Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Parasta omalla kohdalla on Nuurslaiffilla sinne tänne ripotellut maamiinat (ainakin online.puolella, careeriä en ole alottanu), niihin ku jytkäsee 300 vauhdista niin olo on aika oho. Ja kisa pilalla....
Laitoin 5min free practicen,skippasin sen ja sit tuli aikaajo ja kisassa ei ollu mitään ongelmia varikkokäynnin suhteen.Tähän on ihan pelikelvoton.
Nyt vasta huomasin et ku koitin tota Nürburgring GP rataa treenata edelleen, niin vaikka ei ole harjoituksia ja ottaa aika-ajon, niin se on free practice. Eli ei saa ollenkaan aika-ajoja.
Noh, ihan sama. Taas kisaan ja kaikki AI kuskit tuli varikolle kierroksella 5, sinne myös jäivät. Kun koitin itse mennä varikolle kierroksella 8 niin tuli taas sama kuin videossa.
Päätin keskeyttää. Olin ajanut 8 kierrosta, kaikki muut 5. Kun keskeytin varikolle ja skippasin loppukisan niin AI olikin ajanut muka 15 ja itse sen 8 ja olin viimeinen.
Eli ei tällä hetkellä pysty ajamaan solo kisaa ollenkaan...
Mä koitin nyt 4-5 kertaa eilen/tänään tota ja aina sama..
Poista tallennusprofiili nii johan korjaantuu. Joutuu tosin kaikki asetukset vetää uusiksi.
Aloin kuitenkin kisaamaan ja joka kerta kun osuin toiseen autoon niin forcet muuttui. Lopulta pyörähdin seinään ja Forcet palautui normaaliksi. Miksi tuollainen bugi on niin vaikea korjata, kun on alusta asti ollut...