Vastaus: Project CARS
Tämä on ehkä se vastaus mun kysymykseen sen suhteen että hankinko sen pc:lle. Tosin mä ajelen paljon ihan ajamisen ilosta kun on alla kunnon auto ja äänet/ajovermeet on oikeanlaiset (eli ei Gran turismo) ja joskus tulee ajettua sit kisaakin jos tekoäly antaa vähänkin vastusta (eli ei gran turismo). Toisaalta taas tuo Project carsin career mode on hyvin tehty tuolleen et on kisaviikonloput ja käytännös kokonainen kalenteri (eli, ei kuten gran turismo
). AC pitänee hankkia pc:lle kyllä. Konsolia en varmaan edes harkitse sitten enään (ennen kun negt gen gran turismo) kun mä en tykkää jos on 5 samantyylistä autopeliä, tulee valinnanvaikeus ja mitä niillä kaikilla edes tekee välttämättä sit enään...
Rallipeleistäkin on vähän niin ja näin konsolilla, ehkä se dirt pc:lle olis sit kans vaihtoehto kun tosiaan sitäkään ei paljon tule pelattua muuten kuin jotain normi rallikautta...
Joo AC on kivaa ajaa, mutta tekoäly ei vieläkään anna vastusta vaikka ovat parantaneet sitä todella paljon. 100% antavat liian helposti tilaa ja väistävät sivuun, vaikka siihen ei ole mitään syytä. Assetto Corsa on paras hotlap-simulaattori, mutta Project Cars on parempi kisasimulaattori ja hauskempi yksinpelinä.
Tämä on ehkä se vastaus mun kysymykseen sen suhteen että hankinko sen pc:lle. Tosin mä ajelen paljon ihan ajamisen ilosta kun on alla kunnon auto ja äänet/ajovermeet on oikeanlaiset (eli ei Gran turismo) ja joskus tulee ajettua sit kisaakin jos tekoäly antaa vähänkin vastusta (eli ei gran turismo). Toisaalta taas tuo Project carsin career mode on hyvin tehty tuolleen et on kisaviikonloput ja käytännös kokonainen kalenteri (eli, ei kuten gran turismo