Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Teppo_Holmqvist sanoi:
Tässä teille hieman purettavaa Nintendon "heikosta" tilanteesta.

Jeps henkilökohtaisesti olen haudannut ajatukset, että NIntendolla menee huonosti jo aika päiviä sitten. Nintendo kilpailee loppupeleissä hieman eri tavalla kuin MS ja Sony, eikä heidän edes tarvitse myydä yhtä paljon koneita, tehdäkseen rekkalasteittain rahaa, heillä on toimiva ja erittäin tehokas systeemi käytössä, ja siitä heille hatun nosto.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
Nintendo kilpailee loppupeleissä hieman eri tavalla kuin MS ja Sony

Näinhän se on. Uskon Nintendon perustavan Revolutionin markkinointitaktiikan siihen, ettei Revo sulje millään tapaa muita NG-konsoleita pois, Revolutionista kun tulee jotain elämää suurempaa, niin erikoista ja mielenkiintoista että jokaisen se on pakko hommata. Tavallisia pelejä pelataan sitten muilla koneilla.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Toivon vaan yhtä asiaa: ettei Nintendo ole haukannut liian isoa palaa ja yritä nyt liikaa.

Jos homma jatkuu entiseen malliin, minun konsolitarpeeni tyydyttäisi jatkossa Xbox360 tai PS3 plus Revolution. Eli kahdella konsolilla pärjäisin. Kaikki luonnollisesti hankin, niinkuin nytkin, mutta PS3 ja Xbox360 lienevät niin lähellä toisiaan että vain toisella pärjäisi..

Toivon mukaan vain Nintendo todellakin tuo Revolutionillaan erilaista pelielämystä...
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

No kunhan tuo Revolution tulee niin sekin tulee ostettua
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Teppo_Holmqvist sanoi:
* Loppujen lopuksi Konami osti Bandain
Konami ei ole ostanut Bandaita. Bandai sen sijaan ostaa Namcon. Lisäksi Nintendo omistaa pienen siivun Bandaita (2,7% Bandain osakkeista).
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Knight sanoi:
Näinhän se on. Uskon Nintendon perustavan Revolutionin markkinointitaktiikan siihen, ettei Revo sulje millään tapaa muita NG-konsoleita pois, Revolutionista kun tulee jotain elämää suurempaa, niin erikoista ja mielenkiintoista että jokaisen se on pakko hommata. Tavallisia pelejä pelataan sitten muilla koneilla.

Vai elämää suurempaa :D itse olen kyllä myös innoissani Revosta, olisi hienoa valita parhaat päältä kaikista nintendon peleistä. Toivottavasti tämä "mullistava ohjain" olisi sen verran normaali että sillä voisi noita vanhempia pelejä pelata. tosin voisin kyllä investoida vanhan kunnon NES ohjaimen langattomaan versioon :eek:
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Tardini sanoi:
Konami ei ole ostanut Bandaita. Bandai sen sijaan ostaa Namcon. Lisäksi Nintendo omistaa pienen siivun Bandaita (2,7% Bandain osakkeista).

No, muistin väärin. Onkohan Namdai uuden firman nimi? :)
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Timmi_Tommi sanoi:
Vai elämää suurempaa :D itse olen kyllä myös innoissani Revosta, olisi hienoa valita parhaat päältä kaikista nintendon peleistä. Toivottavasti tämä "mullistava ohjain" olisi sen verran normaali että sillä voisi noita vanhempia pelejä pelata. tosin voisin kyllä investoida vanhan kunnon NES ohjaimen langattomaan versioon :eek:

Taaksepäin tuki vaatii Cuben ohjaimen, tai ainakin siltä näyttää. Niille kun on portin laitteen sivussa (Revon ohjainhan on langaton).
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Tardini sanoi:
Parempi tuo olisi kuin Namco Bandai Holdings Inc.
Veikkaan firman jatkavan kahdella tuotemerkillä kuten Sega Sammy Holdings Inc.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

jonips sanoi:
Xbox360 vs PS3

(snip)

Ei välttämättä puolueeton sivu mutta....
Hahaha, mahtavaa! Tuo oli ilman muuta teknisesti vihjeettömin ja avuttomin vertailu mitä olen aiheesta vielä nähnyt. Ilmeisesti tarkoituksenhakuisesti yritettiin pyöritellä numeroita haluttuun tulokseen ja valehdeltiin loput kun ei muutakaan keksitty. Surullisinta on, että moni varmasti uskoo asian jos sen esittää tarpeeksi vakuuttavasti.

Tuosta vertailusta vain yksi ainoa asia on kiistattomasti totta. PS3:n Cell pieksee Xbox 360:n prosessorin floating point -tehossa. Muista osa-alueista on keskusteltu tässäkin threadissa jo melko paljon.

Edit: Huomiona, tuo tässä threadissa aiemmin mainittu tieto siitä, että Xbox 360:n Xbox-yhteensopivuutta ei toteutettaisi porttaamalla pelien koodia 360:lle on peräisin tuosta samasta blogista. Olikohan sekin tieto sitten yhtä luotettava...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

No näinhän se menee... Tässä sukupolvessa ps2-poijjaat todistelivat kuinka ps2 pärjää xboxille mennen tullen ja tulevassa ylistetään pleikkarin tehot taivaisiin ja boxpoijat yrittävät vakuutella xbox 360 olevan vähintään yhtä hyvä kuin ps3 :)
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Että jotkut jaksaa noiden "mun ruohonleikkurin terä pyörii 1.6723544 kertaa nopeammin kymmenessä sekunnissa kuin sun ruohonleikkurin!" -juttujen kanssa...

Pelit is the point. Miksei jengi sitä tajua? :confused:
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Tonppa sanoi:
Että jotkut jaksaa noiden "mun ruohonleikkurin terä pyörii 1.6723544 kertaa nopeammin kymmenessä sekunnissa kuin sun ruohonleikkurin!" -juttujen kanssa...

Pelit is the point. Miksei jengi sitä tajua? :confused:


Siks, koska tää on konsolisodassa.... Mitäs järkee tänne olis ns. mukavia kirjotella? ;)
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Tonppa sanoi:
Pelit is the point. Miksei jengi sitä tajua? :confused:
Eikös tämän alueen idea ole "vertailla" konsoleita? Sitähän tässä on tehty, vertailtu koneiden teknisiä ratkaisuja, ei niinkään sitä mikä niistä on absoluuttisesti ehdottomasti paras, tai mille tulee parhaat pelit. Tällainen nyt vain on teknissuuntautuneesta ihmisestä, joka ohjelmoi työkseen ja huvikseen, melkoisen kiinnostavaa. Yksi ongelma on myös se, ettei näiden uusien laitteiden peleistä ole vielä oikein mitään konkreettista. Se vähä mitä on on nähty vain renderöinneissä tai kaukana lopullisesta laitteesta olevalla devkitillä. Joten retostellaan nyt niitä speksejä ennen kuin pelejä alkaa tippua :-)

Niitä speksejä voi myös katsoa objektiivisesti omasta suosikkilaitteesta ja peleistä riippumatta. Sen tiedän jo nyt, että seuraavan sukupolven laitteista jokainen tarjoaa jotain hyvin kiinnostavaa teknisesti (oletan Nintendon todellakin tuovan jotain kiinnostavaa ohjainpuolella), kun edellisissä sukupolvissa oikeastaan vain Jaguar, Saturn ja PS2 ovat uskaltaneet poiketa enemmän perinteisiltä poluilta.

Sanottakoon vielä, että pelaajaminäni ehdoton suosikki nykyisestä konsolisukupolvesta on Gamecube. Ei tekniikan vuoksi, vaan siksi koska se tarjoaa eniten minua miellyttävän pelikokemuksen. Koodaajaminäni ehdoton suosikki on PS2, ei pelien vuoksi, vaan siksi koska se tarjoaa hieman erilaisen ja hyvin kiinnostavan ja kyvykkään ohjelmointialustan. Xboxin grafiikkaominaisuudet ovat kiistattomasti sukupolven parhaat, mutta minua se ei kiinnosta ohjelmoinnillisessa mielessä (x86 ja DirectX, hyyyyyi), ja sen pelitarjonta ei ole miellyttänyt minua, joten en koko laitetta vielä edes omista.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Minua kiinnostaa laitteiden tekniikka. PS3:n ja XBox360:n peleistä ei voi vielä paljoa puhua, voiko? Tekniikasta voi taas vääntää kättä sitäkin enemmän. Kun pyysin vertailua koneiden tekniikasta niin en tarkoittanut aloittaa sotaa vaan halusin vain yksinkertaisesti tietää mitkä numerot merkkaavat mitäkin ja kummalla on edut puolellaan milläkin osa-alueella.

Ja itse en ymmärrä tekniikasta juuri mitään.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Ottakaa nyt ihan iisisti. R a u h a l l i s e s t i .

En nyt teitä meinannut vaan noita kaikenmaailman ihmevideoiden tekijöitä.

Ja jos ei oo muuta tekemistä kuin vääntää kättä TULEVISTA konsoleista niin be my guest. Mä pelaan sillä aikaa tämän hetken konsoleilla. ;)
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

sph sanoi:
Eikös tämän alueen idea ole "vertailla" konsoleita? Sitähän tässä on tehty, vertailtu koneiden teknisiä ratkaisuja, ei niinkään sitä mikä niistä on absoluuttisesti ehdottomasti paras, tai mille tulee parhaat pelit. Koodaajaminäni ehdoton suosikki on PS2, ei pelien vuoksi, vaan siksi koska se tarjoaa hieman erilaisen ja hyvin kiinnostavan ja kyvykkään ohjelmointialustan. Xboxin grafiikkaominaisuudet ovat kiistattomasti sukupolven parhaat, mutta minua se ei kiinnosta ohjelmoinnillisessa mielessä (x86 ja DirectX, hyyyyyi), ja sen pelitarjonta ei ole miellyttänyt minua, joten en koko laitetta vielä edes omista.
Heh, kommenttisi osui ja upposi, jos uskaltaisin niin väittäisin sinunkin kertovan PS2:n olevan arkkitehtuurisesti mullistava ja mielenkiintoinen laite, toisin kuin Xbox ? Ja nyt kun vähäiset faktat uudesta sukupolvesta ovat rantautuneet, niin asetelma on kääntynyt päälaelleen, 360 on rohkeimmin tuonut uusia alustaratkaisuja verrattuna muihin, ja on siksi mielenkiintoisin alusta noin teknisessä mielessä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom