Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Wii on erilainen. Moni tuntuu vain keskittyvän siihen onko se nyt parempi vain huonompi. Jälkiruokaa ja lämmintä ruokaa ei voi vertailla. Toinen auttaa makean nälkään ja toinen nälkään. En nyt puutu siihen kumpi tässä tapauksessa on kumpi, vaan pointti on että ne ovat erilaisia.

Tässä sukupolvessa yksi konsoli ei noin periaatteessa siis riitä yhdellekään tosipelaajalle. Kaksi riittää. Wii on hyvä kakkoskonsoli ja hyvä ykköskonsoli, mutta oli se kumpi tahansa, tosipelaaja vaatii sen rinnalle aina myös toisen laitteen, joka on XO tai PS3. Sama tottakai myös niin päin, ettei tosipelaajalle enää pelkkä XO tai PS3 riitä. Pelivalikoimien puolesta on tietenkin hankittava kaikki laitteet, joille tulee kiinnostavia pelejä, mutta ylempi nyt oli vain koneita tarkastellen.

Tässä tapauksessa siis voisi sanoa, että pelaajilla on asiat hyvin. Kilpailu on niin kovaa, että markkinat alkavat todella jakautua. On helppoja liiketunnistus pelejä, aivojumppaa kosketusnäytöllä, ratti- ja poljin tavaraa, perinteisen ohjaimen masteroijille löytyy rutkasti kaikkea yms. Kun kilpailu on näin kovaa, niin myös pelityyppejä, ohjaustyyppejä ja pelejä tulee lisää erilaisia. Valinnan vara kasvaa ja pelaajilla on hyvä mieli. Piditpä sitten Wii Sportsin huitomisurheilusta, Lost Planetin perusjoikkarin ja nappien käytöstä, Forzan semi-simu meiningistä, nettipeleistä, karaokesta, maailman sodasta tai ihan mistä vain, sinulla on mahdollisuus valita. Viime sukupolvi ei ollut lähellekään näin rikas.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Niin kauan kun jatkat tälläisellä trolliprovo linjalla niin olet jankuttaja.

EDIT: Tartun sittenkin tuohon "Ja kun en edes hauku wiitä"
Pelkästään kuukauden sisällä kyseisestä konsolista olet tuonut nämä asiat julki: Pelivalikoima surkea (tulevaisuuden näkymät hyvät kuitenkin), Muiden konsoleiden parhaat pelit eivät taivu wiille eikä useat muutkaan (tehot ei riitä), Kuitteja Mario pelien tulvasta, Nipa on jatko-osien ja spin-offien kuningas, Kaipaat hienoa/hyvää FPS peliä nintendolle, Konsolin elinikä on 3 vuotta, Mielipiteesi wiimotesta (painajaismainen), Nintendon hitit ei miellytä (zelda). Kauemmas viestihistoriaasi en jaksa selata.

Joku voisi kuvitella, että haukut kyseistä konsolia (en minä ainakaan :D).. tälläiset asiat voisi tuoda julki yhdessäkin viestissä, eikä kuittailla erikseen aina jonkun puhuessa jostain edellämainituista asiasta -> jankuttaja.

Trollaaja jatkaa vielä kerran :) En tiedä millä tavalla se on trollausta jos sanon että en pidä Zeldasta (korkeintaan kutsuin sitä GC peliksi,sitähän se on). En pidä Final Fantasy-peleistäkään, ja eiköhän ne ole aikalailla Sonyn puolelta tuttuja?Samoin en välitä Halosta, ovatko nämä siis kaikki huonoja pelejä?Ei tietääkseni. Nintendo ei sitten kai ole tunnettu jatko-osistaan? Onko se haukkumista vai toteamus? Nintendon pelitarjonta on tällä hetkellä surkeaa, niin on PS3nkin ,ja niin oli boksinkin ensimmäiset puoli vuotta. Ja mielipiteeni Wiimotesta ei ole painajaismainen, vaan skeptinen korkeintaan. Madden on hyvä esimerkki toimivuudesta, samoin kuin mainitsemasi keilaus. Golfista en osaa päättää mitä mieltä olen mutta suurin osa tuntuu tykkäävän joten silloin se on onnistunut. Mutta tuleeko se nostamaan kaikkia pelejä/genrejä ohjauksellaan paremmaksi, siihen en usko. Kaikki uusi peleihin ja niiden parantamiseen suuntaava on plussaa, jos toivon PS3-puolelle sixaxisin tueksi hyvää lentokone/räiskintäsimua, toivon Nintendolle hyvää fps-peliä, toivottavasti vielä nettipelin tuella.

Snaken kanssa samaa mieltä että tässä sukupolvessa ei lopuksi selviä yhdellä konsolilla, ei selvinnyt viime sukupolvessakaan. Todennäköisesti jos haluaa pelata parhaat pelit läpi, tarvitsee kaikki kolme. Missä vaiheessa ne sitten hankkii on eri asia.

Tässä vaiheessa paras hankinta koneettomalle joka haluaa heti hyviä pelejä pelatakseen on ylivoimasesti 360, mutta toivotaan että talven aikana kilpailijat nostaa profiiliaan uusien pelien myötä.

Ja vielä gifulle rauhaisaa sunnuntain jatkoa :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Wii on erilainen. Moni tuntuu vain keskittyvän siihen onko se nyt parempi vain huonompi. Jälkiruokaa ja lämmintä ruokaa ei voi vertailla. Toinen auttaa makean nälkään ja toinen nälkään. En nyt puutu siihen kumpi tässä tapauksessa on kumpi, vaan pointti on että ne ovat erilaisia.
Höpsis. Samaa tarvetta kaikilla koneilla täytetään, oli kyseessä sitten bilepelaaminen tai vaativat yksinpelit. Mitentkään motea mollaamatta, on se silti vain ohjain. Sillä voidaan tehdä peleissä joitain uusia juttuja ja ehkä joitain ihan uudenlaisia pelejäkin, mutta samaa pelaamista se on edelleen. Vertailu on ihan relevanttia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Tässä vaiheessa paras hankinta koneettomalle joka haluaa heti hyviä pelejä pelatakseen on ylivoimasesti 360, mutta toivotaan että talven aikana kilpailijat nostaa profiiliaan uusien pelien myötä.
Vai PS2?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
PS3:sta ei ilman tuntuvia hinnanalennuksia tule missään tapauksessa PS2:n tai PS1:n kaltaista ilmiötä.
Ajan mittaan näin saattaa käydä, mutta 10 vuotta on piitkä aika etenkin kun kilpailijat ovat siihen mennessä tuoneet seuraavat konsolit jo markkinoille ja PS3:sta myydään 99:lla.
PS2:lle ensimmäisiä alennuksia saatiin länsimaissa odottaa vuoteen 2002, jolloin myynti (tai siis toimitukset) kohosi yli 22 miljoonan maailmanlaajuisesti. Uskoisin PS3:n hinnan kuitenkin laskevan aikaisemmin.
Ja edelleen se, että Sony kertoo tukevansa PS3:a seuraavat kymmenen vuotta, ei tarkoita sitä etteikö uutta konsolia tuotaisi sitä ennen markkinoille.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

EDIT: Olkoon! Asia loppuunkäsitelty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Höpsis. Samaa tarvetta kaikilla koneilla täytetään, oli kyseessä sitten bilepelaaminen tai vaativat yksinpelit. Mitentkään motea mollaamatta, on se silti vain ohjain. Sillä voidaan tehdä peleissä joitain uusia juttuja ja ehkä joitain ihan uudenlaisia pelejäkin, mutta samaa pelaamista se on edelleen. Vertailu on ihan relevanttia.

Niin, kyllä minun mielestä joka kone samaa asiaa ajaa ja pitää verrata kaikkia konsoleita keskenään. Se paljon puhuttu TOSIPELAAJA ehkä ostaa kaikki 3 konsolia mutta minä esimerkiksi en. Sen oman valinnan kun on jo tehnyt niin tarviaa vain toivoa että pelinkehittäjien tuki on oman konsolin takana. Minäkin vertailin konsoleita keskenään ennenkuin ostin sen joka minulle parhaiten sopii/kiinnostaa eniten.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Danekky sanoi:

Jep jep, tähän ynnyn täysin.
Edelleen jos parhaat pelikokemukset haluaa jo heti ensimmäisten konsoliensa kanssa on Ps2 edelleen ässä vaihtoehto tuhansineen peleineen. Helppo ja kivuton tapa laskeutua konsoleihin maksamalla noin 99 jos sitäkään Slimistä ja siihen muutama kova platiniumi niin ei varmasti pety.

Hmm jos tuo Edge homma on totta niin hieno juttu että jälleen voidaan odottaa parempaa pelattavaa. Tekniset tiedot eivät kamalasti kiinnosta kun enemmän haluan nähdä niitä tuloksia. Mutta tuo on suhteellisen vanhaa kinastelua koska jokainenhan jo tietää että Ps3 voittaa prosessori puolella kun Xo taas näyttispuolella vai mikä GPU nyt sitten tässä tapauksessa onkaan. Mutta kummalla nämä osat toimivat paremmin harmoniassa suodattaen HD ja putkitelevisioihin kauneinta grafiikkaa jää nähtäväksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tefu sanoi:
Geometry Processing it allows developer to use SPU as a vertex shader,
it stream C programes into PPE converts into SPURS and sent to SPE,
then SPE stream out a RSX shader commands to RSX.
This thing is so fast that it does 800,000 to 1 million polygon per frame in 60fps.
That's equal to 144~180million vertex per sec with only 1 SPE.
Remeber 360 max out at 200 million vertex per sec even with reduce pixel shading.
PS3 have 6 SPE it's not supring if you want a graphical intensive game you put 2 SPE for this reason and get more then double of 360.
Eli siis SPE pureksii dataa ja lähettää sen RSX:lle rendattavaksi. Harmi vain että se RSX (PS3:n GPU) toimii tässä pullonkaulana; voit valjastaa vaikka kaikki kuusi SPE:ta tunkemaan komentoja RSX:lle, mutta se reppana ehtii pureksia niitä omaan rajalliseen tahtiinsa. Näin niinkuin kadunmiehen
sanoiksi puettuna.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

remform sanoi:
:D Päivän paras, kiitokset tästä. Et sitten ole lukenut esim. käyttäjien Centauri, Jooseppi tai Tautofonia kirjoituksia?
Noh, noh, poika. ;) Tottakai muiden konsoleiden pelaajia suvaitaan, PS3-pelaajia nimenomaan houkutellaan apajille. Kenelle sitä nauraisi, jos näitä ei olisi? :cool:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Eli siis SPE pureksii dataa ja lähettää sen RSX:lle rendattavaksi. Harmi vain että se RSX (PS3:n GPU) toimii tässä pullonkaulana; voit valjastaa vaikka kaikki kuusi SPE:ta tunkemaan komentoja RSX:lle, mutta se reppana ehtii pureksia niitä omaan rajalliseen tahtiinsa. Näin niinkuin kadunmiehen
sanoiksi puettuna.

Pointtihan tuossa rsx:n ja cellin yhteistyössä lieneekin se, että cell ei lähetä pelkkiä käskyjä, vaan myös valmista kamaa ulos puskettavaksi. Ei pullonkaulaa siis tuossa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lezlie sanoi:
Voit varmaankin seuraavaksi kertoa, miksei postaamassasi nevöhöörd-äijän foorumijutussa ole kerrottu mitään PS3:n GPU:sta..
Tuossahan puhutaan EDGE:stä. Ja EDGEn tarkotushan on valjastaa SPU:iden tehot ei GPU:n.

Ja kun kerran halusit neverhöörd-äijän mietteitä PS3:sen GPU:sta:

nevöhöörd-äijä sanoi:
A lot of people especially PC base tech people said Xeno in 360 is more powerful then RSX.
Which is nonsense and don't meant much at all, simpliy due to the fact how PS3 works.

The main reason why most said Xeno is more powerful is due to it's unify shader,
then is the larger video RAM due to the share RAM system.
Frankly this is a pure bias comment from a PC view of angle.

Unify shader don't meant anything, frankly it will be a waste of die size for PS3.
Simpliy because PS3 already have 6 super fast all purpose stream engine.
If you don't know a shader is only a type of stream engine.
So you can consider PS3 has 6 unify programmable game engine running at 3.2 GHz,
which runs over 6 times faster compare to Xeno's slow 0.5GHz.

Let's look at the numbers
RSX
24x27FLOPSx500MHz=324GFLOPS =>Pixel Only
8x10FLOPSx500MHz=40GFLOPS =>Vertex Only
Xeno
48x10FLOPSx500MHz=240GFLOPS =>Pixel or Vertex

The usual arragement is 2:1 for pixel to vertex,
unless you try to make games like dead rising when Capcom used 1:1,
to make as many on screen character as possible.
So usually you can consider Xeno as a 160GFlops Pixel and 80GFlops non-unify GPU,
Now you can start to see really how power full Xeno is, very much a 7900 GT.

SPE due to it's more complex intruction set it can run as a vertex shader at 50~100GFlops.
Depending on culling rate and skin layers, 1 SPE can run up to 144 million vertex.
800,000 polygon in 60 fps (take one polygon as 3 vertex smallest polygon posibble)=> 800,000x60x3=144million vertex per second.
This has been show in GDC07 by PS Edge show case.
So simply directing 2 SPE to give RSX a hand on vertex will already kick Xeno out of the window.
And 360's CPU is only equal to PPE + 3 SPE, consider both have their pros and cons.
PS3 still have 1 extra SPE to kick around for other stuff like physic or AI.
Jos mennään näillä luvuilla
PS3 (RSX+2 PSU)

324 GFlops pixel
100-200GFlops vertex

Xbox 360 (Xenon kun pixel:vertex=2:1)

160GFlops pixel
80 GFlops vertex

Eli jos tuosta nyt voisi päätellä on Playstation 3:ssa noin 2 kertainen grafiikkateho:cool: Voiko sen sitten päätellä noin onkin eri asia;)
Lezlie sanoi:
Cellissä riittää vääntöä vain kaikenlaisiin partikkeli-/vesiefekteihin yms. rajoittuneeseen tilpehööriin.
Siis Edgehän tuo 4 eri työkalua joista yksi on Geometry Processing. Ei tuo kuulosta miltään parttikkeli-/vesiefekti prosessilta;) Itse asiassa yllähän se todettiin miten SPU:t auttavat RSX:ä
Lezlie sanoi:
Kannattaa muistaa, että kovan luokan pelinkehittäjätkin ovat sanoneet PS3:ssa olevan vain himpun verran enemmän vääntöä Cellin vuoksi. Haavemaailmassa tosin saa elää, se on ihan sallittua.
Mureneeko haavemaailma vai ei nähdään kunhan edgeä runsaasti hyödyksi käyttäviä pelejä alkaa tulemaan 2008 vuoden keskivaiheilla tai loppupuolella:p Tässä on ihan mielenkiintoista luettavaa niille jotka ovat kiinnostuneet PS3:sta http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=22858. Lopussa kommentoinaan myös mm. Carnackin ininää ja microsoftin puheita
Paolo sanoi:
Eli siis SPE pureksii dataa ja lähettää sen RSX:lle rendattavaksi. Harmi vain että se RSX (PS3:n GPU) toimii tässä pullonkaulana; voit valjastaa vaikka kaikki kuusi SPE:ta tunkemaan komentoja RSX:lle, mutta se reppana ehtii pureksia niitä omaan rajalliseen tahtiinsa. Näin niinkuin kadunmiehen
sanoiksi puettuna.
Minulla ei ole tietoa miten tuo toimii, mutta esim GDC 07 aikaanhan näytettiin Playstation EDGe tekniikkademo, jossa 2 SPU:ta pumppasi vertexejä RSX:lle... vai oliko niitä vain yksi no eniveis. Minulla ei ole mitään tietoa, mutta jos tuo tekniikkademo toimii niin ei RSX:n pitäisi olla pullonkaula 2 SPU:ta käytettäessä.

Tässä vielä se tekniikkademo, josta nevöhöörd-äijä varmaankin puhuu: http://www.youtube.com/watch?v=jOx2jeiFhls
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tefu sanoi:
plaa plaa plaa...
Niin kaikissa näissä tapauksissa puhutaan teoreettisista tehoista jotka ovat "viitteellisiä". Joskus aikoja sitten oli IBM:n tekemät testit 8 SPE:n voimin toimivasta Cellistä eikä silloinkaan saatu aikaan ihan noin suuria lukuja.
Milloin noita tehoja sitten käytetään 100%? Ei varmaan koskaan.
Onhan se mukavaa, että paperilla näyttää noin hyvältä, mutta kun ei niitä saada käyttöön ihan tuosta vaan. Näkeehän noista PS3:n peleistä, ettei ohjelmoijat osaa vielä käyttää tehoja eivätkä saa tehoja irti tarpeeksi. Muutenhan kaikki pelit olisivat 1080p 60fps jos nuo tehot olisivat jo nyt käytössä.
360 kohdalle tehot alkaa olla jo ihan maksimissa tai niin ainakin puhutaan, mutta kunnon ohjelmoinnilla näitäkin tehoja pystytään venyttämään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tefu sanoi:
Hyvä postaus kaverilta, mutta silti sillä on ihan oikeasti painoarvoa tasan nolla, koska hänellä on asiassa oma agendansa ja tuo postaus on jo melko vanha. Itse asiassa tuon tekstin lukemalla, olen entistä vakuuttuneempi siitä että PS3 tulee tekemään myöhemmin VAIN himpun verran parempaa jälkeä graafisesti joissakin 1st party -peleissä kuin X360. Tuo postaus on tehty paljon ennen PS3:n julkaisua ja tuon jälkeen on voitu ihan omin silmin nähdä erot X360:n ja PS3:n pelien välillä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oon muuten kauhulla katsellut josko PS3 floppaisi, kun sellainen hyllyssä on, ja samoin odotellut X0:n punaisia valoja.. Tässä miltei uskaltaa jo toivoa ettei kumpaakaan tapahdu. X0 liki vuoden ollut käytössä, ja kun miettii, PS3:sen kuoleminen tarkoittaisi liki koko Sonyn kuolemista, ja siihen en jaksa mitenkään uskoa.

Pakko sanoa, että wiinkin ostaisin, jos eukko ei hirttäisi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viitaten tähän: http://www.ps3forums.com/showpost.php?p=1431627&postcount=43

Tuo hisame-tyyppi vertailee PS3:a ja XO:ta ymmärtämättä/välittämättä 360:n teknologiasta. :D

hisame sanoi:
BTW the EDRAM on 360 is mainly to covering it's slow video RAM
due to double accessing by CPU and GPU. It is often use as 4xAA buffer in
many 360 games. No it won't make 360 game fundamentally better, it's only an ass covering system.

Tuo boxin 10MB:n EDRAM on nimenomaan tarkoitettu Z- ja stencilbufferointiin ja antialiasointiin.

extremetech.com sanoi:
There's even a little magic that happens at that phase.
The EDRAM has built in logic to perform Z compare, alpha blending,
and resolving anti-aliasing samples into pixels. Normally those
operations happen on the GPU, and require not only valuable silicon
real estate and on-chip caches, but eat into memory bandwidth as
data has to go back and forth to the GPU from the main graphics RAM.
ATI's solution of building that logic into the EDRAM where the back,
Z, and stencil buffers live eliminates a lot of data transfer and save
time and silicon space on the GPU die itself. Because of the bandwidth
savings and absolutely massive bandwidth to EDRAM, the Xbox 360 should
be able to perform frame buffer effects like motion blur, depth of field,
or lens flare with incredible speed.

Eli boxin EDRAM ei ole vain passiivinen välimuisti, vaan itsessään logiikkaa sisältävä 'grafiikkaprosessori'.


hisame sanoi:
Not only so due to the use of DVD on 360 most larger mapping and stream
mapping on 360 games are compressed. SO in 360 when you try to map somthing you are
to copy a compress data to ram, CPU decodes it copy it to ram again, CPU covert it to
shader command, copy it again, double buff it so GPU won't lost the command, GPU run
the commands and copy to the ram the last time for out put. SO you save the "same"
infomation on RAM 5 times.

Bullshit. Tekstuurit yms ovat yleensä aina pakattuja, ihan joka alustalla, jotta ne
saataisin ladattua muistiin riittävällä nopeudella. Purkamista ei kannata suorittaa
CPU:lla, siksihän meillä on nopea, grafiikka-algoritmeihin erikoistunut GPU.

Lisäksi DirectX:n tektuurikompressio on todella sofistikoitunutta. Ja koska boxilla sama
muisti on jaettu CPU:n ja GPU:n kesken, purettua tekstuuria ei tarvitse siirrellä muistialueelta
toiseen. (!!!)


Ketä kiinnostaa, XO:n GPU:n ominaisuuksia on listattuna täällä:
http://download.microsoft.com/downl...neration_graphics_programming_on_xbox_360.ppt
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vaihteeksi tilannekatsaus arvosteltujen pelien rintamalle - rajana 80 pistettä, listat käyty läpi tänään 21.5.2007:

Xbox360 (52 peliä) - arcadet/lisäosat = 43 peliä:
1 Gears of War 2006 94
2 Elder Scrolls IV: Oblivion, The 2006 94
3 Guitar Hero II 2007 93
4 Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2006 90
5 Call of Duty 2 2005 90
6 Castlevania: Symphony of the Night 2007 90
7 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2006 89
8 Blue Dragon 2007 89
9 Burnout Revenge 2006 89
10 Project Gotham Racing 3 2005 88
11 Elder Scrolls IV: Shivering Isles, The 2007 86
12 Geometry Wars: Retro Evolved 2005 86
13 Fight Night Round 3 2006 86
14 Elder Scrolls IV: Knights of the Nine, The 2006 86
15 Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 2007 86
16 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent 2006 85
17 Dead or Alive 4 2005 85
18 Dead Rising 2006 85
19 F.E.A.R. 2006 85
20 Viva Pinata 2006 84
21 NBA 2K7 2006 84
22 Need for Speed Most Wanted 2005 83
23 Command & Conquer 3 Tiberium Wars 2007 83
24 Crackdown 2007 83
25 Test Drive Unlimited 2006 82
26 Marvel: Ultimate Alliance 2006 82
27 Call of Duty 3 2006 82
28 Hexic HD 2005 82
29 Hitman: Blood Money 2006 82
30 Football Manager 2007 2006 82
31 College Hoops 2K7 2006 82
32 Condemned: Criminal Origins 2005 81
33 Tony Hawk's Project 8 2006 81
34 Football Manager 2006 2006 81
35 Saints Row 2006 81
36 LEGO Star Wars II: The Original Trilogy 2006 81
37 Uno 2006 81
38 Table Tennis 2006 81
39 NBA 2K6 2005 81
40 Perfect Dark Zero 2005 81
41 WWE SmackDown! vs. RAW 2007 2006 81
42 Cloning Clyde 2006 81
43 NBA Street Homecourt 2007 80
44 Catan 2007 80
45 Madden NFL 07 2006 80
46 Peter Jackson's King Kong 2005 80
47 Tomb Raider: Legend 2006 80
48 Tiger Woods PGA Tour 07 2006 80
49 Moto GP 06 2006 80
50 Virtua Tennis 3 2007 80
51 Doom 2006 80
52 Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007 2007 80

Ps3 (14 peliä) -Motorstorm 2 versiota = 13 peliä:
1 Elder Scrolls IV: Oblivion, The 2007 93
2 Resistance: Fall of Man 2006 87
3 Virtua Fighter 5 2007 85
4 MotorStorm (JPN Import Version) 2006 84
5 Fight Night Round 3 2006 83
6 Gran Turismo HD Concept 2006 82
7 MotorStorm 2007 82 8 Tekken 5: Dark Resurrection 2007 81
9 NBA Street Homecourt 2007 81
10 College Hoops 2K7 2007 81
11 Tiger Woods PGA Tour 07 2006 81
12 NBA 2K7 2006 81
13 Call of Duty 3 2006 80
14 Virtua Tennis 3 2007 80

Wii (4 peliä): -Virtual Console -pelejä ei listattuna metacritissä
1 Legend of Zelda: Twilight Princess, The 2006 95
2 Super Paper Mario 2007 86
3 WarioWare: Smooth Moves 2007 83
4 Madden NFL 07 2006 81

Lähde metacritic.

Muokkaus: Zoukan ja Vangin kommentien mukaan + motorstorm 2 eri versiota pelikkalistalla. Tuplat/lisärit/ladattavat pelit kursivoitu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

?

Eikö muka tuon enempää Wii-latauspalvelu peliä ole yli 80 pojoa saanut ? Tässä on jotain mätää. Tai sitten niitä ei ole "muistettu" listata.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Vaihteeksi tilannekatsaus arvosteltujen pelien rintamalle - rajana 80 pistettä, listat käyty läpi tänään 21.5.2007:

Xbox360 (52 peliä):
Ps3 (14 peliä):
Wii (4 peliä):

Kun Xbox listalta poistaa nuo lisäosat, mitkä eivät ole koko pelejä, sekä Arcadet, jää 43. Eli tuon verran on vuodessa saanut julkaisuetumatkaa muihin. Saas nähdä miten on tilanne vuoden päästä PS3:n ja Wiin osalta.

Zoukka? sanoi:
Eikö muka tuon enempää Wii-latauspalvelu peliä ole yli 80 pojoa saanut ? Tässä on jotain mätää. Tai sitten niitä ei ole "muistettu" listata.

Jostain syystä ei näytä olevan metacriticissä VC - pelejä kerätty ollenkaan. IGN:llä on arvostelut niistä, mutta yhden tahon arvosteluista ei taida saada kattavaa otantaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Eikö muka tuon enempää Wii-latauspalvelu peliä ole yli 80 pojoa saanut ? Tässä on jotain mätää. Tai sitten niitä ei ole "muistettu" listata.
"Tuon enempää" ? Eihän tuossa ole yhtään sellaisia, ja miksi pitäisikään. Silloinhan pitäis sitten listata samalla vaikka pleikkari ykkösen ja kakkosenkin huippupelit PS3:n alle :rolleyes:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom