Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS

Tosiaan tuossahan on nyt kolme mahdollista vastussäätöä, eli:
Ffb joka pitää olla 100, koska muuten heikentää kaikkia forceja kerralla.
Tyre force, joka taas mittaa kääntyessä renkaiden vastusta, liian heikolla ei tunne pitoa.
SoP osasto jossa se yksi säätö vaikuttaa ihan suoraan ratin kokonaispainoon, eli sitä pois/lisää kunnes löytyy sille ratille se oikea vastus.
Neljäs:
Siinä Master scalen alla se toinen F alkuinen vaikuttaa erittäin radikaalisti juuri kääntymisessä ratin voimaan. Ps4:lla sitä ei ole mitään järkeä pitää kovin korkealla ja spaden pc ohjeissa se oli yli 100. SoP puolelta pystyy säätämään auton peräpään efektejä. Joista osa toki vaikuttaa suoraan ratin jäykkyyteenkin
 
Vastaus: Project CARS

Juu classikkia kokeiltu ja ei maistunu, liian jäykkää ja kanttarit ei tunnu ollenkaan. Jarrutus ja kaasuttelu tuntuu todella hyvin kuitenkin. Spade toistaa joka välissä että ffb pitää olla sata, en saa tuon kautta kyllä rattia omaan makuun sopivaksi. Mulla tällä hetkellää ffb 40, tyreforce 140, masterscalet 40-75 ja siihen muut säädöt päälle että aika sivuraiteilla ollaan lol.

Riippuu tietty ratista, mutta en voisi kuvitellakaan T300RS @ TF 140!!!! ?
Vähennä radikaalisti sitä ja (alleviivaten) FFB:tä ei tulisi vähentää. Classiceissa käytän joissakin vaativissa autoissa jopa TF:a lähempänä 50:ttä ratin "liikkuvuuden" ylläpitämiseksi. Mutta makuasioita, sanoi..
 
Vastaus: Project CARS

Vaikka tf ja ffb olisi 100, niin kaikki samat säädöt saa autokohtaisesti. Tulee samat asetukset niinkin. Se on pelkkää kertolaskua toi ffb eri asetusten osalta. Sen takia options valikon alta ei kannata käydä säätämässä mitään, vaan aina autokohtaisesti.
 
Vastaus: Project CARS

TF on ainoa, mihin kosken päävalikossa jos kosken. Aina, kun uuden pirssin otan ajoon, laitan viimeisimmät J.S.-arvot autoon. Siinä kaikki, àvot. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

Nyt on forssit 100, tyreforce 75. Pirssien masterscale n. 20. Tuo ratin keventäminen ompun neuvoin ei toimi mulla, iskostunnu selkäpiihin että jos ratti kevenee kovin kääntäessä niin perä on irti vaikka ei olisikaan eli kaikki masterscalen alla neljä arvoa on sen 100. Spade pisti noissakin tosiaan 150äkin joten kultanen keskitie on valintani ja ihan ok. Jos ratti on liian heavy niin masterscalella korjaantuu.

Nuo perän arvot on vielä tekemättä eli sop ylin on sama kuin masterscale kuten on neuvottu, mutta onko niissä sop-muissa arvoissa jokin joka olisi hyvä olla enempi kuin nolla noin joka autossa?

Kyllä tulostakin tuli kun ratti alkoi antaa palautetta, nurburgilla kympin sakkiin ainoana ruffin roadcarina, ei koskaan timetrialiin sillä samalla nopeimmalla kuin muut, senverta suomijäärä pitää olla eikö?

Kiitos vielä neuvoista kaikille ja onhan nämä forcejutut myös jokasen henk kohtasista mieltymyksistä kiinni eli universal super ffb ever on vaikea kenenkään luoda, mutta hyvä että nyt pääsin alkuun kun maistuuhan se ajo sitä makeammalta mitä parempi palaute on ratista.
 
Vastaus: Project CARS

Sopissa kannattaa lähtee liikkeelle pienillä arvoilla. 20-30 esim.

T300 ratti on vain semmonen, että heti kun ratissa on vastusta, kaikki efektit katoaa.
 
Vastaus: Project CARS

Ratin keskittäminen keskelle valikoissa on tärkeä uudistus, sitä arvostan eniten noista uudistuksista.
 
Vastaus: Project CARS

"New – added support for 'Force Default Setups' in Multiplayer restrictions screen."

Loistava uudistus, jolla paranee letkeät kisailut huomattavasti. Voi lennosta vaihtaa autoluokkaa, jos porukalla ajelee. Tosin ei oikein toimi autoluokilla missä on monta autoa, kun default-setuppien taso vaihtelee ihan hirveästi autosta toiseen.

Yksityyppiluokalla tai kun kaikilla on sama auto, niin toimii varmasti mahtavasti tämä ns. fixed setup -sääntö.
 
Vastaus: Project CARS

Saisivat muutenkin heittää helvettiin sen setuppikohtaisen force-valikon. Main menuun vaan yksi säätö. Forcejen voimakkuus 1-10. Ei mitään muuta. Pelintekijöiden vastuulla tehdä forcet eikä pelaajan.

Itse olen ollut viime aikoina niin laiska, että en jaksa kuin master scalea säätää pienemmäks.
 
Vastaus: Project CARS

Saisivat muutenkin heittää helvettiin sen setuppikohtaisen force-valikon. Main menuun vaan yksi säätö. Forcejen voimakkuus 1-10. Ei mitään muuta. Pelintekijöiden vastuulla tehdä forcet eikä pelaajan.

Itse olen ollut viime aikoina niin laiska, että en jaksa kuin master scalea säätää pienemmäks.
Toki saisivat tehdä kunnolliset forcet jo oletukseksi, mutta siltikin pitäisin kyllä hyvänä lisänä mahdollisuutta vielä hienosäätää tuntuma juuri sellaiseksi kuin haluaa. Mikään pakkohan noihin autokohtaisiin forceihin ei silloin olisi koskea, mutta olisipahan ainakin mahdollisuus niille, jotka jaksavat säätää.
 
Vastaus: Project CARS

Toki saisivat tehdä kunnolliset forcet jo oletukseksi, mutta siltikin pitäisin kyllä hyvänä lisänä mahdollisuutta vielä hienosäätää tuntuma juuri sellaiseksi kuin haluaa. Mikään pakkohan noihin autokohtaisiin forceihin ei silloin olisi koskea, mutta olisipahan ainakin mahdollisuus niille, jotka jaksavat säätää.

Todellakin. Olen saanut tämän pelin forceilla paljon enemmän kuin koskaan ennen mistään pelistä. Saa vihdoin juuri niitä elementtejä forceissa koristettua kuin haluaa.

Muissa forcet on olleet korkeintaan suht ok, tässä ne in todella hyvät. Nuo on todella yksinkertaiset kyllä kun netistä luki mitä mikäkin tekee. Ekalla harjoitus tai aika-ajo kerralla alle minuutissa naputtaa hyväksi ja sit ei tarvi murehtia. Ite tykkään nyky systeemistä todella paljon. Täytyis vaan Master scale, fy jne asetusten tilalle saada kansan termit. "Pomput", "ratin vastus" jne..
 
Vastaus: Project CARS

Saako forcet silti säädettyä?
Mitähän *PIIIIP* ne on siellä miettiny?

Oletan että se käyttää automaattisesti niitä forceja tai säätöjä mitkä on autoon tallennettu, tai ainakin niitä asetuksia, muutenhan tämä todellakin on pelkkää pa*kaa...

Täytyy kyllä sanoa että tässä pelissä on parhaaat mahdolliset säädöt autoille, tai säädettävyys, mikään konsolipeli ei kykene vielä samaan, mutta kun noita säätöjä on aivan liikaa ja se mitä tapahtuu mistäkin on selitetty niin huonosti ja välissä on näitä säätöjä joita pidetän tietyssä asennossa käytnnössä AINA, niin mitä järkeä sellasia on edes tuoda peliin? Näyttääkseen vaan enemmän hifistelyltä? :D
 
Vastaus: Project CARS

Pätsi nelisen kikaa, parasta just ratin keskitys valikoissa ja nykimisen loppuminen kun loppyssä laukkaa porukkaa ees taas, ärsyttävää pykimistä kun on hyvällä aikaajokierroksella esmes.

Mitähän poijaat on lisäksi piilottanu tähän pätsiin, ei mun mielestä ole tavaraa aivan neljän kikan edestä. Vaikka eikös tämä sama ole pcllä vaan pari kikaa paremman optimoinnin takia joten en tiiä. Tänään heittäny pari kertaa timetrialissa ps.valikkoon kesken kaiken, ei sinistä ruutua mutta aivan sama kuin olisi painanut ps.näppäintä.
 
Ylös Bottom