Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Finaxis sanoi:
Olen ajatellut ostaa uuden wlan tukiaseman ja tällä hetkellä listan kärjessä on yksi Buffalon airstationin malli. Mutta, onko teillä hyviä kokemuksia jostain muusta merkistä tai mallista joka on toiminut hyvin ps3n kanssa? Kiitokset jo etukäteen.

Buffalo AirStation WHR-HP-G54 on toiminut erittäin mallikkaasti. Eikä välissä oleva Welhon peruskaapeliMotorolamöllykkäkään ole vetänyt tilttiin (toisin kun sen wlan-versio).

Suosittelen, kuten muutkin vastaajat.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

J2 sanoi:
Siis jos tietokoneessa on wlan, sitä ei voi käyttää reitittimenä joka jakaisi netin monelle laitteelle, vaan tarvitset siihen erillisen wlan-reitittimen joka maksaa n. 50-70 . Tässä on yksi sellainen. Korjatkaa jos olen väärässä.

Olet väärässä. Ainakin Maceillä onnistuu WLAN-yhteyden käyttö kahden koneen välillä ilman reititintä, eli tällöin toinen kone toimii reitittimenä.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Moi, no niin kone on ostettu ja hyvin toimii mutta nettiyhteyttä en saa toimimaan. Kun yritän tarkistaa yhteyttä niin tulee että ip-osoitteen hakuaika katkaistu ja yhteyden ottaminen epäonnistui...
Kun laitan niitä nettiasetuksia,valitsen kaikkiin automaattinen kuten tuohon ip-osoitteen määrittäminen jne.. Mulla on Soneran 2/2 yhteys ja Telewell TW-EA501 modeemi.
Auttakaahan
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Eikös sun pidä ensin kytkeä konsoli wlan piuhalla verkkoon ja sit sitä kautta säätää muut hommat toimimaan:) :)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Moi yritän saada PS3:sta nettiin,olen laittanut asutuksiin seuraavat tiedot jotka joku on tänne aijemmin postannut eli
Yhteystapa: Lähiverkko
Nopeus ja dublex: 10BaseT Full-Dublex " Mistä voin tämän valita "
Osoiteasetukset: Autom.
IP-osoite: 192.168.0.228
Aliverkon peite: 255.255.255.0
Oletusreititin: 192.168.0.1
Ensisijainen DNS: 192.168.0.1
Toissijainen DNS: 0.0.0.0
MAC-osoite: 00:19:C5:4C:A5:50 " Mistä tämän valita "
MTU: Autom.
Välipalvelin: Älä käytä
UPnP: Poissa
NAT-tyyppi: Tyyppi 2 " mistä tämän valita "

Kone ilmoittaa
Palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe
Tämä on DNs-virhe
80710102
Auttakaahan
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Jos sulla on PC verkossa, katso sen IP asetuksista oikea DNS osoite. Sulla tuskin on tuossa 192.168.0.1 osoitteessa nimipalvelinta. MAC osoitteesta ei tartte välittää, se on laitekohtainen osoite joka on kovakoodattu laitteeseen.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

JM sanoi:
Moi yritän saada PS3:sta nettiin,olen laittanut asutuksiin seuraavat tiedot jotka joku on tänne aijemmin postannut eli
Yhteystapa: Lähiverkko
Nopeus ja dublex: 10BaseT Full-Dublex " Mistä voin tämän valita "
Osoiteasetukset: Autom.
IP-osoite: 192.168.0.228
Aliverkon peite: 255.255.255.0
Oletusreititin: 192.168.0.1
Ensisijainen DNS: 192.168.0.1
Toissijainen DNS: 0.0.0.0
MAC-osoite: 00:19:C5:4C:A5:50 " Mistä tämän valita "
MTU: Autom.
Välipalvelin: Älä käytä
UPnP: Poissa
NAT-tyyppi: Tyyppi 2 " mistä tämän valita "

Kone ilmoittaa
Palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe
Tämä on DNs-virhe
80710102
Auttakaahan
Nuo IP-osoitteet, oletusreitittimet ja DNS:t riippuvat ihan nettiyhteydentarjojasta eli niitä ei voi ihan noin vaan kopioida toiselta. MAC-osoite on laitekohtainen ja sitä ei pääse PS3:lla muuttamaan.

Ihan ensimmäiseksi kannattaa kokeilla yhteyden muodostamista automaattisesti eli antaa PS3:n itse haistella oikeat asetukset verkosta. Tämä systeemi on nykyään käytössä lähes kaikilla nettiyhteydentarjajilla.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Yritin antaa koneen hakea automaattisesti ja tuli teksti
Yritys hankkia ip-osoite on aikakatkaistu:mad:
Mikähän nyt mättää..
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Onkohan palveluntarjoajalta tullut jotain ohjeita tietokoneen asetuksia varten? Samoja voi soveltaen käyttää myös PS3:lla.

EDIT: Tsekkaa myös neljännen viestin ohjeet, mikäli Telewellisi on sattumoisin reitittävässä tilassa.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ei ollut palveluntarjoalla mitään kummempia ohjeita ja netti toimi/toimii PC:llä todella hyvin mutta vääntäkää mulle vaikka rautalangasta ohjeet että saisin netin toimimaa eli luin 4.viestin ja mun pitää siis laittaa kaikki asetukset manuaalisesti kuten nuo ip-osoitteet ym mutta mistä saan tietoon nuo kaikki ip,dns
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

JM sanoi:
Ei ollut palveluntarjoalla mitään kummempia ohjeita ja netti toimi/toimii PC:llä todella hyvin mutta vääntäkää mulle vaikka rautalangasta ohjeet että saisin netin toimimaa eli luin 4.viestin ja mun pitää siis laittaa kaikki asetukset manuaalisesti kuten nuo ip-osoitteet ym mutta mistä saan tietoon nuo kaikki ip,dns
PC:llä käynnistä, suorita, cmd ja komentoriville kirjoita ipconfig/all ja laita tietoa tänne.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Moro tein sen ja tässä tiedot
Yhteiskohtainen DSN-liite Telewell.gateway
Kuvaus 900 sis-based
Fyysinen osoite 00-CO--9F-B4-89-54
DHCP käytössä KYLLÄ
Automaattinenmääritys käytössä KYLLÄ
IP-osoite 192.168.0.101
Aliverkonpeite 255.255.255.0
Oletusyhdyskäytävä 192.168.0.254
DHCP-palvelin 192.168.0.254
DNS palvelimet 192.168.0.254

Neuvohan:)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

JM sanoi:
Moro tein sen ja tässä tiedot
Yhteiskohtainen DSN-liite Telewell.gateway
Kuvaus 900 sis-based
Fyysinen osoite 00-CO--9F-B4-89-54
DHCP käytössä KYLLÄ
Automaattinenmääritys käytössä KYLLÄ
IP-osoite 192.168.0.101
Aliverkonpeite 255.255.255.0
Oletusyhdyskäytävä 192.168.0.254
DHCP-palvelin 192.168.0.254
DNS palvelimet 192.168.0.254

Neuvohan:)
Ok

Laita PS3 IP:ksi 192.168.0.150
Aliverkonpeite 255.255.255.0
Oletusyhdyskäytävä 192.168.0.254
DNS palvelin 192.168.0.254

Näillä lähtee. :)
 
Vastaus: ps3 ja wlan

Kyllä tuolla boxilla lähtee toimimaan. Itselläni on parin seinän takana wlan-modeemi ja matkaa varmaan 15. metriä ja yhteys on kokoajan päälle 90% joka on enemmän kuin tarpeeksi.

Varsinkin jos ei tarvii täysillä jotain 10Mb nettiä pyörittää niin suosittelisin tuon ostoa.
 
Vastaus: ps3 ja wlan

Jos ostaa modeemia, kannattaa ostaa buffalo. Kaikki ketkä ovat siitä jotain kertoneet, ovat kehuneet sitä, minä mukaanlukien. Ja kyllä se wlan nyt parin seinän läpi menee, ainakin jos laittaa output poweriks 100 %, jolloin tukiasema lähettää signaalin vahvempna ja silloin wlania voi käyttää kauempana tukiasemasta.

edit: Tomppa-: Just sitä, sekoan vain välillä noissa termeissä ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom