Harmittaa Microsoftin puolesta. Ovat suunnitelleet mielenkiintoisen ja tulevaisuuteen katsovan konsolin, mutta onnettomalla tiedotuksella ja ylimielisellä asenteella kusseet homman Sonyn syliin.
Omia mietteitä(RANT!!!):
Haluan uusia siistejä tuotteita! Hommatkaa nyt jumalauta toimiva netti, se on aika kiva juttu vuonna 2013. Jos haluatte mennä erämaahan tai sukellusveneeseen niin FINE mutta ihan turha itkeä että vuoden 2013 pelikonsolia ei ole suunniteltu tätä tarvetta silmällä pitäen. Jotenkin musta tuntuu että jos Microsoft ois suoraan hylännyt fyysisen pelimedian niin reaktiot olisivat olleet luokkaa "hmm ihan kuin Steamissa, noh tämä on tulevaisuutta", mutta auta armias kun fyysinen levy ei olekaan enää itse tuote niin tämä onkin jotain kuluttajien oikeuksien polkemista? Minkä helvetin oikeuksien? Luuletteko että fyysiset pelilevyt säilyvät ikuisesti? Kyllä netti ja pilvipalvelut on tulevaisuutta, halusitte tai ette. Sonyn PS4 ei tarjoa mitään uutta kuin maksullisen nettipelin mutta se onkin yhtäkkiä kaikkien silmissä sankarillista toimintaa.
Haluan sanoa vielä sen, että olen omistanut jokaisen Sonyn koskaan julkaiseman konsolin, mutta PS4 ei inspiroi minua millään tavalla.