Force Feedback asetuksista
Semmoinen vinkki porukoille että yksi FF säätö on "piilossa" kunkin auton säätöjen alla. Eli joko autotallissa tai kisassa, menee "edit tuning setup" ... Force Feedback.. Default asetus on ainakin minulla Master Scale = 26. Tuon kun laittaa 80..100 niin tulee paljon paremmin tien tuntuma ja pyörien asento läpi. Ja saa vääntää, hiki tulee!! Fx Fy smoothing vaikuttaa siihen paljonko pientä tärinää tulee läpi, kannattaa kokeilla 0..10 välillä. Etupyörien luisto ei ihan selvä ole mutta siedettävä. Kalibroin ratin 270 asteen kääntökulmalle joten ohjausvälitys on nopeampi.
"Out of the box" tuntuma Forza 5 jälkeen oli
- grafiikat viimeistelemättömämmät
- autoja vähemmän
- ajotuntuma hukassa
Nyt noiden FF asetusten myötä jopa Karting on hauskaa (kun oppii radat, jarrutuspaikat ym.). Vanha Lotus F1 turbolla on makee!
Xbox one ja Thrustmaster F458 FF ratti& polkimet
Semmoinen vinkki porukoille että yksi FF säätö on "piilossa" kunkin auton säätöjen alla. Eli joko autotallissa tai kisassa, menee "edit tuning setup" ... Force Feedback.. Default asetus on ainakin minulla Master Scale = 26. Tuon kun laittaa 80..100 niin tulee paljon paremmin tien tuntuma ja pyörien asento läpi. Ja saa vääntää, hiki tulee!! Fx Fy smoothing vaikuttaa siihen paljonko pientä tärinää tulee läpi, kannattaa kokeilla 0..10 välillä. Etupyörien luisto ei ihan selvä ole mutta siedettävä. Kalibroin ratin 270 asteen kääntökulmalle joten ohjausvälitys on nopeampi.
"Out of the box" tuntuma Forza 5 jälkeen oli
- grafiikat viimeistelemättömämmät
- autoja vähemmän
- ajotuntuma hukassa
Nyt noiden FF asetusten myötä jopa Karting on hauskaa (kun oppii radat, jarrutuspaikat ym.). Vanha Lotus F1 turbolla on makee!
Xbox one ja Thrustmaster F458 FF ratti& polkimet