Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos edes vikasietotila ei futaa, niin eipä siinä enää muu auta kuin lähettää konsoli huoltoon.Ilmeisesti kikkakolmosia ei ole enempää ja toimitan takuuhuoltoon tuon vehkeen? Onko kokemuksia miten verkkokauppa.com takuut pelaa tällaisissa? Joutuuko olemaan ilman konsolia pitkäänkin?
Ei voi muuta kuin kärsivällisesti odottaa, että Sony saa tuon merkistöongelman korjattua.Onko tälle tehtävissä mitään?
Vein konsolin Raision Verkkokauppaan. Olipahan nuiva, suorastaan huono asiakaspalvelu.Verkkokauppa hoitaa takuuasiat pääasiassa mallikkaasti, mutta koskaan ei voi varmuudella tietää, miten jossain yksittäisessä tapauksessa käy. Huoltokeikan pituus on yleensä parista viikosta pariin kuukauteen, mutta huonolla tuurilla voi mennä pidempäänkin. Hyvällä tuurilla laittavat uuden konsolin tulemaan paluupostissa hyvinkin nopeasti. Mutta tätäkään ei voi mitenkään etukäteen ennustaa.
Jotenkin tyhmää, että jankuttivat tuota "haluatko ihan varmasti lähettää huoltoon" jos konsoli ei toimi, nii silloin se on pakko lähettää. On kyllä ollut kunnon idiootteja siellä palvelemassaVein konsolin Raision Verkkokauppaan. Olipahan nuiva, suorastaan huono asiakaspalvelu.
Ensimmäisenä oltiin kyseenalaistamassa että haluatko varmasti että lähetetään huoltoon, kun voi olla että pelkkä paineilmalla putsaaminen riittää. Ettei tule sitten tarkistusmaksua huollosta. Ja huollolla on pitkät jonot.
Sanoin että laite on 3 kk sitten ostettu ja aika vähällä käytöllä ollut, että tuskin paljon pölyä ok. Joo nää PS5:t kerää ihan hirveästi pölyä ja tuo vika kuulostaa juuri siltä, että ilma ei kierrä.
Sitten hän puhalteli jollain lapsellisella sähköisellä paineilmahärvelillä, mutta tippaakaan ei pölyä ollut. Purkivat kollegansa kanssa päälikuoret ja ihmettelivät että onpa puhdas...
Tämän jälkeen vielä kysyi että haluanko nyt lähettää laitteen huoltoon, että välillä on huollot kestäneet puoli vuottakin. Sanoin että eihän mulla muita vaihtoehtoja ole!
Outoja satusetiä ollut huollossa. Toivottavasti itse huoltokeikka menee paremmin ja joutuisammin.Sanoin että laite on 3 kk sitten ostettu ja aika vähällä käytöllä ollut, että tuskin paljon pölyä ok. Joo nää PS5:t kerää ihan hirveästi pölyä ja tuo vika kuulostaa juuri siltä, että ilma ei kierrä.
Nuokin samat asiat voisi hoitaa asiallisesti kysymällä ja tarkistamalla. Vaikka näin:Vein konsolin Raision Verkkokauppaan. Olipahan nuiva, suorastaan huono asiakaspalvelu.
Ensimmäisenä oltiin kyseenalaistamassa että haluatko varmasti että lähetetään huoltoon, kun voi olla että pelkkä paineilmalla putsaaminen riittää. Ettei tule sitten tarkistusmaksua huollosta. Ja huollolla on pitkät jonot.
Sanoin että laite on 3 kk sitten ostettu ja aika vähällä käytöllä ollut, että tuskin paljon pölyä ok. Joo nää PS5:t kerää ihan hirveästi pölyä ja tuo vika kuulostaa juuri siltä, että ilma ei kierrä.
Sitten hän puhalteli jollain lapsellisella sähköisellä paineilmahärvelillä, mutta tippaakaan ei pölyä ollut. Purkivat kollegansa kanssa päälikuoret ja ihmettelivät että onpa puhdas...
Tämän jälkeen vielä kysyi että haluanko nyt lähettää laitteen huoltoon, että välillä on huollot kestäneet puoli vuottakin. Sanoin että eihän mulla muita vaihtoehtoja ole!
Oheinen FAQ selittää, miten tuo homma toimii.Miten kun mulla on Ps4 aikaan ostettu Mortal Kombat 11 ja nyt kirjauduin samalla acolla Ps5lle niin siinä on joku lukon kuva kirjastossa ja kun menen kauppapaikalle niin pitäisi ostaa uudestaan?
Eikö se upgradee automaattisesti ps5lle? Ja jos ostan uudestaan niin onko se ns oma peli sitten omalla trophy listalla vai miten tuo menee oikein?
Hmm mulla ei ole mahdollisuutta upgradee koko peliä, näkyy vaan lukon kuva.Oheinen FAQ selittää, miten tuo homma toimii.
Hmm mulla ei ole mahdollisuutta upgradee koko peliä, näkyy vaan lukon kuva.
Kenties tuon sitten tullut joskus otettua ps plus kuukausittaisista peleistä.
Ei ole mahdollista, ellei ole jotain poikkeuksia olemassa.Siinä tapauksessa pitää vain uusia ps plus mikäli semmosta ei ole?
Ainakin Final Fantasy VII Remake oli yksi tällainen poikkeus, joskin siinäkin piti odottaa joitain kuukausia.Ei ole mahdollista, ellei ole jotain poikkeuksia olemassa.
Joo, tuota muistelin itsekin. En enää varmaksi muista, että sainko tuon lopulta toimimaan kun oli levyversiokin ollut asennettuna ja siinä tuntui olevan vähän ongelmia ainakin aluksi. Ehkä se sitten onnistui lopulta.Ainakin Final Fantasy VII Remake oli yksi tällainen poikkeus, joskin siinäkin piti odottaa joitain kuukausia.