Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3 Slim

Vastaus: PlayStation 3 Slim

Pienempi virrankulutus = vähemmän lämpöä, suurempi kiintolevy, mahdollisesti vähän hiljaisempi, taas vuoden takuu siinä minulle riittävät syyt vaihtaa :)
niin Gamestopin tarjouksen perässä minäkin

Ja gamestoppihan antaa itse 2v takuun :)
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Huomenna Slimiä hakemaan Oulusta!
Bluray soittimenahan toi itsellä pääasiassa on, mutta isompi kovalevy mahdollisia leffanvuokrauksia varten ja uusi vuoden takuu huokuttelee... Jälleenmyynti arvokin on parempi, kuin vanhalla PS3:lla.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Huomenna Slimiä hakemaan Oulusta!
Bluray soittimenahan toi itsellä pääasiassa on, mutta isompi kovalevy mahdollisia leffanvuokrauksia varten ja uusi vuoden takuu huokuttelee... Jälleenmyynti arvokin on parempi, kuin vanhalla PS3:lla.

En menisi aliarvioimaan alkuperäisen 60Gb:n Plösöä. Netistä kyllä löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita maksamaan siitä melko yllättäviäkin summia. Antaa vielä ajan vieriä pari vuotta, niin saattaa olla vieläkin halutumpaa tavaraa. Kyllähän tuo Slim itseänikin kiinnostaisi, mutta alkuperäisestä en tohdi luopua.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Huomenna Slimiä hakemaan Oulusta!
Bluray soittimenahan toi itsellä pääasiassa on, mutta isompi kovalevy mahdollisia leffanvuokrauksia varten ja uusi vuoden takuu huokuttelee... Jälleenmyynti arvokin on parempi, kuin vanhalla PS3:lla.

Älä hyvä mies huomenna mene, ellei sulla ole suhteita joilla saat sen päivää ennen julkkaria. ;)
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

tämä menee vähäsen off topicin kautta

eli jos hankkii ps3 slim niin saakos siihen vanhan profiilin ja trophyt ja sit jos on jäänyt vanhan peli trophy kesken nettipelissä pitääkö aloittaa alusta 10 000 tappoa,nyt puhun resistance 2 ??sattuu olemaan melkein 9300 tappoa ennen ku vanha ps3 hajos..
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Mistäs meinasit sitten käydä koneen hakemassa? :)
Kerron huomenna jos onnistuu. Lupasivat, että kun tulen "kaukaa" niin antavat minulle konsolin takaovesta JOS ovat ne jo saaneet. Pyysivät tulemaan puolenpäivän jälkeen. Vaihtotarjous ei ollut ihan yhtähyvä, kuin Gamestop tai Pelimies tarjosi, mutta kun olen joka tapauksessa tulossa huomenna Ouluun niin se ei haittaa. Pelimiehestä tulisi tehdä uusi reissu tai maksaa postikulut.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

tämä menee vähäsen off topicin kautta

eli jos hankkii ps3 slim niin saakos siihen vanhan profiilin ja trophyt ja sit jos on jäänyt vanhan peli trophy kesken nettipelissä pitääkö aloittaa alusta 10 000 tappoa,nyt puhun resistance 2 ??sattuu olemaan melkein 9300 tappoa ennen ku vanha ps3 hajos..
Voi sinua.. :rolleyes:

Tässä sinulle vastaus #123

Eli sinun täytyy vaan kirjautua vanhalla tililläsi ps3 slimissä ja trophyt saat päivitettyy myös takaisin. Ne tappotilastot arvaan, että ne ovat kiinni Resistance 2 pelin netti servereissä, eikä ps3:ssa...
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Aika hauska kuva vanhasta 40 Gb-version ja Slimmin emolevystä.

40GBvsSlimMB.jpg


Mitä tuosta voisi päätellä? Piirilevy sijoitetaan nyt komponenttipuoli ylöspäin ja kovalevy ei ole enään levyn pinnassa. Komponentteja vähemmän ja olisko myös kaventunut viivanleveys pienentänyt piirejä? Näillä kaikilla varmaan yhteys lämmöntuotantoon ja sitä kautta jäähdytyksen tarpeeseen.

Lähde: PS3 Slim Disembowelled - TheSixthAxis - PS3 and Xbox 360 News, Trophies And Opinion
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Jännää, miten tuota Suomen hintalisää perustellaan rahtikuluilla ja ties millä, mutta yksitellen tilattuna konsolin saa tännekin alle kolmen sadan. Ehkä kannattaisi maahantuojankin alkaa tilata konsolinsa Amazonista...

Amazonin ei tarvitse kuitenkaan huolehtia itse tuotteen mainonnasta ja suomenkielisestä palvelusta. Nämäkin vain yksi osa sitä minne ns. suomi-lisä varmasti juoksee.

Villi huhu kertoo, että kun NF:ltä oli kysytty miksi PS3 on Suomessa kalliimpi kuin muualla, oli vastaus ollut kaikessa karuudessaan "Koska meillä on täällä niin vahva markkina-asema.".
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Nyt on slim käytössä ja hymy korvissa. Hiljaisempi ja jämäkämpi on :)
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

PlayStation 3 Slimin Store-taival ei ala aivan ruusuisesti, kertoo PSN@Home.
Lisäys, ettei ihmiset säikähdä: Ongelma korjaantuu kunhan firmware 3.00 on julkisessa jaossa.

Jo olemassa olevalla tilillä ei voi vielä latailla jo maksettuja Store-ostoksia laihempaan malliin.
Store ilmoittaa “Please Deactivate a System”-viestillä, että laite on aktivoituna.

Jutun kirjoittajalle tekninen tuki kertoili seuraavaa.
“I am not suppose to tell anyone about this but, since retailers sold the slim PS3 before the release day which is September 1st, the PlayStation 3 Slim was released with a small bug which prevents from downloading Video and Game Content since the firmware is not compatible with the content, this is why were releasing a patch (version 3.00) either later on today or possibly a day after”
Firmware 3.00 on "pakollinen" Slim-malleissa ennen kuin pääsee ostamaansa sisältöön käsiksi.

Olin aivan siinä uskossa, että Slim toimitetaan suoraan 3.00-version firmwarella..
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Olin aivan siinä uskossa, että Slim toimitetaan suoraan 3.00-version firmwarella..

Näinhän se tehdäänkin, koska Slimin julkaisupäivä ja 3.00:n firmware on oikeasti vasta tänään 1.syyskuuta, niin se toimitetaankin sillä tulevalla firmwarella. Katsos ei noita koneita olisi saanut myydä viimeinen elokuuta vaan nyt ensimmäinen syyskuuta ja kun ne jotka myyvät konetta rehellisesti oikeana päivänä, niin heiltä koneensa ostaneet kun pistävät koneensa verkkoon, niin sitten se lataa sen uuden firmwaren, aivan kuten silloin PS3:n julkaisussakin :p
(Sori sekava teksti, toivottavasti ümmärsitte jotain, kirjoitin vain niin väsyneenä tämän :p)
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

PlayStation 3 Slimin Store-taival ei ala aivan ruusuisesti, kertoo PSN@Home.

Jo olemassa olevalla tilillä ei voi vielä latailla jo maksettuja Store-ostoksia laihempaan malliin.
Store ilmoittaa “Please Deactivate a System”-viestillä, että laite on aktivoituna.

Jutun kirjoittajalle tekninen tuki kertoili seuraavaa.

Firmware 3.00 on "pakollinen" Slim-malleissa ennen kuin pääsee ostamaansa sisältöön käsiksi.

Olin aivan siinä uskossa, että Slim toimitetaan suoraan 3.00-version firmwarella..

Pienoisen hetken ajan oli siinä ja tässä että tuleeko slaagi. Sitten jatkoin lukemista.

Ei saa pelotella tuollaisilla. Vähemmästäkin on ihmisiä tapettu. Onneksi tuo homma hoituu päivityksellä joten ei tarvitse ryhtyä veritekoihin.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Olivat näköjään sittarissa varautuneet slimin tuloon. Oli vanhanmallisia myytävänä 299€ LBP-bundlena.

Mikäs näyttäisi olevan kokonaisedullisin ratkaisu tällähetkellä? Onko se vieläkin se 285€ mitä aiemmin mainostettu täälläkin?
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Slimin "hiljaisuudesta":

heti ekalla käynnistyksellä ihmettelin laitteen tuottamaa ääntä. Korvakuulolla en sanoisi laitetta ratkaisevasti hiljaisemmaksi kuin aiempaa hyvin hiljaista 40gt malliani. Tuo äänensävy mitä minun Slimini pitää on korkeampaa, ehkä sirittävämpää kuin 40gt mallissa ja jollain tavalla koen sen häiritsevämpänä. Ei sinänsä ongelma koska ääni kuuluu vain kun olen XMB:ssä. Olen hiukan pettynyt laitteen tuottamaan äänentasoon koska ennen vaihtoa luin testejä jossa hehkutettiin laitetta todella hiljaisena.

Odotukseni olivat kai turhan korkealla TAI onko minulla vain huono tuuri ja tämän yksilön flekti pitää kovempaa ääntä kuin muilla? Nyt on jo neljäs PS3 (60gt, 40gt, 40gt, Slim) menossa ja kaikki ovat olleet yksilöitä äänentuoton suhteen. Käynnistyksessä Slimini pitää hiukan kovempaa ääntä ja se noin minuutin parin kuluttua hiukan tipahtaa.

Ulkomuoto on hyvin subjektiivista, itse pidän tämän laitteen ulkoasusta paljon fattiä enemmän.

Bravia Sync tuntuu leffakäytössä (PS3 + Sony 46"W4000) kätsyltä ominaisuudelta mutta miten ihmeessä tuossa pystyy pakittamaan valikoissa kun ympyrä puuttuu tv:n kakesta? Tai esim. ulkoista kiintolevyä käyttäessä valitsemaan sen "Näytä Kaikki" funktion mikä tehdään kolmio-näppäimellä? Hiukan turhauttaa kun ihan kaikkea ei ole kai huomioitu? Joku "secondary funktio" pitäisi tulla kun pitää jotain nappia pohjassa tv:n kakeen tai sitten en vain ossoo. Tuo W4000 kake kuitenkin näppäinasettelultaan vastaa aika pitkälle PS3:n BT-kakea.
 
Ylös Bottom