti tuollaisesta aiheesta. Sitten se että uusimmassa lehdessä on taas jostain lentosimuista 3-5 sivua. Muistelen että olisi ollut parissa aiemmassakin. Kuinka monesta jostain Sturmovikistä tarvitsee tehdä juttuja? Tai niistä toisen maailmansodan strategiapeleistä? Kaiken huippu on se että ne on aina ne samat nimikkeetkin. Ja silti luen nekin, ei siinä. Ihmettelen vain että miksi ne on ajankohtaisia tai onko ne asia, jonka vuoksi lehteä tilataan? Kenelle ne on tehty? Onko ne samalla syy siihen että lehti näyttää miltä näyttää?
Kyllä Pelit lehti on konsoli lehti nykyään samanlailla kuin Pelaajakin(Konsolit tuli mukaan muistaakseni 2002). Toki PC pelejäkin on arvosteluissa edelleen, mutta enemmän on konsoli arvosteluja Pelit lehdessä kuin PC arvosteluja ..Pelit-lehti on edelleen vähän old school -jäänne 90-luvulta, jolloin se perustettiin ja milloin sitä itsekin aktiivisesti luin kestotilauksen muodossa. Lehti on myös varmaan 90-prosenttisesti PC-pelaajille suunnattu.
Taitto on ollut enemmän tai vähemmän samaa nyt ainakin viimeiset viisitoista-parikymmentä vuotta, varmaan tarkoituksellakin. Samantyyppinen ja vähän "kotikutoinen" se on ollut aina. Esim. juuri tuolloin 80- ja 90-luvuilla luin tuosta syystäkin paljon mieluummin silmäkarkkia tarjoavia brittilehtiä, vaikka Mikrobitti ja Pelit-lehti olivat ainoana suomalaisena toki kova juttu. Jälkimmäisen lanseeraus aikoinaan oli iso tapaus, josta muistaakseni myös vähän nuristiin Bitti-leirissä.
Lehden nykyinen päätoimittaja Tuukka Grönholm on entinen lehden arvostelija (tai "avustajista" puhuttiin...). Samoin Niko Nirvi näyttää olevan edelleen kuvioissa, mutta muut avustajat taitavat olla uudempaa kaartia.
Toki näinkin. Pakko silti todeta, että jos päreen valossa joudutaan olemaan ja verkot pimenevät kokonaan, niin taitaa olla ihan muita murheita ja muutenkin ihan eri asioita jatkossa tehtävänä kuin pelilehtien (tai muidenkaan lehtien) lukeminen.Kyllä itsekkin arvostan fyysistä mediaa kaikissa muodoissa. Diginä otan vain, jos fyysisenä ei haluamaani asiaa saa. Sitten kun, joskus kaikki verkot pimenee niin esim. sitä digilehteä on huono päreen valossa lukea.![]()
Toki näinkin. Pakko silti todeta, että jos päreen valossa joudutaan olemaan ja verkot pimenevät kokonaan, niin taitaa olla ihan muita murheita ja muutenkin ihan eri asioita jatkossa tehtävänä kuin pelilehtien (tai muidenkaan lehtien) lukeminen.
Kyllä itsekkin arvostan fyysistä mediaa kaikissa muodoissa. Diginä otan vain, jos fyysisenä ei haluamaani asiaa saa. Sitten kun, joskus kaikki verkot pimenee niin esim. sitä digilehteä on huono päreen valossa lukea.![]()