Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham Racing 3

Vastaus: Project Gotham Racing 3

Yksinpeliä on tullut pelattua, mutta monipeliin en ole vielä tutustunut(mitä nyt gotham TV:tä on tullut vilkuiltua). Kenties olen pikkasen arka tuonne moninpelipuolelle. :eek:
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

-Eye- sanoi:
Kenties olen pikkasen arka tuonne moninpelipuolelle. :eek:

Sinne vaan! Kokemus se karaistaa tässäkin asiassa. Vanhan koneen parhaimpiin muistoihin lukeutuvat ne lukuisat peli-illat PGR II:n parissa liven puolella. Loistavaa kotimaista peliseuraa löytyy ja yleensä hyvässä hengessä mentiin. Mitä nyt joskus puolin ja toisin tuli "nojailtua" kurveissa, varsinkin viikonlopun peleissä ;)
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

tuli itsekkin otettua savut eilen uudesta koneesta ja PGR3:sta. Pari kisaa kerkesin ajaa ja ihan siistiltähän tuo näyttää noin 21" CRT -telkustakin. RGB-piuhan pistin kyllä samantien tilaukseen, kun näin miten hirveä kuvanlaatu tuolla komposiitilla tulee (en edes muistanut ettänoin kamala, kun vanhassa oli sentään S-video).

Mitä negatiivistä pitää sanoa, niin tosiaan nuo musiikit on todella ärsyttäviä renkutuksia. Lisäksi suorastaan naurettavan epärealistista oli, että Nissan Skyline GT-R V-Spec II Nur jäi lähdössä kuin tikku paskaan joillekkin brittikikkareille ja muille vessoille! Tekijät eivät ilmeisesti ole ajaneet kovinkaan montaa noista autoista luonnossa. Autojen äänetkin oli todella nuhaiset.

Mutta muuten ei ainakaan vielä ole valittamista.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

FinSX sanoi:
tuli itsekkin otettua savut eilen uudesta koneesta ja PGR3:sta. Pari kisaa kerkesin ajaa ja ihan siistiltähän tuo näyttää noin 21" CRT -telkustakin.
.
.
.

Autojen äänetkin oli todella nuhaiset.

Kuunteletko ääniä telkun spiikkereiden kautta? Nuhaisuutta ei ole havaittavissa äänien suhteen yhdistelmällä Dali Suite 2.5 / Velodyne SPL II
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

xtn sanoi:
Kuunteletko ääniä telkun spiikkereiden kautta? Nuhaisuutta ei ole havaittavissa äänien suhteen yhdistelmällä Dali Suite 2.5 / Velodyne SPL II


Een, stereoitten kautta tulee. Kyllä esim 8,3 l V10 päästää pikkuisen murakampaa saundia, kuin pelin kitinä. Samoin nuo viritetyt Mustangit (Shelby ja Saleen.) NSX:ssä on tähän asti kuulluista parhaat äänet, oikeenkin VTEC:mäistä laulua. Tosin sekään ei kierrä tarpeeksi.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Nisupulla sanoi:
Sinne vaan! Kokemus se karaistaa tässäkin asiassa. Vanhan koneen parhaimpiin muistoihin lukeutuvat ne lukuisat peli-illat PGR II:n parissa liven puolella. Loistavaa kotimaista peliseuraa löytyy ja yleensä hyvässä hengessä mentiin. Mitä nyt joskus puolin ja toisin tuli "nojailtua" kurveissa, varsinkin viikonlopun peleissä ;)

Pelailin viimeyönä töiden jälkeen muutaman tunnin livessä, ja kivaahan se vaan on, ei siitä mihinkään pääse.

Liven Reputation-systeemi on muuten mietitty ihan hyvin, olen edelleen viiden tähden pelaaja vaikka muutama paniikkihäiriöisen pelaajan negatiivinen kommentti on tullutkin. Itse en ainakaan pidä omia tai muidenkaan rehellisiä mokia negatiivisen palautteen arvoisina.

Ja sitä suomalaista peliseuraa peräänkuulutan edelleen, gamertag on Salama (isolla ässällä) eli jos pelailette iltapäivisin tai aamuöisin, niin kokeilkaa kutsua minut mukaan.

Onko kellään muuten tietoa siitä, onko nuo gamertagit case sensitivejä?
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Vigor Mortis sanoi:
onko nuo gamertagit case sensitivejä?
Monella foorumilla sanotaan että ovat, mutta meikäläisen XBL nimi näkyy välillä isolla alkukirjaimella ja välillä kaikki pienellä, joten :confused:
Microsoftin sivuilta en löytänyt tästä mitään infoa, ehkä se mainitaan jossain boksin manuskassa
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Ronkka sanoi:
Monella foorumilla sanotaan että ovat, mutta meikäläisen XBL nimi näkyy välillä isolla alkukirjaimella ja välillä kaikki pienellä, joten :confused:
Microsoftin sivuilta en löytänyt tästä mitään infoa, ehkä se mainitaan jossain boksin manuskassa

Gamertagit eivät ole case sensitivejä. Kaverin esmes saa lisättyä vaikka kirjoittaa kaikki pienellä vaikka gamertagi olisikin isoilla kirjoitettu. Toki gamertagia tehdessä isoilla kirjaimilla on sen verran väliä, että ne näkyy esim. kaverilistoilla as written.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Mitenkäs pystyy tekemään omia huoneita ja kutusmaan sinne kaverilistalla olevia pelaamaan?
Itse en tätä mahdollisuutta löydä vaikka kuinka yritän, muutaman kisan kävin pelaamassa tuota online careeria ja en pitänyt.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Löytyipä kiva pikku bugi, liittyen tuohon Online Career -puoleen. Olin kaikki muut skenaariot voittanut, paitsi F1 Nürburgring A-luokan ja sitä tuossa ajelin. Olin kisassa kolmantena ennen vikaa hidaste-shikaania, ja kaveri veti pitkäksi. Nousin kakkoseksi, mutta samalla alkoi kello tikittää ruudussa sen merkiksi, että ykkönen on maalissa. Noh, ilmeisesti ykkösenä ollut keräili pisteitä, koska auto nojaili valliin metri ennen maaliviivaa (liekö käynyt maalissa ja tullut ulos). Ohitin ja menin maaliin, sijoituksen näyttäen ykköstä. Ajattelin, että eihän se noin voi mennä, ja tuloslista vahvisti: olin toinen. Palasin valikoihin, jossa minulle pamahti ruutuun ilmoitus, että olin saavuttanut "Win All Online Scenarios" (tai mikä lie) badgen, mutta kun katselen skenaariovalintaa, siinä lukee yhä "Attempts 4, won 0" :D
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

NviperO sanoi:
Löytyipä kiva pikku bugi, liittyen tuohon Online Career -puoleen. Olin kaikki muut skenaariot voittanut, paitsi F1 Nürburgring A-luokan ja sitä tuossa ajelin. Olin kisassa kolmantena ennen vikaa hidaste-shikaania, ja kaveri veti pitkäksi. Nousin kakkoseksi, mutta samalla alkoi kello tikittää ruudussa sen merkiksi, että ykkönen on maalissa. Noh, ilmeisesti ykkösenä ollut keräili pisteitä, koska auto nojaili valliin metri ennen maaliviivaa (liekö käynyt maalissa ja tullut ulos). Ohitin ja menin maaliin, sijoituksen näyttäen ykköstä. Ajattelin, että eihän se noin voi mennä, ja tuloslista vahvisti: olin toinen. Palasin valikoihin, jossa minulle pamahti ruutuun ilmoitus, että olin saavuttanut "Win All Online Scenarios" (tai mikä lie) badgen, mutta kun katselen skenaariovalintaa, siinä lukee yhä "Attempts 4, won 0" :D
Itselle on käynyt noin monta kertaa, että pelin aikainen current position näyttää eri sijoitusta maaliin tulon jälkeen kuin mitä sitten "virallinen" tuloslista pelin jälkeen. Lähinnä silloin kun olen jäänyt maaliviivalle odottamaan hitaampia ja yrittänyt ehtiä maaliin ennen heitä.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Kokeilin tuossa makkaratalon Anttilassa PGR 3:n jotain demoa ja ei voi kuin ihmetellä sen käsittämätöntä rumuutta. Lähinnä tulee mieleen Dreamcastin Sega rally 2:n kaupunkirata ja sekin oli parempi. Vieressä oleva PS2:n NFS:MW näytti niin paljon paremmalta, että kävi kateeksi sitä pelaavaa tenavaa. Olin ajatellut ostaa pelin jouluksi mutta ensivaikutelma saa miettimään uudestaan. Anttilan demovirityksissä on varmaan jotain pahasti pielessä.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Vol sanoi:
Kokeilin tuossa makkaratalon Anttilassa PGR 3:n jotain demoa ja ei voi kuin ihmetellä sen käsittämätöntä rumuutta. Lähinnä tulee mieleen Dreamcastin Sega rally 2:n kaupunkirata ja sekin oli parempi.

Samaa ihmettelin itsekkin tuossa xbox-"peräkärryssä" joka oli tuossa rautatientorin kupeella. Grafiikat oli niin kamalat että ei ihan heti houkuttele ostamaan. Miltäköhän tuo mahtanee näyttää sitten perus telkkarilla? kun tuo demokone oli siinä teräväpiirto telkussa kiinni...
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

jahei sanoi:
Miltäköhän tuo mahtanee näyttää sitten perus telkkarilla?

Todennäköisesti sd-grafiikat näyttävät paremmilta kuvaputkella varustetussa televisiossa koska mukaan tulee luonnollinen reunanpehmennysefekti. Lisäksi huonosti skaalaava LCD-näyttö tekee kuvasta vielä astetta rumempaa eli tuskin ainakaan pahemmalta näyttää.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Vol sanoi:
Todennäköisesti sd-grafiikat näyttävät paremmilta kuvaputkella varustetussa televisiossa koska mukaan tulee luonnollinen reunanpehmennysefekti. Lisäksi huonosti skaalaava LCD-näyttö tekee kuvasta vielä astetta rumempaa eli tuskin ainakaan pahemmalta näyttää.

Niinpä. Kaupassa ku testasin CoD2 graffa oli hienoa mutta sahalaitoja oli jonku verran. Kaveri sit osti ton pelin X0:lle nii ku pelasin nii grafiikka oli paljon parempaa ku demo koneessa. Yhtää sahaalaitaa ei näkyny.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Ihan nätiltä tuo PGR3 näyttää tavallisella töllöllä...

Muuten, onko kenelläkään muulla sitä, että kun peli alkaa niin tekstuurit syntyvät hetken päästä...? Paremmin en osaa selittää... Ne tietävät joka ovat sen nähneet.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Janus sanoi:
Ihan nätiltä tuo PGR3 näyttää tavallisella töllöllä...

Muuten, onko kenelläkään muulla sitä, että kun peli alkaa niin tekstuurit syntyvät hetken päästä...? Paremmin en osaa selittää... Ne tietävät joka ovat sen nähneet.

Tuttu ongelma. Halo 2 on oikein kuuluisa tuosta, mutta samaa esiintyi silloin tällöin myös PGR2:ssa. Se johtuu siitä, että tekstuureista on useita eri tarkkuusversioita, joiden tarkoitus on skaalautua sen mukaan, miten kaukana kamera on kyseisestä objektista. Aivan kisan alussa peli ei kuitenkaan välttämättä ehdi ladata riittävän nopeasti kaikkia tarvittavia tekstuureja, jolloin ensin näkyy se alaspäin skaalattu suttutekstuuri ja sen jälkeen vasta parempitasoinen detailitekstuuri.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Juu.

Tuon tiesin.. Mutta en ole toista XO/PGR3 yhdistelmää saanut eteeni. Olen miettinyt sitä, että jos DVD toisto-ongelmani voisivat johtua DVD aseman bugaamisesta.. Joten tuollainen hidastelu lataaminen voisi olla vastaavanlainen ilmiö. Toisaalta silloin vastaavaa näkisin pelin akana muulloinkin kuin vaan lataamisen aikana.

Vastaavaa skaalattavaa tekstuuriahan käyttää GTAt ja Killzone... Ja kun DVD asema on likainen tai huonossa hapessa, latailut bugaa ja suttutekstuuria näkee paljon.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Janus sanoi:
Tuon tiesin.. Mutta en ole toista XO/PGR3 yhdistelmää saanut eteeni. Olen miettinyt sitä, että jos DVD toisto-ongelmani voisivat johtua DVD aseman bugaamisesta

No minulla ainakin tuota tekstuurien poppailua esiintyy. Lisäksi joillain pitkillä radoilla puut yms. hyppäävät esiin aika ilkeästi, mutta se taitaa olla ihan vain rajoittuneen piirtoetäisyyden ongelma. DVD-puolella lähes kaikki leffat nykivät kunnes Paavin vinkistä tajusin laittaa PAL50-tilan päälle leffoja katsoessani. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. En sitten tiedä, onko sinulla jotain muitakin probleemia leffatoistossa...
 
Ylös Bottom