Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joonas#9
Sainpas vihdoin ostettua tuon siirtohommelin. Nyt on ilmennyt yksi ongelma sen käytössä. Elikkä miten ja minne pitää siirtää ne pelaajat, joiden (seura-)joukkueita ei ole pelissä?

Eli siis suomeksi: Chelsean Carlton Cole siirtyi tässä kauden alussa lainalle Charltoniin (joka ei ole pelissä!), mutta on PES3:ssa vielä Chelseassa. Mitenkä siis menettelen, kun haluan ko. pelaajan pois Chelseasta. :confused:

itse ajattelin käyttää tähän tarkoitukseen niitä kahta pes-tiimiä.
hyvä ajatus?
 
Itse pelaan Master Leaguea myös 3-2-3-2-taktiikalla

------------------------Enckelman

-----Gallas-------------Hyypiä-----------Raimondi ("oma kasvatti")

----------------Makélélé-----------Väyrynen

Ljungberg---------------Joaquin--------------------S. Conceicao

---------------------Eto'o-----------Forssell

Forssellin statseja aavistuksen paranneltu, esim headeria +7
Raimondilla ihan ok statsit, yritin saada samanlaisia statseja kun Nestalla, mutta aika loppui kesken ja jotkut statsit jäivät aika nollaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joonas#9
Sainpas vihdoin ostettua tuon siirtohommelin. Nyt on ilmennyt yksi ongelma sen käytössä. Elikkä miten ja minne pitää siirtää ne pelaajat, joiden (seura-)joukkueita ei ole pelissä?

Eli siis suomeksi: Chelsean Carlton Cole siirtyi tässä kauden alussa lainalle Charltoniin (joka ei ole pelissä!), mutta on PES3:ssa vielä Chelseassa. Mitenkä siis menettelen, kun haluan ko. pelaajan pois Chelseasta. :confused:

Menet ensin siihen siirtovalikon neljänteen kohtaan (en tiedä mikä sen otsikko PES3:ssa on) ja valitset kummallekin puolelle Chelsean. Siirrät ukon Chelsean listan pohjalle tai ainakin pois aloituskokoonpanosta. Sitten menet siirtovalikon kolmanteen kohtaan, valitset taas kummallekin puolelle Chelsean ja vaihdat miehen tyhjään paikkaan. Pelaaja häviää Chelsean kokoonpanosta, mutta on vielä siellä ns. piilotetulla listalla jos häntä vielä tarvitsee tuoda takaisin johonkin joukkueeseen.
 
Kenekä muun mielestä suomalaiset on (taas) tehty ihan paskoiksi? Noh moket ja litti on reilassa, mutta esim. Hyypiä on ihan naurettavissa arvoissa verrattuna esim. johonkin Ferdinandiin (ja oikeasti lähes yhtä hyviä toppareita)... samoin Forssell ja Kolkka on ihan pielessä, esim. Forssellin techinque on jotain 60 luokkaa :rolleyes: ...

3-5-2 on itse suosimani taktiikka tietyin joukkuekohtaisin muutoksin... puollustaminen on nykyään sen verran "helppoa", että neljän puollustajan käyttö on hivenen turhaa...

Pelaajien liikevalikoima on kyllä huima... olin tipahtaa tuolilta kun pistin Figolla kovan läpisyötön linjan taakse, ja Ronaldo kuoletti juoksusta pallon ilmasta ulkosyrjällä pari metriä itselleen eteenpäin ja sitten yksin mokea vastaan...


Käyttättekö muuten tattia vai directionaleja?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Kenekä muun mielestä suomalaiset on (taas) tehty ihan paskoiksi? Noh moket ja litti on reilassa, mutta esim. Hyypiä on ihan naurettavissa arvoissa verrattuna esim. johonkin Ferdinandiin (ja oikeasti lähes yhtä hyviä toppareita)... samoin Forssell ja Kolkka on ihan pielessä, esim. Forssellin techinque on jotain 60 luokkaa :rolleyes: ...
Onhan ne hieman pielessä. Tälläiset arvot sain Miklulle kun käytin CM4sen (uusin cmupdate) ja Verter 1.1 cm4->we7 converteria

Offense - 84
Defense - 45
Body Balance - 82
Stamina - 74
Top Speed - 81
Acceleration - 86
Response - 78
Agility - 82
Dribble Accuracy - 76
Dribble Speed - 79
Short Pass Accuracy - 71
Short Pass Speed - 68
Long Pass Accuracy - 71
Long Pass Speed - 70
Shot Accuracy - 83
Shot Power - 80
Shot Technique - 81
Free Kick Accuracy - 55
Curve - 60
Heading Accuracy - 78
Jumping Power - 79
Technique - 77
Aggression - 77
Mentality - 79
Play Stability - 6
Goalkeeper Skills - 50
Teamwork - 73
Condition Stability - ?
Other Foot Accuracy - 5
 
Muuten tuolla super cancelilla saa hyvin puollustajia vedettyä vipuun kun käyttää oikeassa paikassa...
 
kysymys väliin...

Onko tässä pelissä netti ominaisuuksia, että saisi nettiadapterin avulla haettua, joitain tietoja päivityksiä tai muuta tavaraa, vai tapahtuuko päivittäminen pelkästään x-portin avulla? Pitäisi tämä peli tottakai hankkia, kun ei ole täl'hetkellä yhtään moninpeliä. Taitaa mennä vasta ensi kuun alkuun, kun pelin saa hyllyyn.
 
Re: kysymys väliin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
Onko tässä pelissä netti ominaisuuksia, että saisi nettiadapterin avulla haettua, joitain tietoja päivityksiä tai muuta tavaraa

Ei.
 
Onko pelissä mahdollisuus luoda omia joukkueita? Itse en ole ainakaan kyseistä ominaisuutta löytänyt vielä. Vai voiko sen ostaa PES-shopista tai onko se muutenkin jonkinlainen lisäominaisuus. Onko sitä ylipäätänsä koko pelissä. Toivottavasti ei pidä tyytyä muokkailemaan muita joukkueita. :/
 
Voisiko muuten joku kertoa noi HJK pelaajien skilssit CM4:ssa, että saisin tehtyä PES/WE UNITEDIN tilalle suomen toivon. Olisihan kivempaa pelata HJKta vastaan kuin PES/WE UNITEDIA kaudessa.
 
Sellanen kyssäri tuli tuossa mieleen, kun aloin vaihtaan joukkueiden nimiä.

Mitä se tarkoittaa, kun laittaa Joukkueelle Commentary Team Nameksi CALLNAME? Yrittääkö pelin selostaja lausua joukkueelle asetetun nimen...?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
Voisiko muuten joku kertoa noi HJK pelaajien skilssit CM4:ssa, että saisin tehtyä PES/WE UNITEDIN tilalle suomen toivon. Olisihan kivempaa pelata HJKta vastaan kuin PES/WE UNITEDIA kaudessa.
Samaa olin juuri itse tekemässä. http://www.zaug.net/hjk.xls tuolta löytyy hjk:n pelaajien pes-statit, toiselta laskentataulukolta löytyy pelaajien pelipaikat(mitä suurempi numero sitä parempi sillä paikalla). Mukana myös Eremenko, sr ja junioria on hieman paranneltu.

Naamat, pituudet ja painot löytyy HJK:n kotisivulta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Kenekä muun mielestä suomalaiset on (taas) tehty ihan paskoiksi? Noh moket ja litti on reilassa, mutta esim. Hyypiä on ihan naurettavissa arvoissa verrattuna esim. johonkin Ferdinandiin (ja oikeasti lähes yhtä hyviä toppareita)... samoin Forssell ja Kolkka on ihan pielessä, esim. Forssellin techinque on jotain 60...

Joo-o. Ja yks mikä pisti hivenen silmään: Forssellin pituus 177cm!!! Ei voi olla totta? :mad: Todellisuudessa 186-188 lähteestä riippuen. Miten voi olla tollanen moga?

Kakkosessahan suomalaisten statsit oli vielä enemmän päin pihlajaa. Parempaan suuntaan ollaan menty, muttei silti tarpeeksi.

Myös muissa pelaajissa ns. kauneusvirheitä. Esim. Nigerian Jay Jay Okochan weaker foot accuracy 4!!! Kaveri vetelee irl molemmilla jaloilla miten huvittaa hirveitä pommeja. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Samaa olin juuri itse tekemässä. http://www.zaug.net/hjk.xls tuolta löytyy hjk:n pelaajien pes-statit, toiselta laskentataulukolta löytyy pelaajien pelipaikat(mitä suurempi numero sitä parempi sillä paikalla). Mukana myös Eremenko, sr ja junioria on hieman paranneltu.

Naamat, pituudet ja painot löytyy HJK:n kotisivulta.
Voisitko postata tuon tekstin YV:llä ei nimittäin toimi.

PS. Sain toimimaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Onko kukaan rohjennut yrittää väsätä Klubin logoa? Jos yksi yhteen sitä alkaa vääntämään saa olla jo hieman taitoja. Itse tyydyin varsin karsittuun versioon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Joo-o. Ja yks mikä pisti hivenen silmään: Forssellin pituus 177cm!!! Ei voi olla totta? :mad: Todellisuudessa 186-188 lähteestä riippuen. Miten voi olla tollanen moga?


Forsselhan näytää ihan 170 senttiseltä :)
Alkaa raaVituttamaan toi peli, koko illan pelanu tasapelejä ja yllättäen lohkon jumbona, ei noilla paskemmilla joukkueilla voi pärjätä...
 
Ylös Bottom