Omenanraato
Well-Known Member
Vastaus: Project CARS
Totta, nuo unohdin ja ne itselläkin on lisäksi vielä.
Totta, nuo unohdin ja ne itselläkin on lisäksi vielä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No jou, nyt kun noita säätöjä alkaa täälläkin näkyy niin tulihan siintä jo ihan ajettava, E 30 koppasella rata-Bemarilla testasin, auton teknisiin säätöihin en oo koskenut viel yhtään. Kai siel kuitenkin jotain ähkyy Boxin puolella on jos kerran pelin omilla sivuilla tällasta kirjotellaan. Miten muuten pystytkö käyttää padia noissa valikoissa kun ratti toiminnassa, itel kaikki tehtävä ratin napeilla toisin kuin Forzassa jossa molemmat toimii yhtäaikaa. Sitte viel se kun rattia calibroidaan niin ekaks pitää kääntää se täydet sata siihen mut oma ratti ei ota kun 95, vielä jos uskaltaa vähän enemmän käyttää voimaa niin 96. En usko et tolla mitään merkitystä on mut ei vaan ota täyttä satasta.Ite ajelen boxi puolella ratilla. Laita sitä autokohtasta master forcee johki 60-75 niin ei oo enään tunnoton. Niinku inside simracing jäbä sano että boxilla forcet kevyemmän puoleiset että joutuu nostaa ja taas ps4 puolella liian voimakkaat.
No jou, nyt kun noita säätöjä alkaa täälläkin näkyy niin tulihan siintä jo ihan ajettava, E 30 koppasella rata-Bemarilla testasin, auton teknisiin säätöihin en oo koskenut viel yhtään. Kai siel kuitenkin jotain ähkyy Boxin puolella on jos kerran pelin omilla sivuilla tällasta kirjotellaan. Miten muuten pystytkö käyttää padia noissa valikoissa kun ratti toiminnassa, itel kaikki tehtävä ratin napeilla toisin kuin Forzassa jossa molemmat toimii yhtäaikaa. Sitte viel se kun rattia calibroidaan niin ekaks pitää kääntää se täydet sata siihen mut oma ratti ei ota kun 95, vielä jos uskaltaa vähän enemmän käyttää voimaa niin 96. En usko et tolla mitään merkitystä on mut ei vaan ota täyttä satasta.
Itse olen mennyt free practiseen harjoittelemaan ennen kisaa.Ei kyllä onnistu ollenkaan välillä kartingi noilla brittiradoilla. Jarrut käyttäytyy todella arvaamattomasti vaikka jarrua ei painaisi kuin ihan vähän. Dubai ja muut lämpimämmät maat sujuu leikiten. Iso ongelma myös kartingissa on, ettei ole mitään harjoittelua ennen sprinttikisaa.
Sitte viel se kun rattia calibroidaan niin ekaks pitää kääntää se täydet sata siihen mut oma ratti ei ota kun 95, vielä jos uskaltaa vähän enemmän käyttää voimaa niin 96. En usko et tolla mitään merkitystä on mut ei vaan ota täyttä satasta.
Ei kyllä onnistu ollenkaan välillä kartingi noilla brittiradoilla. Jarrut käyttäytyy todella arvaamattomasti vaikka jarrua ei painaisi kuin ihan vähän. Dubai ja muut lämpimämmät maat sujuu leikiten. Iso ongelma myös kartingissa on, ettei ole mitään harjoittelua ennen sprinttikisaa.
Urassa ei ole, vaan mennään suoraan sprinttikisaan. Sen takia pitää mennä urasta pois ja treenata free practisessa ennen kilpailua.Onhan siellä, 10 min. practice, 10 min. qualifigation jonka jälkeen kisa. Treenin ja aika-ajon voi simuloida päättyväksi nopeamminkin jos siltä tuntuu (tuttu rata).
Urassa ei ole, vaan mennään suoraan sprinttikisaan. Sen takia pitää mennä urasta pois ja treenata free practisessa ennen kilpailua.
Ei ole kartissa aika-ajoa sekä harjoituksia ja siitä oli kyse. Muissa luokissa varmasti onkin.Mitähän uraa tarkoitat? Zero to Hero sarjassa ainakin on. Tuskastuin ensin niihin 10 minuutin treeneihin (joita voi muuten halutessaan pidentääkin) ja aika-ajoihin, kunnes älysin että ne voi miltei skipata, kunhan aika-ajoissa varmistaa eturivin paikan.
Loppu onkin sitten omissa käsissä
Ei ole kartissa aika-ajoa sekä harjoituksia ja siitä oli kyse. Muissa luokissa varmasti onkin.
Ei itselläni ole ja säännöissä vielä lukee, että sprinttikisan lähtö arvotaan randomilla ja maraton kisaan lähdetään sprinttikisan tulosten mukaan liikkuvalla lähdöllä. Karting championship menossa 125cc autoilla, UK nationals sarjan jo voitin.Pelataan sitten varmaankin eri peliä, eilen viimeksi ajelin noita muutaman tunnin ja juurikin kartissa. Siis Zero to Hero puolella, missä mennään kisoihin kalenterin mukaan, eikä pompita luokasta toiseen.
Ei itselläni ole ja säännöissä vielä lukee, että sprinttikisan lähtö arvotaan randomilla ja maraton kisaan lähdetään sprinttikisan tulosten mukaan liikkuvalla lähdöllä. Karting championship menossa 125cc autoilla, UK nationals sarjan jo voitin.
Johtuu varmaan siitä että peli ymmärtää 1080 astetta satana ja boxilla on saatavilla vain 900 asteen ratteja. Ei välttämättä kannata voimalla vääntää sataan asti
Onko tosiaan niin, että yksi kausi kestää noin onnettoman lyhyen ajan?
...
Tuollatavoin toi ura on aivan idioottimainen.
Mitä ihmettä, onhan tästä ollut jo vuosia wikejä, juutubee ja ties mitä, kaikki jo tiedossa ja selitettynä netissä...öö eikun miten se oli.. :-D
Jaaha ei olis näköjään kannattanut hätiköidä vaan jatkaa demon testailua tarpeeksi pitkään. V mitä p:täOnko tosiaan niin, että yksi kausi kestää noin onnettoman lyhyen ajan?
Clio cupissa tais olla 6 viikonloppua joka oli ihan jees. Kuvittelin, että gt4 luokassa ois jo 10-15 tai jopa lähemmäs 20 viikonloppua mut mitä ihmettä.
Formula Gulffissa oli kaksi! kisaviikonloppua ja nekin molemmat Dubaissa. Nyt siirryin GT4 luokkaan ja siellä on vain kolme. Eihän siinä ole mitään järkeä.
Vai tuleeko viikonloppuja lisää jos pysyn samassa luokassa.
Tuollatavoin toi ura on aivan idioottimainen.