Nyt on tullut ajettua muutama päivä ja täytyy kyllä sanoa, että on hauskaa. Graafisesti tykkään (ja en itse oo huomannu mitään ongelmaa kuvassa) ja autoilla on mukava ajaa myös ohjaimella ilman ajoapuja. Kiitos noista ohjain setupeista, jotka täällä oli jokunen sivu sitten. Ne toimivat oikein hyvin poislukien kartit ja muutama auto. Ainoa ongelma on muutamat autot, kun perä lähtee irti ja sen jälkeen, vaikka tekisin oikeaoppisen vastaliikkeen ja nostan kaasua niin se auto vaan puolittain spinnaa väkisin.
Muutamia pikkubugeja on tullut vastaan ja välillä auton äänet hiukan bugaa.
Ja jopa onlinessa on saanut ajaa ihan suht reilua kilvanajoa tähän mennessä (toki vain jokunen kisa takana). Ainoastaan kerran oli johdossa niin joku ajoi suoraan shikaanin jarrutuskohdassa perään ja luonnollisesti menin sitten shikaanin suoraksi ja sain hidastusrangaistuksen ja olin itse sitten liikkuva shikaani.
Siinä sitten joku osuikin päin ja sen jälkeen renkaat ja rytmi meni huonoksi ja meninkin sitten seinästä toiseen ja luisuin tienpoikki muiden eteen.
Mutta muuten ihan suht reilua on ajaminen ollut.
Tähän loppuun vielä video online kisasta, ihan hieno kisa, joka alkoi omalta kohdalta bugilta kun auto näytti vaihteeksi 3 ja oli oikeasti vapaalla. Siinä sitten sähläsin itseni hieman liikkeelle ennen starttia, mutta onneksi ei tullut penalttia. Muuten olis menny tiukka voittotaistelu sivu suun.
[VIDEO=youtube;gt8yK5IboJc]https://www.youtube.com/watch?v=gt8yK5IboJc[/VIDEO]