Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ihmettelen suunnattomasti PSNetworkin hitautta. Tiedostojen lataus on aivan tolkuttoman hidasta. Onko muilla sama vika vai onko tämä ongelma vain minulla? Jos esim. vajaa 1gb tiedosto tulee koneelle netistä vähän vajaassa tunnissa, niin PS3:lla samaan menee monta tuntia. Samoin firmisten lataus kestää melko kauan. Pirttiin tulee kaapelia pitkin 2 meganen netti, joka on tuolla PC puolella ollut kuitenkin ihan suhteellisen rivakka, vaikkei lisävauhti koskaan olisi pahitteeksi.

Itseasiassa toivoisin, että vika löytyisi tästä päästä, sillä jos tuo hitaus johtuu palvelimesta, niin kyllä saa pelit jäädä omalta osaltani tuonne PSstoreen. Toivottavasti joku viisaampi tietää vastauksia.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ihmettelen suunnattomasti PSNetworkin hitautta. Tiedostojen lataus on aivan tolkuttoman hidasta. Onko muilla sama vika vai onko tämä ongelma vain minulla? Jos esim. vajaa 1gb tiedosto tulee koneelle netistä vähän vajaassa tunnissa, niin PS3:lla samaan menee monta tuntia. Samoin firmisten lataus kestää melko kauan. Pirttiin tulee kaapelia pitkin 2 meganen netti, joka on tuolla PC puolella ollut kuitenkin ihan suhteellisen rivakka, vaikkei lisävauhti koskaan olisi pahitteeksi.

Itseasiassa toivoisin, että vika löytyisi tästä päästä, sillä jos tuo hitaus johtuu palvelimesta, niin kyllä saa pelit jäädä omalta osaltani tuonne PSstoreen. Toivottavasti joku viisaampi tietää vastauksia.

Itellä menee tollasen gigasen esim. demon lataukseen n. 10 minuuttia, eli ei se hitaus siinä psnetworkissa ole;)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Nykyisellä 2Mb/s yhteydelläni tiedostot ovat valuneet varsin kiitettävää vauhtia ainakin Euroopan ja USAn storeista. Uuden firmiksen lataus menee n. 10 minuuttiin. Hitaamminkin tavaraa tulee riippuen mistä sitä ladataan, esim. taannoinen Eye of Judgment päivitys vei tunteja.

Olen puuhaamassa talonyhtiöllemme 1GB valokuituyhteyttä Elisalta (asennus ilmainen, kun taloon tulee Elisan kuitu jo valmiiksi :cool:), josta sitten ajattelin hankkia 100/10 siivun omaan käyttöön muutaman euron kallimmalla, kuin mitä nykyinen 2Mb yhteys kustantaa. Saa nähdä miten suuri vaikutus latausnopeuksiin tulee.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Nykyisellä 2Mb/s yhteydelläni tiedostot ovat valuneet varsin kiitettävää vauhtia ainakin Euroopan ja USAn storeista. Uuden firmiksen lataus menee n. 10 minuuttiin. Hitaamminkin tavaraa tulee riippuen mistä sitä ladataan, esim. taannoinen Eye of Judgment päivitys vei tunteja.

Olen puuhaamassa talonyhtiöllemme 1GB valokuituyhteyttä Elisalta (asennus ilmainen, kun taloon tulee Elisan kuitu jo valmiiksi :cool:), josta sitten ajattelin hankkia 100/10 siivun omaan käyttöön muutaman euron kallimmalla, kuin mitä nykyinen 2Mb yhteys kustantaa. Saa nähdä miten suuri vaikutus latausnopeuksiin tulee.
Itse voin vain haaveilla nyt noista valokuituyhteyksistä. Täytyy huomenna selvittää, että mikä tuota yhteyttä tahmoo. Kysymyksiä vain herättikin tuo ero PC:n ja PS3 latausnopeuksien eroissa.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

mitäkähän nyt oikein tapahtui.
olin storella katselemassa ja koitin siinä sitten ladata GRAW 2-demoa.

tuli jokin virhe-ilmoitus, jonka jälkeen store jumittui ihan tosissaan, ei muutakuin virta pois koneesta ja uudelleen päälle.
sitten tuli ilmoitus PlayStation Networkin käyttö keskeytetty, yritä myöhemmin uudelleen.

nyt kuitenkin pääsin loggaamaan sisälle, mutta jotakin mystistä tapahtui silti...
 
Ei tästä nyt jaksa uutta ketjua avata, joten laitetaan tänne...

Ehdottakaas joitain PS3-käyttöön hyvin sopivia, hyvän hinta-laatusuhteen omaavia modeemeja. Vanhaan Telewelliin ei pääse mllään sisälle vaihtelemaan asetuksia, joten täytyy vissiin hommata uusi. En tarvitse WLANia, vaan yhteys menisi seinästä motukan kautta sekä läppäriin että konsoliin piuhoilla.
 
Vastaus: Ei tästä nyt jaksa uutta ketjua avata, joten laitetaan tänne...

Ehdottakaas joitain PS3-käyttöön hyvin sopivia, hyvän hinta-laatusuhteen omaavia modeemeja. Vanhaan Telewelliin ei pääse mllään sisälle vaihtelemaan asetuksia, joten täytyy vissiin hommata uusi. En tarvitse WLANia, vaan yhteys menisi seinästä motukan kautta sekä läppäriin että konsoliin piuhoilla.
Jos tarvitset hyvin toimivaa ADSL(2+)-modeemia, meikulta löytyisi pari vuotta palvellut Zyxel P-660HW-61. Siinä on myös WLANkin, mutta eihän sitä ole pakko käyttää. Ko. Zyxel toimi PS3:n kanssa oikein mainiosti, ja UPnP:n ansiosta ei NAT-asioistakaan tarvitse ymmärtää juuri mitään.
 
Vastaus: Ei tästä nyt jaksa uutta ketjua avata, joten laitetaan tänne...

Ehdottakaas joitain PS3-käyttöön hyvin sopivia, hyvän hinta-laatusuhteen omaavia modeemeja. Vanhaan Telewelliin ei pääse mllään sisälle vaihtelemaan asetuksia, joten täytyy vissiin hommata uusi. En tarvitse WLANia, vaan yhteys menisi seinästä motukan kautta sekä läppäriin että konsoliin piuhoilla.

Ihan semmoista, et mulla on tuore Telewellin TW-EA501 versio3 ja siinä "häviää" välillä UPnP:eek: ja joudun buuttaamaan laitteen. Eli älä vaan sekaannu kyseiseen merkkiin enään:(
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Onkos tietoa miten laadukas rauta pleikassa hoitelee tuota wifiä? Vähän ihmetyttää kun pleikalla ja läpsyllä on sama matka tukiasemaan. Läpsyssä (Mac Book Pro) signaali on 100%, mutta pleikalla heittelee 25-60%(aika perus vahvuus on n.45%).
 
Vastaus: Ei tästä nyt jaksa uutta ketjua avata, joten laitetaan tänne...

Ihan semmoista, et mulla on tuore Telewellin TW-EA501 versio3 ja siinä "häviää" välillä UPnP:eek: ja joudun buuttaamaan laitteen. Eli älä vaan sekaannu kyseiseen merkkiin enään:(
Taitaa olla ihan normaalia. Joka kerta kun tulee käyttöjärjestelmän päivitys, pitää wlan (ZyXEL) buutata.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Onkos tietoa miten laadukas rauta pleikassa hoitelee tuota wifiä? Vähän ihmetyttää kun pleikalla ja läpsyllä on sama matka tukiasemaan. Läpsyssä (Mac Book Pro) signaali on 100%, mutta pleikalla heittelee 25-60%(aika perus vahvuus on n.45%).
Ite olen huomannut sen, että vaikka PS3 näyttää signaalin laaduksi 100 prosenttia, toimii sen WLAN selvästi hitaammin kuin vieressä olevan X360:n. Esim. HD-videoita ei PS3:lla pysty nykimättä striimaamaan, kun taas X360:llä se onnistuu yleensä ilman yhtäkään nykäisyä. Tukiaseman etäisyydellä ei tunnu olevan vaikutusta tuohon, eli melkein vierestäkin tiedonsiirtonopeus PS3:lle ei vaan ollut niin hyvä kuin boksille.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Hmm iski pienoinen ongelma ilmoittaa kaikilla tileillä että "use of playstation@network has been suspended. Try to sign in later"
mistäköhän moinen voisi johtua ja onko kellekkään muulle käynyt samalla lailla???

Hmmm kolmas kerta toden sanoo... Nyt kirjautui ilman ongelmia
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Onko olemassa jotain hyvää langatonta modeemia kaapelitalouteen?
Tuo Thomson pätkii yhteyttä monta kertaa päivässä ja joka toinen peli ei kunnolla toimi.
Asetukset kaikki ovat kunnossa, mutta itse modeemi on todella huono.

Suositelkaa jotain hyvää ja mieluummin tietysti suhteellisen edullista kaapelimodeemia ps3:n kaveriksi:)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Termos kaikille.

Tilasin vastikään konsolin ja nyt sitä odottaessani aloin pohtimaan yhtä asiaa. Minulla on soneran 100/10mt kaapeli höystettynä soneran lähettämällä linksys-modeemilla. Modeemissa on vain yksi paikka niin aloin miettimään, että pystynkö liittämään konsolin ja pc:n yhtäaikaa nettiin, vai pitääkö siihen ostaa erikseen jokin "jakaja"?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Modeemissa on vain yksi paikka niin aloin miettimään, että pystynkö liittämään konsolin ja pc:n yhtäaikaa nettiin, vai pitääkö siihen ostaa erikseen jokin "jakaja"?
Tarvitset vähintään ns. hubin. Neliporttisia hubeja saa hyvinkin edullisesti.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

A-LINK
Osoite hallintasivuille: http://10.0.0.2

minulla on tuo tukiasema mutta en pääse tuonne sivulle tekemään sitä langatonta tunnusta jne asetuksia. siksi en saa nettiä toimimaan ps3:seen.:(

apujaaaaaaaaa:confused::confused:
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Veljellä on A-Linkin modeemi+tukiasema-yhdistelmä(joku Roadrunner muistaakseni), jossa hallintasivulle pääsemiseksi pitää tietokoneen ip-osoite muuttaa ensin muotoon 10.0.0.1, aliverkon peite 255.255.255.0 ja oletusyhdyskäytävä on tuo sinun mainitsema 10.0.0.2. Noiden muuttamisen jälkeen pitäisi päästä hallintasivulle internetselaimella.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Veljellä on A-Linkin modeemi+tukiasema-yhdistelmä(joku Roadrunner muistaakseni), jossa hallintasivulle pääsemiseksi pitää tietokoneen ip-osoite muuttaa ensin muotoon 10.0.0.1, aliverkon peite 255.255.255.0 ja oletusyhdyskäytävä on tuo sinun mainitsema 10.0.0.2. Noiden muuttamisen jälkeen pitäisi päästä hallintasivulle internetselaimella.

mistäköhän tuo ip osoite löytyy ja mihin tuo aliverkon peite laitetaan
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom