Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
Molempien ostamisesta tuleekin tällä kertaa isompi mietinnän hetki, jos (kun?) PS4:n uusi verkko saa kuukausimaksun. Se on ihan varma, että PS3:n rahoitusmallia ei voida kopioida ja on vihjeitä siitä jotta kuukausimaksut tulevat. Sitten onkin se suuri kysymys, että maksaako molemmista. Itse en ajatellut edes harkita asiaa, ei tule kuuloonkaan.
Minä luotan omiin silmiin ja ensituntemuksiin. Toinen konsoleista on jo ennakkotilattuna, nyt odotetaan Microsoftilta vankkoja näyttöjä peleistä ja eurooppalaisista palveluista. Xbox Live on eräänlainen synonyymi ollut toimivalle verkkoympäristölle. Millä tavoin palvelu tulee jatkossa osoittamaan edelläkävijän roolinsa? Tämä voisi olla seikka, joka varmistaisi ostopäätöksen reilun viikon päästä. Toinen ovat yksinoikeuspelit. En halua mitään pyhästä kolminaisuudesta (Halo/GoW/Forza), vaan täysin uusia eeppisiä avauksia. Jotain hyvin addiktoivaa, joka pistää koneen päälle ennen ja jälkeen työpäivän. Sitä virkaa toimittaa nyt kotimainen Clash of Clans ja joskus aikaisemmin World of Warcraft. Päivän aikana saman ekosysteemin Windows 8 Phone nappaa pelisiirrot. Kaikesta tietoturvaan liittyvistä kysymyksistä huolimatta myös Kinect on erittäin kiinnostava, kuntopelien ystävänä ja uutena teknologiana ylipäätänsä. Paras varmaan kaivaa siis se kauhtunut Halo-paita päälle ennen tilaisuuden alkua. Ihan varmuuden vuoksi.![]()
Molempien ostamisesta tuleekin tällä kertaa isompi mietinnän hetki, jos (kun?) PS4:n uusi verkko saa kuukausimaksun. Se on ihan varma, että PS3:n rahoitusmallia ei voida kopioida ja on vihjeitä siitä jotta kuukausimaksut tulevat. Sitten onkin se suuri kysymys, että maksaako molemmista. Itse en ajatellut edes harkita asiaa, ei tule kuuloonkaan.