Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin, ellei niitä lähetetä osissa, esim. pelaajan ympärillä olevasta näkymästä. Eli mitään "raaliaikaistahan" tuon ei tarvitsekaan olla, vaan nimen omaan sellaisia, joissa jokusen sekunnin viive ei haittaa. Konsoli tietenkin itse laskisi esim. liikkuvien objektien varjot itse näytönohjaimellaan.Lightmapit ovat kooltaan kymmenistä megoista satoihin megoihin pakatussa muodossa, kestää hetkinen ladata noita. Reaaliaikaista valaistusta tuolla ei saa.Kinect estää leffojen katsomisen jos huoneessa liikaa ihmisiä.
Vakoilee vakoilee! Ja Twilightia katsottaessa se saattaa jopa huokaista äänekkäästi tai jopa voihkaista hiljaa "eeeiiihh!".No ei ne nyt kumminkaan taida vakoilla et kuin moni jotain leffaa kattoo![]()
No ei ne nyt kumminkaan taida vakoilla et kuin moni jotain leffaa kattoo![]()
Teknologia on olemassa ja KÄYTÖSSÄ jo PS3:lla. Pelin nimi on Sly Cooper: Thieves In Time. Sen mukana tulee kertakäyttöinen lunastusoptio samaisen pelin Vita-versioon.Nisupulla, miten tuo PS4 käytettyjen pelien esto on tarkoitus toteuttaa? Sonylla ei tietääkseni ole rautatason ratkaisua sille (kuten MS:n 24h tarkistus) ja se on jo sanottu Sonyn puolelta että PS4 toimii täysin offlinessa.
Oli ihan pakko käydä lukemassa, että ollaanko tuolla ihan oikeasti tosissaan, mutta onneksi ei sentään. "This day needs to end. Shit's getting embarrasing" - indeed.
Tuossa taannoin ounastelin, että kilpailjoiden konsolien julkaisu saattaa hyvinkin jopa boostaa Wii U:n myyntejä. Näyttäisi siltä, että tämä toteutuu ainakin jossain määrin jo huomattavasti aikaisemmin, mitä osasin ennustaa. Tämä asettelu saattaa eskaloitua ensi jouluna, jos Nintendo hoitaa pakettinsa kasaan, eli system sellerit ulos ja konsolin hinta, sekä markkinointi kohdalleen.
Mikäli HD-konsolit tulevat halvemmilla hinnoilla kuin viimeksi, miten tämä tulee vaikuttamaan Nintendon hintalappuun?
Quantum Break taas ei kertonut itse pelistä yhtikäs mitään, ties vaikka jos se olisi joku Walking Dead tai Heavy Rain tyylinen (kumpaakaan en ole pelannut), mistä siinä pitäisi innostua? Suomalaisuuden takia?
Xbonessa tuntuu olevan aika paljon kuormaa OS:n puolelta; pelitkään eivät saa käyttää GPU:sta kuin 90% koska taustasovellukset varastaa tehoja:
Your Xbox One Games Can Be Suspended (Or Terminated)
No tämä on aika turhaa pohtia, kun pelit kuitenkin vievät muihin toimintoihin nähden selvästi eniten laskentatehoa. Eli ei ne pelit jää peliä vaihdettaessa "taustalle" pyörimään, vaan niille tehdään jonkin sortin "horrostila", jolloin telitilanne tallentuu ja peliin palatessa tilanne vain ladataan silmän räpäyksessä uudelleen.Mikäli PS4:kin tukee moniajoa ja pelien jättämistä taustalle, niin siihen on myös varattava tehoja. Kuinka paljon tehoja varataan, sitä ei ole Sony vielä kertonut.
Vastataan nyt silti, kun kerran noin helppoja kysyt. Wii pyöri valitettavasti tehollisesti ihan omassa alasarjassaan, eli ei oikein ollut varteenotettava vaihtoehto pelinkehittäjille. Myyntiluvut ratkaisevat suunnilleen samantasoisten koneiden kehitysjärjestyksen, kuten aiemmin tuli jo todettuakin.Eikös se Wii ollut 'Merican myydyin konsoli? Miksei sille sitten tullut menestyneitä 3rd Party pelejä? Miksi 3rd Partyt jättivät sille kehittämisen? (Ei tarvii vastata, retorisia kysymyksiä).
Mikäli PS4:kin tukee moniajoa ja pelien jättämistä taustalle, niin siihen on myös varattava tehoja. Kuinka paljon tehoja varataan, sitä ei ole Sony vielä kertonut.
Onhan kyseessä sentään uudenlainen konsepti, kun kyseessä ei ole pelkästään peli vaan myös tv-sarja. Peliä pelaamalla pitäisi sitten pystyä vaikuttamaan oman, henkilökohtaisen tv-sarjansa tapahtumiin. Kuinka hyvin tämä toimii käytännössä jää toki nähtäväksi. Remedyllähän on ollut kiinnostusta tv-sarjakerrontaan Alan Waken ajoista alkaen.
Jos taas meinasit että pelin tapahtumat näkyvät jossakin ihan oikeassa TV sarjassa niin eikös tämä vähän aikaa sitten julkaistu Defiance tee sitä jo.
Eli vähän tai täsmälleen sama kuin Defiance? Ei sinällään siis uusi konsepti.
Dollplay is an alternate reality game (ARG) based on the world of Dollhouse. As part of a viral marketing scheme, Fox began asking visitors to its website to "Save Hazel!" starting in early February, 2009.[1] Participants could watch video of a young woman exploring the contents of a shipping capsule as it closed on her, and eventually could upload their own videos in an attempt to help her escape. User participation had a direct impact on the progression of the story, as Hazel responded to personal messages and followed users' suggestions in exploring her surroundings.
Microsoft learned a lot from ‘red ring of death’ disaster on 360 and is confident it won’t happen again with Xbox One, says Phil Spencer.
The Microsoft Studios boss has told us that the same team which put together the Xbox 360 Slim ‘Trinity’ hardware is building Xbox One, and the team’s work so far has inspired confidence in the reliability of its next home console.
“The last Xbox was Trinity [Xbox 360 Slim] and our success rate on Trinity was very high,” Spencer told us. “We learned a ton from the 360 launch and we took care of our customers with the extended warranty, but I think Trinity is telling.”
“Xbox One is built by the same Trinity team with the same learning that went from Xbox 360 into Trinity, and I’m confident in the quality of the new box,” Spencer added.
Eikös se Wii ollut 'Merican myydyin konsoli? Miksei sille sitten tullut menestyneitä 3rd Party pelejä? Miksi 3rd Partyt jättivät sille kehittämisen? (Ei tarvii vastata, retorisia kysymyksiä).