Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Resetointi sen takia että nuo oletuskäyttäjätunnus ja salasana olisivat nuo admin ja admin.

No ni, nyt on resetoitu uudestaa ties monennenko kerran ja penteles, mähän pääsin sinne mun Modeemiini, joten nyt vois alkaa tippua niitä neuvoja joilla mä pistän ton Nat2:seksi nykysen kolmosen tilalle :)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

No ni, nyt on resetoitu uudestaa ties monennenko kerran ja penteles, mähän pääsin sinne mun Modeemiini, joten nyt vois alkaa tippua niitä neuvoja joilla mä pistän ton Nat2:seksi nykysen kolmosen tilalle :)
En jaksa edes linkittää, mutta vihjeeseeni liittyvät sanat PS3, verkko ja FAQ.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ei varsinaisesti ongelma, mutta en nyt keksinyt minne muuallekaan tämän olisi voinut laittaa. Hain Wlan-asetukset uudelleen ihan vaan huvin vuoksi. Ja nyt ilmoittaa olevansa NAT2 (aiemmin 3). Ja mitään en edes muuttanut aikaisempaan nähden.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat


JEEEEEEEE!!!! Mä sain ylemmän linkin kautta itelleni NAT1!!! Kaikki toimii, paitsi, että tietokoneella EN pääse ollenkaan nettiin!!! Tietokoneella tulee vaan:
Yhteyden aikakatkaisu, eli, jos nettiin haluan, ni on mentävä pleikalla!
Ja alemmasta linkistä mulle tulee se perkeleen NAT3! EI KIVA!!! :mad:
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ja alemmasta linkistä mulle tulee se perkeleen NAT3! EI KIVA!!! :mad:

Mutta jos teen tollee ku tossa NAT2 linkissä on ni teenkö kaikki niinkuin siinä on pistetty ihan tarkalleen, että se NAT oikeasti muuttuu kakkoseksi
Et, vaan sun pitää laittaa sinne ne portit mintkä PSN vaatii auki ollakseen NAT2.

Portit löytyy verkkoFAQ:ista.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

sitä vaan, että tietokoneella EN pääse ollenkaan nettiin, mutta pleikalla pääsen, niin voisiko joku olla ystävällinen ja kertoa mitkä portit mun pitää aukaista että pääsen molemmilla nettiin samaa aikaan. kun en tajua tosta verkko faq:sta pätkääkään ja modeemi on siis SIEMENS SPEEDSTREAM 5450! Ja tahdon siis NAT2:n.
KIITOS.:)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

on täälläkin jotain henkimaailman juttuja näköjään.
modeemina a-link roadrunner 44c.
varmaan viimeisen vuoden motu oli täysin tehdas asetuksilla eli suoraan lootasta piuhan päähän.
kaikki toimi loistavasti.
sitten eilen laitettiin asetukset niin että NAT oli päällä niin saatiin lähiverkko toimimaan ja media streamaus siinä samalla.

noh gthd tunkee erroria kun koittaa rankingia uppia kuten myös ridge racer.
netti pelit toimii kyllä ainakin unrealissa ja ridgekin kyllä pelejä löysi.

koitettiin resetoida motu ja nyt siinä on taas samat asetukset aivan 100% varmasti kuin ennenkin mutta erroria tunkee silti ridgessa ja gthd:ssa.

gthd:ssa kyllä pystyy selaamaan ranking listoja ja katsomaan uusintoja, ei mitään ongelmaa niissä mutta omaa aikaa/pisteitä se perkele ei suostu uppimaan.

onko noissa peleissä jtn vikaa juuri nyt, onko täällä poltergeist, kuseeko sonera juuri nyt ja sen takia luullaan että modeemi kusee vai mikä on.
arvauksia?

Itse eräällä operaattorilla työsketelevänä kommentoisin tähän, että mikäli on itse jotakin tehnyt ja sen jälkeen ei toimi niin vika on 99,99% omissa laitteissa.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

sitä vaan, että tietokoneella EN pääse ollenkaan nettiin, mutta pleikalla pääsen, niin voisiko joku olla ystävällinen ja kertoa mitkä portit mun pitää aukaista että pääsen molemmilla nettiin samaa aikaan. kun en tajua tosta verkko faq:sta pätkääkään ja modeemi on siis SIEMENS SPEEDSTREAM 5450! Ja tahdon siis NAT2:n.
KIITOS.:)
Painat sitä resettiä että saat sen takaisin reitittävään tilaan.

Katso verkkoFAQ:in DMZ-ohjeesta miten laitat PS3:lle kiinteän IP:n.

Siiten laitat verkkoFAQ:issa olevat PSN-portit TÄMÄN ohjeen mukaan
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

sitten eilen laitettiin asetukset niin että NAT oli päällä niin saatiin lähiverkko toimimaan ja media streamaus siinä samalla.

koitettiin resetoida motu ja nyt siinä on taas samat asetukset aivan 100% varmasti kuin ennenkin mutta erroria tunkee silti ridgessa ja gthd:ssa.
Jospa resetointi ei muuttanutkaan asetuksia takaisin siltaavaksi?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Painat sitä resettiä että saat sen takaisin reitittävään tilaan.

Katso verkkoFAQ:in DMZ-ohjeesta miten laitat PS3:lle kiinteän IP:n.

Siiten laitat verkkoFAQ:issa olevat PSN-portit TÄMÄN ohjeen mukaan
tähän olen nyt menossa ja mitkä
näistä TCP: 80, 443, 5223
UDP: 3479
TCP+UDP: 3658, 3478 (voice chat)

mä pistän siihen
Olen tässä kohdassa nyt: http://i122.photobucket.com/albums/o249/Tonttila/PORR.jpg ja minulla ei taaskaan ole tietoa että mitä pistän protokollaksi ja mitä noista lihavoiduista mä pistän noihin porttijuttuihin :confused:
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

tähän olen nyt menossa ja mitkä
näistä TCP: 80, 443, 5223
UDP: 3479
TCP+UDP: 3658, 3478 (voice chat)

mä pistän siihen
Olen tässä kohdassa nyt: http://i122.photobucket.com/albums/o249/Tonttila/PORR.jpg ja minulla ei taaskaan ole tietoa että mitä pistän protokollaksi ja mitä noista lihavoiduista mä pistän noihin porttijuttuihin :confused:
Ootko kattonut yhtään mitä se antaa protokolliksi?? Saattaisiko olla nuo kolme kirjainta noiden kopioimiesi porttien edessä?
Laitat nuo kaikki portit.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

prkl ps3 ei pääse yhtäkkiä pelaamaan moninpelejä. Nettiasetukset kaikki on, mut esim COD4:ssä ei löydy pelejä... On tää ihmeellistä taas. Modeemina Thomsonin kaapelimodeemi mallia langaton.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

tähän olen nyt menossa ja mitkä
näistä TCP: 80, 443, 5223
UDP: 3479
TCP+UDP: 3658, 3478 (voice chat)

mä pistän siihen
Olen tässä kohdassa nyt: http://i122.photobucket.com/albums/o249/Tonttila/PORR.jpg ja minulla ei taaskaan ole tietoa että mitä pistän protokollaksi ja mitä noista lihavoiduista mä pistän noihin porttijuttuihin :confused:
Saakos tuossa Siemenssin purkista UPnP:n ruksittua päälle? Ei tarvis käsin availla mitään portteja. Kun resetoin oman ZyXELin, meni UPnP pois päältä, jolloin PS3 näytti NAT 3. Kävin ruksimassa UPnP:n takaisin päälle ja NAT vaihtui 2:seen.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

prkl ps3 ei pääse yhtäkkiä pelaamaan moninpelejä. Nettiasetukset kaikki on, mut esim COD4:ssä ei löydy pelejä... On tää ihmeellistä taas. Modeemina Thomsonin kaapelimodeemi mallia langaton.

Voin suoraan sanoa, et suurin ongelma on kaapelimodeemi (ja myös toi Thomson).
Itse vaihdon ensiksi Thomsonin WebSTARIIN, mut ei autanut....sit vaihdoin ASDL:ään ja ongelmat poistui. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ainakin joskus ennen kaapelinettiyhteydet olivat kaikki ns. half duplex., nykyään kai on myös full duplexia. Tossa ekaks mainitussahan ongelma on et ddata kulkee vain toiseen suuntaan kerrallaan eikä molempiin yhtä aikaa. Sanomattakin on selvää että aiheuttaa lagia.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Painat sitä resettiä että saat sen takaisin reitittävään tilaan.

Katso verkkoFAQ:in DMZ-ohjeesta miten laitat PS3:lle kiinteän IP:n.

Siiten laitat verkkoFAQ:issa olevat PSN-portit TÄMÄN ohjeen mukaan

Jos määrittelee PS3:lle kiinteän ip:n ja ottaa käyttöön tuon DMZ asetuksen (ei muuten tainnut olla zyxelissä tuolla dmz nimellä), niin pitääkö silti vielä avata nuo kyseiset portit?? Eikös ton jälkeen ole oletuksena kaikki portit auki PS3:n ja reitittimen välillä?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Jos määrittelee PS3:lle kiinteän ip:n ja ottaa käyttöön tuon DMZ asetuksen (ei muuten tainnut olla zyxelissä tuolla dmz nimellä), niin pitääkö silti vielä avata nuo kyseiset portit?? Eikös ton jälkeen ole oletuksena kaikki portit auki PS3:n ja reitittimen välillä?
Ei tarvitse. Kaikki portit ovat DMZ:n ansiosta sepposen selällään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom