Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Luckyman sanoi:
Puhan kommentti Wii-peleistä kertoo paljon.. :rolleyes:

"Sen olen jo huomannut, että Wii-peleihin perehtyminen vaatii aikamoista muutosta totuttuihin tapoihin, enkä tiedä onko Wii-tapa paljoa helpompi, saati parempi."

Mielestani tuo kommentti ei kerro yhtaan mitaan :confused: Tuota toki seuraa myos maininta siita etta ohjaus tuntui hyvalta vaikka se oli kokeiluasteella jne...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Luckyman sanoi:
OK.

Miten Nintendo ei ole onnistunut miellyttämään kaikkia? Monen mielestä lisälaite ei tuo pelaamiseen mitään lisäarvoa.
Vai että monen mielestä? No todellisuudessa lähinnä vain sinun mielestäsi, koska sinulle ja kaltaisillesi Sony on heti jumalasta seuraava.

Montaakohan eri Wii-peliä kyseinen herra on kokeillut? Montaakohan täysin valmista, viimeisteltyä Wii-peliä kyseinen herra on kokeillut? Joku EA:n multiplatformaatti-tusinakaahailu nyt on yhtä tyhjän kanssa.

IGN E3 Round-up kertoo riittävän paljon minulle. Jostakin syystä kuitenkin arvostan IGN:n tasoista pelijulkaisua enemmän kuin peeloja-lehteä.

Jos uudenlainen ohjain ei tuo mitään lisäarvoa peleille, niin miksi kukaan laukoo sitten tällaisia kommentteja?: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=144515
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eipäs nyt taas mennä henkilökohtaisuuksiin. Päästetäänpä sen vieressä istujan kravatista irti ja kuunnellaan kaikessa rauhassa. Sitten voidaan kommentoida fiksusti. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres, katsohan vahan mihin savyyn kirjoitat. Ei kaikki postaukset ole muiden fanipoikien hyokkauksia lempikonsoliasi vastaan (no, ehka Luckymanin, mutta noin yleensa).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Fiksuinta olisi lopettaa koko "konsolisodinta" ja jatkaa vasta kun kaikki kolme härveliä on ulkona.
Voisi sitten esittää mielipiteitään ihan omakätisistä kokemuksista, eikä tarttis tapella siitä että
kuka keskeneräistä tuotetta testanneista onkaan oikeassa ja missä on paras kraffa ... :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Jostakin syystä kuitenkin arvostan IGN:n tasoista pelijulkaisua enemmän kuin peeloja-lehteä.

Jostain syystä kuitenkin arvostan Pelaaja-lehteä ja sen päätoimittajaa, Thomas Puhaa enemmän ja aina vain enemmän. En tiedä miksi, tälläiseksi Luoja vain loi :confused:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Jostain syystä kuitenkin arvostan Pelaaja-lehteä ja sen päätoimittajaa, Thomas Puhaa enemmän ja aina vain enemmän. En tiedä miksi, tälläiseksi Luoja vain loi :confused:
Ehkäpä siksi, että Thomas Puha muistuttaa koko ajan enemmän ja enemmän sonyfanboyta?:rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Siis pelaajalehti on loistava ja Puha loistavampi.

Ja Eliyetres, sinuna en menisi nimittelemään yhtään ketään fanipojaksi. Ohitan normaalisti viestisi täysin, koska niissä esiintyy suoraa vihaa tietttyä brandia kohtaan ja et osaa ajatella mitään asiaa positiiviselta kannalta näitä kohtaan.
Jos nämä tehtailijat ilmoittaisivat virtuaalitodellisuudesta, johon voit liittää itsesi ja käydä pelaamassa täysin realistisen tuntuisessa maailmassa, ja koko lysti maksaisi 2 euroa, sinä sanoisit luultavasti, että "pelaaminen täytyisi pitää vain pelaamisena!" :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zanis Dust sanoi:
Ehkäpä siksi, että Thomas Puha muistuttaa koko ajan enemmän ja enemmän sonyfanboyta?:rolleyes:

Ehkä siellä on näkemystä ja kokemusta sen verran, että jalat ovat pysyneet tukevasti maan pinnalla kaikesta hypestä huollimatta. Luulen, ettei tuolla toimituksessa ratkaise mitkään henkilökohtaiset rakkaussuhteet konemerkkeihin. Ollakseen uskottava pelimedia, siellä punnitaan asioita varmasti pidempään ja harkitummin kuin minkä yliolkainen faniboyksi nimittely oikeuttaisi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Siis pelaajalehti on loistava ja Puha loistavampi.

Ja Eliyetres, sinuna en menisi nimittelemään yhtään ketään fanipojaksi. Ohitan normaalisti viestisi täysin, koska niissä esiintyy suoraa vihaa tietttyä brandia kohtaan ja et osaa ajatella mitään asiaa positiiviselta kannalta näitä kohtaan.
Jos nämä tehtailijat ilmoittaisivat virtuaalitodellisuudesta, johon voit liittää itsesi ja käydä pelaamassa täysin realistisen tuntuisessa maailmassa, ja koko lysti maksaisi 2 euroa, sinä sanoisit luultavasti, että "pelaaminen täytyisi pitää vain pelaamisena!" :D
Kenties olen fanipoika sitten, mutta jos fanitan kahta konsolia kolmesta tarjolla olevasta, niin sehän on 66,7% markkinoilla olevista, eikö? Sen sijaan Luckymanin ja Nisupullan tyyppiset "Sony on best, muut on ihan scheisseeee!" kirjoittelijat saavat sappeni kiehumaan. On se kumma ettei mitään hyvää nähdä kilpailijoissa, vaikka suurin osa ko. firman konsolien ominaisuuksista on kilpailijoilta suoraan kopioituja. Pistää vähän ihmetyttämään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sokeria!

Tässä kesken konsolisodan minulle tuli mieleen yksi kriteeri, joka vaikuttaa todella paljon konsoliostoksiin, varsinkin, kun puhutaan HD/BR-leffojenkin katselusta. Se on nimittäin se, minkälaista ääntä konsoli pitää tyhjäkäynnillä.

Minua nimittäin suoraan sanottuna vituttaa se surina ja hurina, mitä X360 pitää, se saatanan tuuletin vinkuu ja ulvoo ja asema viheltää. Koita nyt semmoisessa metelissä sitten nauttia leffasta. Ja kun tehoja vain lisätään niin se tietää sähkönkulutusta, joka yleensä tuottaa lämpöä, joka pitää poistaa. Tuuletin on käytännössä ainoa vaihtoehto järkevään jäähdytykseen näillä tehoilla ja lämmöillä ja ainakin Microsoft ryssi X360:n kanssa koko jutun täydellisesti.

Jos PS3 pitää samanlaista ääntä kuin boksi, en tule sitä ikinä hankkimaan vaikka kone pyörittäisi millaista grafiikkaa ja ääntä. Ja X360:n kanssa olen ihan kahden vaiheilla, myynkö pois vai revinkö palasiksi (takuun kustannuksella) ja vaihdan siihen jäähdytyksen erilaiseksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

achiim sanoi:
Sokeria!

Jos PS3 pitää samanlaista ääntä kuin boksi, en tule sitä ikinä hankkimaan vaikka kone pyörittäisi millaista grafiikkaa ja ääntä. Ja X360:n kanssa olen ihan kahden vaiheilla, myynkö pois vai revinkö palasiksi (takuun kustannuksella) ja vaihdan siihen jäähdytyksen erilaiseksi.

Hyvä pointti ja siitä oli jossain tuolla aiemmin jo vähän puhettakin. Ainakin dev-kittien on mainittu olevan lähes äänettömät. Joku toimittaja taisi mainita, ettei osannut korvakuulolla sanoa onko kone päällä vai ei. Korjatkaa jos muistan väärin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Joku toimittaja taisi mainita, ettei osannut korvakuulolla sanoa onko kone päällä vai ei.
Riippuu melkoisesti tilasta ja ympäröivästä hälinästä jotta kuinka helposti huminoita kuulee.
Lisäksi devkiteissä saatta olla ulkoinen virtalähde... (?)

Mutta jeps, saisi tulla XO:stakin pian hiljaisempi malli. :mad:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Ehkä siellä on näkemystä ja kokemusta sen verran, että jalat ovat pysyneet tukevasti maan pinnalla kaikesta hypestä huollimatta. Luulen, ettei tuolla toimituksessa ratkaise mitkään henkilökohtaiset rakkaussuhteet konemerkkeihin. Ollakseen uskottava pelimedia, siellä punnitaan asioita varmasti pidempään ja harkitummin kuin minkä yliolkainen faniboyksi nimittely oikeuttaisi.
En ole Pelaaja-lehteä seurannut enää vähään aikaan, mutta hyvin useissa Thomas Puhan haastatteluissa joita olen nähnyt, hänen suhteensa PS2:een on paistanut hyvinkin räikeästi läpi ja muistanpa yhden haastattelun (taisi olla peräti joku Tilt.tv:n messu/pelitapahtumaraportti joskus kauan sitten), jossa hän suoraan myönsi pitävänsä ko. konsolia parhaana.
Jos luet oman viestisi uudestaan, huomaat kirjoittaneesi, että pidät Thomas Puhasta koko ajan enemmän ja ihmettelit mistä se mahtaa johtua, joten minä vastasin omalla postauksellani siihen. Kommentillani ei ollut mitään tekemistä Pelaaja-lehden, saatikka sitten hänen työnsä kanssa Pelaaja-lehdessä. Se, että pitää töissä objektiivista asennetta jotakin asiaa kohtaan, ei välttämättä poista subjektiivisuutta yksityiselämässä.

Edit: Sitä paitsi on minullakin 20 vuoden kokemus konsoleista ja peleistä ja olen jokaisen valmistajan laitteen jossakin vaiheessa omistanut, mutta silti sydämeni sykkii ensimmäisenä Nintendolle (vaikka tällä hetkellä eniten pelaankin XO:lla), siitä huolimatta, että seuraan jokaisen laitevalmistajan tekemisiä (joskin yhä vähenevissä määrin).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Kenties olen fanipoika sitten, mutta jos fanitan kahta konsolia kolmesta tarjolla olevasta, niin sehän on 66,7% markkinoilla olevista, eikö? Sen sijaan Luckymanin ja Nisupullan tyyppiset "Sony on best, muut on ihan scheisseeee!" kirjoittelijat saavat sappeni kiehumaan. On se kumma ettei mitään hyvää nähdä kilpailijoissa, vaikka suurin osa ko. firman konsolien ominaisuuksista on kilpailijoilta suoraan kopioituja. Pistää vähän ihmetyttämään.
Kyllä tuo Nisupulla on kehunut mm. XboxLiveä todella toimivaksi ja hyväksi palveluksi.
Sony nyt vaan sattuu tarjoamaan samantyyppisen, mutta paremman ja ilmaisen nettipalvelun!




:D
No joo, siis tarkotan vaan sitä että välissäkin Nisu pelasi vain Xboxia, jätti jopa Socomit nurkkaan sen takia. Huomasi itse ettei pidä koneesta ja sen tarjonnasta, joten mielipide perustuu jonkinasteiseen kokemukseen, vaikka PS3 ei vielä olekkan markkinoilla.

Minun sappeni kiehuu melkein kenen tahansa tähän topikkiin kirjoittavan jutuista, enkä sen takia välillä ota kantaa ollenkan. Muiden mieliä on mahdotonta kääntää vaikka kuinka iskisi faktaa pöytään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Minun sappeni kiehuu melkein kenen tahansa tähän topikkiin kirjoittavan jutuista, enkä sen takia välillä ota kantaa ollenkan. Muiden mieliä on mahdotonta kääntää vaikka kuinka iskisi faktaa pöytään.
Miksi ihmeessä muiden mielet pitäisi saada kääntymään? Ei kai se sinulta ole pois, jos joku toinen on eri mieltä?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Riippuu melkoisesti tilasta ja ympäröivästä hälinästä jotta kuinka helposti huminoita kuulee.
Lisäksi devkiteissä saatta olla ulkoinen virtalähde... (?)
Mutta jeps, saisi tulla XO:stakin pian hiljaisempi malli. :mad:
Itseäni ainakin ottaa kupoliin rakentaa kotiteatteri kaikin herkuin, panostaa hiljaisiin laitteisiin, akustointiin ja äänenlaatuun ja sitten kantaa joku 600 euron laite sisään, jolla sitten pitäisi pelata ja katsoa laadukasta HD/BR-kuvaa. Koita siinä nyt sitten nauttia kun konsoli vinkuu ja suhisee kuin eläin. Heihei, katelunautinto.

Näin sanoin; oli tulevaisuuden DVD-formaatti mikä tahansa, niin X360:sta ei ole ainakaan kyseisten elokuvien pyörittäjäksi. Erillislaitteet kunniaan. Siinä on Sonyllekin miettimistä, jos tosiaan 200 euroa konsolin hinnasta on Blu-ray -tekniikkaa ihan vain sillä varjolla, että ihmiset voivat katsoa uuden sukupolven BR-elokuvia konsolilla. Turha toivo, jos konsoli hurisee.

Tiedän, että jostain suhinasta ja hurinasta vinkuminen vaikuttaa joistakin tyhmältä ja pikkujuttuihin puuttumiselta mutta minulle se on kriteerilistassa kakkonen, heti pelien jälkeen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

achiim sanoi:
Tässä kesken konsolisodan minulle tuli mieleen yksi kriteeri, joka vaikuttaa todella paljon konsoliostoksiin, varsinkin, kun puhutaan HD/BR-leffojenkin katselusta. Se on nimittäin se, minkälaista ääntä konsoli pitää tyhjäkäynnillä.

Eihän kukaan vakavasti elokuviin suhtautuva nyt ylipäänsä katselekaan leffoja konsoleiden asemilla, eihän?

Mutta totta on, että äänekäs kapistus tuo 360 on, ja häiritsee se pelaamista jonkin verran jos ei luurit päässä tahkoa. Oma puuceeni on tosin vieläkin äänekkäämpi, joten ei ainakaan minulle ollut tuokaan kipukynnyksenä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zanis Dust sanoi:
Miksi ihmeessä muiden mielet pitäisi saada kääntymään? Ei kai se sinulta ole pois, jos joku toinen on eri mieltä?
Se ei ole minulta pois. Nyppii vaan lukea kuinka suppeamielistä porukkaa täällä on. Mielipide asioista pohjustetaan pelkästään sillä, mitä koneen kyljessä lukee. Aiiivan sama mitä toinen konsoli tekee, se on paskaa koska itse en pidä siitä merkistä.
Sitten kun sama juttu tulee omalle koneelle, eikä ole enää yksinoikeus, ollaankin niin helvetin tyytyväisiä ja mielipide muuttuu.

Jope Ruonansuu on nero ja lainaan sitä; "Aatteleppa sitä!"
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom