Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Itse tilasin tuon Jabran BT2040 -mallin vain hintaan 18,95 euroa

Pistän käyttökokemuksia kun laite minulle saapuu. Joku täällä oli maininnut, että pitäisi ainakin toimia.
Oikein hyvin on toiminut minulla. Pattereita tosin kannattaa ostaa varastoon (AAAA-paristo) koska yhdellä menee "vain" kahdeksan tuntia ja se on ainakin meikäläisen mittakaavassa suht normaali viikonloppu-pelisessio.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Olisi ainakin omasta mielestäni selkeämpää, jos nuo kuulokkeet listattaisiin merkkien perusteella aakkosjärjestykseen, korkeintaan 1 väli per kuuloke..

USB-lisälaitteita
oli helpompi selata, jos etsii jotain, että toimiiko. Olisi nopeampi katsoa tiettyä kuuloketta, jos merkkien aakkosjärjestyksessä olisivat nuo kaikki.

Jonkun mielestä tää saatto olla täyttä p***aa :D
Toivon, että joku muukin ajattelee samoin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Oikein hyvin on toiminut minulla. Pattereita tosin kannattaa ostaa varastoon (AAAA-paristo) koska yhdellä menee "vain" kahdeksan tuntia ja se on ainakin meikäläisen mittakaavassa suht normaali viikonloppu-pelisessio.

Joo voin sanoo että mulla ei ainakaan toimi. Tai ekalla kerralla löysi tuon ihan hyvin, mut pelissä mikki sammui aina ävlillä itsekseen. Äänenlaatu oli ihan suht ok. Tokalla kerralla pleikka ei löytänyt koko mikkiä. Eli en voi suositella.

Ps ei toiminut myöskään kännykän kanssa
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Voiko BT kuuloke/mikki olla yhtäaikaa paritettuna pleikkarin ja puhelimen kanssa?
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Voi mutta vain yhden laitteen kanssa toiminnassa kerrallaan.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onko kellään muulla Nokian BH-202:sta?
Meinaa ois kiva tietää, että onko se malli vika, kun mulla kuuluu myös oma puheeni ja se pikkasen ärsyttää pelatessa, varsinkin COD:ssa se tulee hemmetin hyvin ilmi :mad:
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Logitech BT Vantage for PS3
Onko kukaan ehtinyt vielä ostaa ja testata? 2 v. takuuta ja puheaikaa näyttävät lupaavan 12 h. Malli tuo ainakin minulle mieleen Xboxin ainakin minun mielestäni hyvin ergonomisen mikin. Hintaa on n. 55 halvimmillaan Suomessa.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Logitech BT Vantage for PS3
Onko kukaan ehtinyt vielä ostaa ja testata? 2 v. takuuta ja puheaikaa näyttävät lupaavan 12 h. Malli tuo ainakin minulle mieleen Xboxin ainakin minun mielestäni hyvin ergonomisen mikin. Hintaa on n. 55 halvimmillaan Suomessa.

Ainakin USB-piuhalla varustettu samainen mikki on ihan ok. Ehkä vähän kireä (mulla ei edes ole iso pää), mutta kai se siitä löystyy.

360:n mikki on kuin unelma. Sitä ei edes huomaa päässä. Sen kun saisi Plekelle <3

Edit: Googlasin ja huomasin, että samasta nimestä huolimatta mikit eivät näytä samalta. Piuhallisessa menee sanka pään yli, ei pään takaa niin kuin BT-mallissa.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ostakaa hyvät ihmiset Creativet! Siinä kuulokkeiden kuningas :D My apologies offtopic..
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ostakaa hyvät ihmiset Creativet! Siinä kuulokkeiden kuningas :D My apologies offtopic..

Menee vähän ot:ksi mutta voisitko tarkentaa, että tarkoitatko Creativen Fatal1ty Usb kuuloke/mikrofoni yhdistelmää? Eli toimiiko tuon setin kautta sitten Ps3:ssa pelien äänet ja puheäänet samoista kuulokkeista? Jos se näin menee niin varmaan silloin kelpaa jokin muukin kuuloke/mikki usb-yhdistelmä? Tuollainen yhdistelmä nimittäin olisi ainakin minulle ideaali vaikka siinä se usb-johto olisikin lattialla virumassa.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Tarkennan vähän eli Mun setti on Creativen fatal1ty headset ja usb äänikortin kautta linkitetty pleikkariin. Luureissa ei siis itsessään ole usb-plugia vaan perus 3,5 mm plugi mikkiin ja kuulokkeeseen ja kyllä peli ja puhe äänet tulee luureista. suosittelen! Again! Sorry ot..:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Tuleeko noissa Jabran malleissa nuo usb-latausjohdot mukana?
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Entiä onko aikasemmin mainittu mutta motorolan HS801 kyllä toimii, mutta pitää kauheeta surinaa ja suhinaa kokoajan. Puhelimeen kytkettynä sitä ei kuulu että en tiedä missä vika.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Nokian BH-200 tosiaan toimii mainiosti, tosin jotkut tiimiläisten äänet tuntuivat kuuluvan aika hiljaa...tai sitten olen vaan tulossa kuuroksi. Hintaansa nähden loistava (cdonista 18,63 euroa tjsp)
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Kenelläkään kokemuksia tästä että toimiiko PS3, http://www.nokia.fi/link?cid=EDITORIAL_813225, ajattelin että vois olla aika kone, nimittäin pitkät puhelut/kuuntelu ajat, pitkä kestoinen akku(jopa 20h), ja hyvät isot kuulokkeet pelailuun, ja esim.yhteyden pitoon kavereiden välillä pelissä???????????
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Tarkennan vähän eli Mun setti on Creativen fatal1ty headset ja usb äänikortin kautta linkitetty pleikkariin. Luureissa ei siis itsessään ole usb-plugia vaan perus 3,5 mm plugi mikkiin ja kuulokkeeseen ja kyllä peli ja puhe äänet tulee luureista. suosittelen! Again! Sorry ot..:rolleyes:

Täällä kaivataan hieman tarkennusta...

Eli minulla on tuo creativen fatality kuuloke mikki järjestelmä ja jos ostan siihen vaikka biltemasta tuon usb-äänikortin (Tuotenro 23300), niin toimiiko nämä kuulokkeet pleikkarissa?
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Täällä kaivataan hieman tarkennusta...

Eli minulla on tuo creativen fatality kuuloke mikki järjestelmä ja jos ostan siihen vaikka biltemasta tuon usb-äänikortin (Tuotenro 23300), niin toimiiko nämä kuulokkeet pleikkarissa?

Mikäli kyseessä on Delta sinovoice usb äänikortti ni sit ainakin toimii. Mikäli haluat lisätietoa esim. asennuksesta yms ni voin laittaa privaa. Muista äänikorteista ei ole kokemusta.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ostin gigantista nokian bh-503 bluetooth stereo headsetin mutta ei tahdo oikeen toimia. Kaverin kanssa kokeilin ja se kuuli kyllä mitä höpisin mutta donald duck äänellä vaikka tuo ps3:sen äänenmuunnin oli normaalilla ja itse ei kuule mitään muuten kun teeveen kaiuttimien kautta kun laittaa tuohon ulostulolaitteeksi oletusjärjestelmälaite. Taitaa olla pakko vaihtaa toiseen.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ostin gigantista nokian bh-503 bluetooth stereo headsetin mutta ei tahdo oikeen toimia. Kaverin kanssa kokeilin ja se kuuli kyllä mitä höpisin mutta donald duck äänellä vaikka tuo ps3:sen äänenmuunnin oli normaalilla ja itse ei kuule mitään muuten kun teeveen kaiuttimien kautta kun laittaa tuohon ulostulolaitteeksi oletusjärjestelmälaite. Taitaa olla pakko vaihtaa toiseen.


Eikös siin pidä laittaa äänen ulostulolaitteeks se headset eikä oletus, muuten jos laittaa oletus ni mul ainakin tulee tv:n kautta äänet??????
 
Ylös Bottom