Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ablaze sanoi:
Insmat HS200 mukana tulee siis ihan verkkovirralla toimiva laturi, itselläni ei kyllä tullut mitään USB-laturia siinä.

Mulla taitaa olla sitten eri versio, vaikka mallinumero on sama, tässä ei meinaan tullut kuin USB-piuha mukana joten latailen tuota aina välillä kannettavan tai PS3:n kautta.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Lepi sanoi:
Mulla taitaa olla sitten eri versio, vaikka mallinumero on sama, tässä ei meinaan tullut kuin USB-piuha mukana joten latailen tuota aina välillä kannettavan tai PS3:n kautta.

Heh :D.. Noh, jos sieltä jonkun näköinen laturia vastaava tulis niin ois hyvä :D
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

No helvattu, mulla se näyttää sen tuotteen:confused:

No se on kuitenki se Nokian BH-200 malli, hinta 19.95 + 2.95 postit. Haulla löytyy ku laittaa ton BH-200.

tosta Sonystä en löyrä Soomenkielisiä tekstejä, mut itellä ku on Nokian puhelin ni sen mä ainakin ottasin... voipi olla parempikin ;)
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Niinkuin aiemmin todettu itsellä on tuo Insmatin halpis headset. Enkä ole tyytyväinen äänenlaatuun, toisaalta eipä varmaan kamalasti voi alta 20 euron hinnan perusteella odottaakaan.

Onko kukaan testannut tai tutkinut näitä vempeleitä? Eli onko noissa arvokkaammissa (laadukkaammissa) headseteissä parempi äänenlaatu?

Tässähän olis konsolifinille kattavan arvosteluartikkelin paikka :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Tulipas hommattua tuo Sonyn hbh-pv700 pluutuuthi ja on näköjään jotku saanu sen toimimaanki nii kysellääs miten? Ei löyvä pleikkari ei sitten millään tuota. Nappeja on pijetty pohjassa vaikka kuinka ja kaikkea kokeiltu, mutta ei. Tulee vaan ilmotusta, että kirjaa ulos networkista. Ja paketti minkä ostin oli bundle nii eipä sitä mitään ohjeitakaan oo. Nettikään ei tuottanu tulosta.
Kännykkä kyllä löysi värkin heti ku sen pisti päälle, mutta nyt iskee epätoivo ja masennus koska rakas pleikkarini hylkii uutta kaveriaan.

Edit: Netti tuottikin tulosta. Problem solved.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Vaikuttaako netti linjan nopeus toimivuuteen näillä bluetooth laitteilla?Itsellä on nyt nokia bh-501 ja välillä / usein ääneni ei kuulu tiimille vaikka kuulisinkin heidän huhuilevan minua.
Lobbyssa kuuluu hyvin mutta yleensä pelissä pätkii sit.Langallinen usb malli toimii koko aika moitteetta.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mutta kun usb vehkeellä näin ei tapahdu:confused:Sonerapiste sanoi että jos linjan nopeus ei riitä niin pitäisi pätkiä myös usb-mallilla.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mutta kun usb vehkeellä näin ei tapahdu:confused:Sonerapiste sanoi että jos linjan nopeus ei riitä niin pitäisi pätkiä myös usb-mallilla.
Ah, en lukenut loppuun asti. Eli kaistaa on tarpeeksi. Onko ongelma kaikissa peleissä vai vain jossain tietyssä?
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

cod4:ssa tuntuu pätkivän.Muista ei kokemusta.Niin ja se piuhan nopeus 1/512.Taidan vaihtaa 1/1.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onko olemas 5.1 bluetooth kuulokkeita mikillä alle satasen?
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

miks tuo ps3 ei löydä tota Jarban paska headsettii?(tuli warhawkin mukana) on ladattu akkutäytee ja niin pois päin ja on luettu ohjekirjaa..
 
Ylös Bottom