pelle
Well-Known Member
Se olis eka psvr2 video tehty.
Täällä on varmaan ainakin joku joka ei ole koskaan katsonut mun videoita ekan psvr:n peli ketjusta joten lyhyt kuvaus.
Mä olen kirjoittanut tekstin videota varten ja editoin sen niin, että yleensä ruudulla näkyy se mistä puhun ja olen myös pelannut pelit läpi.
Kerron myös kuinka pitkään mulla meni ja mitä pelit maksaa.
Ei turhaa lätinää, ei "muista tilata ja tykätä" vinkunaa, ei sponsoreita ja jos videon aikana tulee mainoksia niin ne ei ole mun laittamia sillä en ole
monetisoinut kanavaani.
En myöskään spoilaa mitään tarinan suhteen jos sellainen pelissä on ja tämä pätee mun arvostelu videoihin ihan yleisesti.
Horizon: Call of the mountain 00:00
Resident evil: Village 05:20
Gran turismo 7 10:05
Star wars: Tales from the galaxy's edge 14:36
Runner 18:31
Kayak VR 21:04
Garden of the sea 22:32
Jurassic world aftermath collection 25:15
Drums rock 28:45
edit:
Tykkäysten perusteella oletan, että ainakin muutama ihminen on katsonut videon joten kuinka moni huomasi, että drums rockin ekan maistiais biisin alku dialogi on revitty suoraan castlevania: symphony of the nightista
Täällä on varmaan ainakin joku joka ei ole koskaan katsonut mun videoita ekan psvr:n peli ketjusta joten lyhyt kuvaus.
Mä olen kirjoittanut tekstin videota varten ja editoin sen niin, että yleensä ruudulla näkyy se mistä puhun ja olen myös pelannut pelit läpi.
Kerron myös kuinka pitkään mulla meni ja mitä pelit maksaa.
Ei turhaa lätinää, ei "muista tilata ja tykätä" vinkunaa, ei sponsoreita ja jos videon aikana tulee mainoksia niin ne ei ole mun laittamia sillä en ole
monetisoinut kanavaani.
En myöskään spoilaa mitään tarinan suhteen jos sellainen pelissä on ja tämä pätee mun arvostelu videoihin ihan yleisesti.
Horizon: Call of the mountain 00:00
Resident evil: Village 05:20
Gran turismo 7 10:05
Star wars: Tales from the galaxy's edge 14:36
Runner 18:31
Kayak VR 21:04
Garden of the sea 22:32
Jurassic world aftermath collection 25:15
Drums rock 28:45
edit:
Tykkäysten perusteella oletan, että ainakin muutama ihminen on katsonut videon joten kuinka moni huomasi, että drums rockin ekan maistiais biisin alku dialogi on revitty suoraan castlevania: symphony of the nightista

Viimeksi muokattu: