Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Parasta omalla kohdalla on Nuurslaiffilla sinne tänne ripotellut maamiinat (ainakin online.puolella, careeriä en ole alottanu), niihin ku jytkäsee 300 vauhdista niin olo on aika oho. Ja kisa pilalla....

Joo noita miinoja on todella paljon myös yksinpelin puolella. Konsolifinin GT3 sarjassakin mulla kävi just spassa silleen.
 
Vastaus: Project CARS

Tähän on ihan pelikelvoton.

Nyt vasta huomasin et ku koitin tota Nürburgring GP rataa treenata edelleen, niin vaikka ei ole harjoituksia ja ottaa aika-ajon, niin se on free practice. Eli ei saa ollenkaan aika-ajoja.

Noh, ihan sama. Taas kisaan ja kaikki AI kuskit tuli varikolle kierroksella 5, sinne myös jäivät. Kun koitin itse mennä varikolle kierroksella 8 niin tuli taas sama kuin videossa.

Päätin keskeyttää. Olin ajanut 8 kierrosta, kaikki muut 5. Kun keskeytin varikolle ja skippasin loppukisan niin AI olikin ajanut muka 15 ja itse sen 8 ja olin viimeinen.

Eli ei tällä hetkellä pysty ajamaan solo kisaa ollenkaan...
 
Vastaus: Project CARS

Yhden yksinpelikisan ajelin päivällä samalla radalla ja toimi ihan normaalisti. Aika-ajoja en kyllä tainnut kokeilla..
 
Vastaus: Project CARS

Tähän on ihan pelikelvoton.

Nyt vasta huomasin et ku koitin tota Nürburgring GP rataa treenata edelleen, niin vaikka ei ole harjoituksia ja ottaa aika-ajon, niin se on free practice. Eli ei saa ollenkaan aika-ajoja.

Noh, ihan sama. Taas kisaan ja kaikki AI kuskit tuli varikolle kierroksella 5, sinne myös jäivät. Kun koitin itse mennä varikolle kierroksella 8 niin tuli taas sama kuin videossa.

Päätin keskeyttää. Olin ajanut 8 kierrosta, kaikki muut 5. Kun keskeytin varikolle ja skippasin loppukisan niin AI olikin ajanut muka 15 ja itse sen 8 ja olin viimeinen.

Eli ei tällä hetkellä pysty ajamaan solo kisaa ollenkaan...
Laitoin 5min free practicen,skippasin sen ja sit tuli aikaajo ja kisassa ei ollu mitään ongelmia varikkokäynnin suhteen.

Jos ei ollu free practicea,aikaajot oli free practicena..aivan kuten sanoit.
 
Vastaus: Project CARS

Ei helkkari, onkohan nuo bugit ratakohtaisia ja siten myös urassa asti? :rolleyes:

Tietysti voisi koittaa painaa tiedostot pihalle konsolistta ja asentaa koko PCars uudestaan, näin olen kuullut tehtävän muidenkin pelien osalta ja jotkin pienet ongelmat katoaa...
 
Vastaus: Project CARS

Päivitys 4.0 ei ole tehnyt mitään tallennuksilleni tai asetuksilleni. Project CARS -foorumilla käyttäjä Jack van Hees:ille kävi todella huono tuuri, sillä uusin päivitys vaurioitti tallennuksen eli sinne meni kaikki säädöt yms.

Onko tuo autojen säätö nyt siten, että voit tehdä vain yhden säädön per rata vai pystyykö tekemään useamman? Lähinnä sadekelin säätöjä ajatellen.

The Simpitin kautta löysin uuden säätöoppaan, joka Shaun Colen mukaan sopii myös muihin peleihin:
https://www.dropbox.com/s/soyzd4abyatzb3z/RFactor 2 Advanced Car Set up GuideV1. pdf?dl=0

[video=youtube;RvWVG1fpqLg]https://www.youtube.com/watch?v=RvWVG1fpqLg[/video]
 
Vastaus: Project CARS

Jos valitsen 2x harjoitukset+AA ni kaikki toimii. Jos tiputan harjoitukset pois niin niin AA onkin harjoitukset, eikä AA:ta ole.

En tajua miksi ne ei oo korjannu tota, että ku osut seinään niin forcet sekoaa. Kauhe räminä vaan. Otin kisan uusiksi, sama homma heti alusta, räminä jatkui. Otin kisan uusiksi ja pauselle, ratista virrat pois. Räminä loppui, mutta ratti oli todella jäykkä.

Aloin kuitenkin kisaamaan ja joka kerta kun osuin toiseen autoon niin forcet muuttui. Lopulta pyörähdin seinään ja Forcet palautui normaaliksi. Miksi tuollainen bugi on niin vaikea korjata, kun on alusta asti ollut...
 
Vastaus: Project CARS

Pelinkehittäjä ei hallitse koodiansa enää. Osaamista löytyy mutta softa on pirstaloitunut ja entistä todennäköisemmin, kun jotakin korjaa, jokin muu osa-alue menee vinoon. Helpointa olisi aloittaa alusta. Hmmm! -> Pcars2!

(Minä en tiedä koodaamisesta mitään.)
 
Vastaus: Project CARS

Aloin kuitenkin kisaamaan ja joka kerta kun osuin toiseen autoon niin forcet muuttui. Lopulta pyörähdin seinään ja Forcet palautui normaaliksi. Miksi tuollainen bugi on niin vaikea korjata, kun on alusta asti ollut...

Ootko kokeillut ottaa auton vaurioitumisen kokonaan pois asetuksista, realistisuus kärsii mutta jospa bugi poistuu....?
 
Vastaus: Project CARS

Sitä en oo koittanu, mutta sama ongelma on onlinessa, joten ei ratkaise ongelmaa täysin.
 
Vastaus: Project CARS

Kaveri pyyteli peliseuraa ps4 pcarsiin. Pikkuformuloita ajelee eniten. Saa lisätä Pontuspoika psn
 
Vastaus: Project CARS

Ketjulla kun rupiaa olemaan mittaa ihan kunnioitettavasti, niin en kokonaan kahlannut sitä läpi. Nyt tässä pohdin, että onko tämä kyseinen tuotos aivan mahoton pelata padilla? Vai kannattaako suosiolla katsella rattia ps4:eek:le mitä pikimmin?
 
Ylös Bottom