Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Sano yksikin äärimmäiseen realistisuuteen tähtäävä rallipeli past-geniltä? Ei yksikään ainakaan tuollaiseen realismiin pyrkinyt. PC:n hardcoreimmissa autosimulaattoreissa pintojen vaikutusta auton käyttäytymiseen ja vastaavaa on simuloitu jo kauan ennen kuin Xbox 360 oli edes idea Microsoftin pöytälaatikossa. Kukaan ei vain ole tehnyt semmoista peliä, jossa tuollaista mutaisen radan muokkaantumista olisi tarvittu. Eihän se nyt todellakaan mikään oleellinen ominaisuus olekaan. Ja edelleenkin, mainospuheet ovat mainospuheita. Käytännössä tuokin voi olla hyvin alkeellisempi juttu kuin hehkutetaan. Vai onko jollain linkata previkka, jossa sanotaan että tuo mullistava ominaisuus todellakin toimii kuin junan vessa ja nostaa heti rimaa tuleville rallipeleille pelattavuuden saralla?
Lloope sanoi:Jos tuollaiset ominaisuudet eivät ole mitenkän tehoista kiinni, niin miksi sitten past-genillä ei nähty esim. tällaisia ominaisuuksia autopeleissä? Ei edes niissä realistisuuteen tähtäävissä peleissä.
Sano yksikin äärimmäiseen realistisuuteen tähtäävä rallipeli past-geniltä? Ei yksikään ainakaan tuollaiseen realismiin pyrkinyt. PC:n hardcoreimmissa autosimulaattoreissa pintojen vaikutusta auton käyttäytymiseen ja vastaavaa on simuloitu jo kauan ennen kuin Xbox 360 oli edes idea Microsoftin pöytälaatikossa. Kukaan ei vain ole tehnyt semmoista peliä, jossa tuollaista mutaisen radan muokkaantumista olisi tarvittu. Eihän se nyt todellakaan mikään oleellinen ominaisuus olekaan. Ja edelleenkin, mainospuheet ovat mainospuheita. Käytännössä tuokin voi olla hyvin alkeellisempi juttu kuin hehkutetaan. Vai onko jollain linkata previkka, jossa sanotaan että tuo mullistava ominaisuus todellakin toimii kuin junan vessa ja nostaa heti rimaa tuleville rallipeleille pelattavuuden saralla?