Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Omasta tuttavapiiristä kantautuu kuiskauksia että hekään eivät ole päässeet sinuiksi tämän pädiohjauksen kanssa..herää kysymys että millä pohjalla peliarvostelijat antaa pisteitä kun suurin osa pelaajista tulee ajamaan kuitenkin pädeillä?
No mitä mä olen lukenut niin harvassa ovat ne jotka pädiä ovat valittaneet. Säätämistähän on ollut myös rattien kanssa. Omakohtaista kokemusta ei tosin ole.
Kun voitin tuon koko carting seasonin niin senjälkeen tuli vaihtoehtona jatkaa samassa tallissa, siirtyä toiseen carting talliin tai siirtyä toiseen ajoneuvoluokkaan. Siinä missä niitä kommentteja jaellaan niin äksällä vaan hyväksymään mieleinen.Aloitin kauden cartingilla, eteneekö tuo kausi siis pelkillä carting autoilla vai aukeaako lisenssejä ja kutsuja muihin luokkiin kun on riittävästi tahkonnut?
Äkkiseltään tuntuu ainakin noissa carting autoissa tuo ohjaus hullulta oletuksena. Joissain s mutkissa ei ehdi ohjaus mukaan. Onko järkevää lisätä tai vähentää (0-100) ohjauksen dead zonea tai tarkkuutta vai mikä se oli?
Joo ei varmaan kaikkien olekaan tarvinnut, mutta kyllä siitäkin on jotkut valitelleet samoin kuin pädistä.Minun ei ole rattia tarvinnu säätää ollenkaan.
Ajettavuus jää kyl Forzalle ja paljon...
Nyt selvisi että Fanatec Porsche 911 Turbo S (ja jotkib muutkin Fanatecin ratit) tunnistautuvat pädeiksi, eikä rateiksi, ps4-versiossa. Seurauksena hullu n. 20-30 asteen deadzone, ei kalibrointi mahdollisuutta (sun muita säätöjä) ja auton renkaiden kääntösäteen maksimi voi tulla vastaan ennenkuin ratin kääntösäde loppuu. Ongelmia on varmasti paljon lisääkin, kuten huono tuntuma tiehen jota itse epäilen (muilla rateilla varmasti parempi). Tuntuma on kaukana esim. Assetto Corsasta.
Pistin jo PC:n foorumeille oman palautteeni että pätsäisivät paremman tuen Fanatecin rateille pleikalle.
Itellä fanatec csr, peli tunnisti kyllä ratin ,MUTTA kaikki napit aivan mielivaltaisessa järjestyksessä. Padin bumpperit esim x ja a, oikea vaihdeviiksi options..
Laitoin ohjaimen esiasetus 2:n käyttöön, vaikeustaso amateur, jarru-ja ohjausapu pois päältä ja luistonestot ja muut päälle. Deadzone 3 ja herkkyys muistaakseni 20 luokkaa. Noilla asetuksilla sujuu ajo todella nautittavasti. Voi tehdä pieniä korjausliikkeitä ja on hyvä tuntuma autoon (niin hyvä kun pädillä voi olla.).
On tämä siis ohjaimellakin täysin pelattavissa, vaatii vaan hieman säätämistä. Onneksi ohjaustuntumaa voi muokata todella paljon.
Osaako joku kertoo mistä pääsen muokkaan ratin kääntösäteen yms? Toi on jostain syystä 900 asteen kääntösäteellä ja se on liikaa mulle.. Eivät olleet edes lähettänyt vksta vielä.. hyvä kauppa..
Oli kyllä viimenen kerta kun verkkokaupasta tilaan mitään peliä. Eipä oo vielä tänäänkään näkyny Kiva kun tässä tulee vkloppukin väliin ja ajaan ei pääse.. Ei oo hetkeen tuttanu näi pahasti..