Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tohon oikeastaan liittyy toinen kysymys: täytyykö sensorin ja ohjaimen välissä olla näköyhteys? Lattialle laitettunahan se voi jäädä jonkin rahin tai lattialla makailevan kanssanisäkkään peittoon, jolloin tennis ei suju ihan totuttuun malliin. Valkokankaan alla on tietysti yksi mahdollisuus, jos sen saa vaikka ripustettua keskikaiuttimesta roikkumaan.keiu sanoi:Ihan mielenkiinnosta, miksi et halua laittaa sensoria lattialle/kankaan alle jne.?
jryi sanoi:Tohon oikeastaan liittyy toinen kysymys: täytyykö sensorin ja ohjaimen välissä olla näköyhteys? Lattialle laitettunahan se voi jäädä jonkin rahin tai lattialla makailevan kanssanisäkkään peittoon, jolloin tennis ei suju ihan totuttuun malliin. Valkokankaan alla on tietysti yksi mahdollisuus, jos sen saa vaikka ripustettua keskikaiuttimesta roikkumaan.
Ei siis mitään periaatteellisia syitä, käytännössä vain ehkä hankalia toteuttaa. Vaikka eihän sellaista ongelmaa olekaan, mitä ei jeesusteipillä ja parilla vinkalla ratkota.
keiu sanoi:Ihan mielenkiinnosta, miksi et halua laittaa sensoria lattialle...
Teppo_Holmqvist sanoi:Vanha kunnon "potkis" ilmiö. Jos se on lattialla, se joutuu väistämättä jonkun jalkoihin.
"For what it specifically does as a video games machine [it] is a bit pricey." No, this quote isn't from yet another analyst bemoaning the PS3's high price point; it's from Sony Computer Entertainment Australia Managing Director Michael Ephraim, talking about the Wii's AU$400 price point in an interview with a blog associated with Australia's Age newspaper. Ephraim also mentioned that the Xbox 360 "appeals only to a very core group" and, at a little over AU$600, is "still pricey."
Ephraim was not asked what he thought about the PlayStation 3's AU$1,000 price point, but I think it's fair to guess the word "pricey" wouldn't be anywhere near his answer. Seriously, when many analysts and consumers consider a high price point to be your system's major weakness, you shouldn't be talking smack about the affordability of the competition.
New research has shown massive consumer belief in the PlayStation 3, and waning interest in Xbox 360.
According to the study by Los Angeles based Interpret, 8.9 million U.S consumers are prepared to pay full price ($500 or $600) for the PlayStation 3 this fall, compared to 5.7 million consumers who are willing to buy Wii at $250 and just 800,000 people who are willing to pay full price for Xbox 360 ($300 to $400).
The numbers skew high in general (it will be 2008 before PS3 has an installed base of over 12 million in the US) but whats interesting is the ratios, and the clear brand presence owned by Sony. Xbox 360 has enjoyed tremendous success in the past year, unopposed by competitors, but the real test will come when it is up against PS3, and is attempting to break into mainstream demographics. If these numbers are true, it has a tough time ahead.
Interpret CEO Michael Dowling said Actual sales will be dictated by supply constraints, but if Sony had enough supply in the marketplace to fulfill demand, Microsoft would have a very difficult time at its current price point. What Microsoft is hoping for is the early lead helping to drive stronger installed base for them. Its certainly helped them over the short term.
JepWeldomite sanoi:eikös tuossa ollut otanta 2000 henkilöä ja siitä sitten oltiin tehty johtopäätöksiä?
Joten aika suuri heitto jos meinaavat noin yleistää. Tälläiset tutkimukset on ihan perseestä kun eivät ole tarpeeksi kattavia.
This research, released first to Next Generation, was derived from a sample of 2,000 interviews Interpret conducted online, weighted to 2004 Census data of 13 to 54 year-olds in the U.S.
Weldomite sanoi:eikös tuossa ollut otanta 2000 henkilöä ja siitä sitten oltiin tehty johtopäätöksiä?
Joten aika suuri heitto jos meinaavat noin yleistää. Tälläiset tutkimukset on ihan perseestä kun eivät ole tarpeeksi kattavia.
Xbugs sanoi:Nyt on sitten tämäkin päivä nähty: Sonyn edustaja mollaa Nintendon värkkiä.
Ja mikä olikaan moitteen peruste? Laitteen "korkea hinta".
Much of PS2's success is due to a range Sony has dubbed "Party Starters" - SingStar, EyeToy, Buzz and Activision's Guitar Hero, which each utilise easy-to-use controllers instead of joypads.
The social gaming products are one by one shattering gaming stereotypes and in-turn this is removing a barrier for many consumers who would have previously not considered games as an entertainment option
I think from the early adopters, they're the foundation of this industry, and they want the best systems when they're available. The early adopters will buy PlayStation 3.
http://www.konsolifin.net/ylli/upload/uutiset/ps2/1154023519_pshw.jpgMahewcoro sanoi:Haastattelussa saa sen kuvan, että PS2 on yhä se Sonyn massamarkkinoille suunnattu laite, kun taas Ephraim odottaa PS3:sta menestystä massamarkkinoilla aikaisintaan vuoden tai kahden päästä, ehkä jopa myöhemmin: "--if you take a five-year or three or two-year view--". Mutta onko Sonylla varaa laittaa PS3:n tulevaisuus ensikokeilijoiden varaan? Massamenestys teki PS1:stä ja PS2:sta ne laitteet, jotka ne nykyään ovat.
Oliver sanoi:http://www.konsolifin.net/ylli/upload/uutiset/ps2/1154023519_pshw.jpg
Kuten kuvasta näkyy, meni aikaisemmillakin Pleikkareilla muutama vuosi, kunnes massamarkkinoita alettiin hätyyttämään.
Oliver sanoi:Toisaalta, myykö jo nyt "vanhaa rautaa" sisältävä laite enää kolmen vuoden päästä ja tuoko Nintendo jo silloin markkinoille uuden koneen? Samat rahathan suurin piirtein tehtäisiin julkaisemalla 500-600€ laite 5-6 vuoden välein tai 250-300€ laite kolmen vuoden välein.
Tuossa lausunnossa (kun sen lukee oikeassa kontekstissa) on järkeä.Xbugs sanoi:Nyt on sitten tämäkin päivä nähty: Sonyn edustaja mollaa Nintendon värkkiä. Ja mikä olikaan moitteen peruste? Laitteen "korkea hinta".
jryi sanoi:Tuossa lausunnossa (kun sen lukee oikeassa kontekstissa) on järkeä.
Nintendohan sanoo houkuttelevansa uusia "satunnaisia pelaajia". Kolmisensataa euroa satunnaisesta pelailusta on kuuitenkin melko suolainen hinta. Kuka "satunnainen futailija" maksaa nappiksista kolmesataa? Uusia pelaajia pitää houkutella huomattavasti huokeammilla hinnoilla. Satunnainen pelaaja vertaa varmasti Wiitä johonkin kahdenkympin pattereilla toimivaan tv-pelikokoelmaan ja ihmettelee, miksi toisesta pitäisi maksaa viisitoistakertaisti. Ja onhan vaihtoehtona myös yli puolet halvempi PS2.