Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 Pro

Itsellä ollut Pro-malli julkaisusta lähtien. Päälimmäinen syy päivittämiseen oli siitä saatava lisäpotku PSVR-pelaamiseen. Toki myös parantunut ruudunpäivitys televisiosta pelattaessa. Pelivideot saa tällä mallilla suoraan 1080p resoluutiolla Youtubeen. Muista uusista ominaisuuksista 4K ei omalla kohdalla ole vielä ajankohtainen. Perusmallilla olisi myös hyvin pärjännyt, mutta tällä nyt vielä paremmin.
 
Kyllä tuo 4K HDR on vastaavan telkkarin omistajalle toinen varsin varteenotettava syy päivitykseen. Myös prolle jälkikäteen lisätty tuki boost modelle on nopeuttanut kaikkia vanhoja pelejä (marginaalisesti tosin).
 
Itse ostin Pron kanssa julkkaripäivänä ja todella tyytyväinen olen ollut hankintaan..Paljon hiljaisempi kuin perus pleikka ja onhan esim. Horizon zero dawn aika silmäkarkkia prolla+ 4k/hdr töllöllä..
 
Itse päivitin julkkarina Ps4:n pro:hon. Mitään syytä ei tuota ollut ostaa, eikä pitänyt ostaakkaan, kunnes tuli se perus ”no haen julkkarina pois”.
Sen jälkeen oli pakko päivittä myös TV 4K/HDR aikaan.

Olen tässä vuoden aikana tullut tulokseen, että itse tv päivitys on parantanut kuvaa paljon paljon enemmän, kuin Pro. Huomaa ajopenkin fullhd näytöllä jos pistää saman pelin, vaikka peli olisi fullhd.

Olen myös jokaisessa pelissä mikä sitä tarjoaa ottanut paremman suorituskyvyn, piirtoetäisyyden jne. ennemmin kuin 4k resoluution.
Ihan vain siksi, että 55” tv:stä sohvalla istuen ero on niin marginaalisen pieni. En ole ylipäätään ollenkaan vakuuttunut itse 4k tarpeellisuudesta, jos vertailukohtana olisi parempi ja tasaisempi ruudunpäivitys, pidempi piirtoetäisyys jne. Nyt kun molemmat isot rummuttaa 4k sitä ja 4k tätä, niin mennään mun makuun väärään suuntaan.

Mutta pro:n tuomaan suorituskykylisään olen ollut tyytyväinen ja uuden tv tuomaan parannukseen ja HDR:ään. Mutta 4K oli pettymys peleissä. Elokuvissa ero on sohvalle asti paljon parempi.
 
Onko kellään havaintoa tästä tulevasta pro + SW battlefront II bundlesta? Onko voinut jo jonnekin varauksia tehdä?
 
Myydyistä pleikkareista 20 % on Pro-mallia. Vielä useammalta Pro-omistajalta löytyy myös PlayStation VR.

"The ratio of PS4 Pro attachment for PSVR is high," he said. "One in five PS4s sold now are Pros, but that ratio [for PSVR] on PlayStation Pro is higher again.

Lähde: http://www.gamesindustry.biz/amp/2017-11-09-sony-ramping-up-move-production-for-psvr-push

Juu, vielä ku hdr ps4 prossa saisi kuntoon niin olis vielä kovempi laitos. Pitäis toimii paperilla mut ku ei toimi.
 
Ööö..että mitä?, ei prolla ole mitään ongelmaa HDR:n kanssa, toimii hyvin ja on mainio lisä.

Niin, mulla se pätkii. Pitäisi toimii kyllä. Oon varmaa ainoo jolla tekee niin. Mulla Sek-3500 boksi siis samsungin tölpä sek-3500 2015 tukee samsungin mukaa hdr mutta kun pätkii. Kaikkia eri asetuksia testannut yms mut ei jeesaa. Noo, näillä mennään.
 
Vastaus: PS4 Pro

Muuten tunnelmista, vaikea sanoa kun ei ole vertailukuvaa vieressä pyörimässä. Kuva on terävä ja levollinen, mitä testasin PSVR:llä Rez Infiniteä ja muuten Call of Duty: IW:tä sekä Modern Warfare Remasteria. Mitään suurta wau-efektiä ei tietenkään tule, siihen tarvittaisiin selkeästi isompi televisio ja 4K + HDR. Nyt tiedän kuitenkin saavani parasta mitä konsolirintamalla on pleikkarilla tarjota. Joskus uusi televisio tulee lunastamaan loput odotukset.

Vuoden takaisia tunnelmia, kun julkaisukoneeseen oli vaihdettu jo ennen ensi käynnistämistä 2 TB limppu.

Konsoli on toiminut erinomaisesti. Limppu tuli nopeasti täyteen, kun mikään ei riitä. Televisio vaihtuu seuraavan konsolisukupolven koittaessa. Kaikkeen tottuu, kuten jouhevaan ruudunpäivitykseen oletuksena.

Cw7dFUoWEAALx2z
 
Vastaus: PS4 Pro

Ehkä huomionarvoista että tuo on uudempaa CUH-7100-sarjaa kuin tähän asti myydyt CUH-7000-sarjan PS4 Pro -konsolit. Minnuu ainakin kiinnostaa tietää, onko sisuskaluihin tehdyt muutokset tuoneet muassaan ihan käytännön erojakin esim. pienemmän sähkölaskun ja/tai tuuletinmelun muodossa.

Vastaavasti myös Battefront II -teemaiset PS4 Slimit olivat uusinta CUH-2100-sarjaa, ja jotain hienosäätöä senkin komponentteihin on varmasti tehty.

Onko jo selvinnyt, miten uusi malli eroaa vanhasta?
 
Esim. nyt black fridaysta löytyi parin operaattorin tarjouksista tämä uusi pro malli sarjaa CUH-71XX jet black. Hintaa reilusti vajaa 400€.
Laitoin tilauksen menemään. Julkaisu malli löytyy taloudesta, jotain vertailuja voi tehdä, vaikka päällisin puolin niitä nyt ei taida olla.
 
Nyt ois näköjään amazonista Ps4 pro 260 puntaa. Osaako kukaan sanoa onko toi ns perus eurooppalainen malli eli suomen pelit toimis jne ? Ja miten tilaaminen amazonista suomeen yleensäkkin toimii, kun ulkomailta koskaan ennen tilannut.

https://www.amazon.co.uk/dp/B01GVQV...st-21&linkId=f83439dec4f0507739cbce5d02f9419e
ps4 pelit on käsittääkseni aluekoodivapaita, joku viisaampi voi korjata jos näin ei ole. Eli kaikki pelit toimii normisti. Ainoastaan tuossa UK:sta tilatessa laite tulee varmaan vääränmallisella virtajohdolla. Vielä ei varmaan brexit vaikuta eli eiköhän se sieltä ihan normaalisti tule jäämättä tulliin kiinni.
 
Okei. Mahtaakohan toi nykysen orginellin perus julkaisu mallin virtajohto käydä sitten siihen ? Ois ilmeisesti tämän päivän vielä toi tarjous voimassa.
 
Ylös Bottom