Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Tässä on kyllä makoisaa tehdä omia pieniä seikkailuja.
kävin pyydystämässä itsellenin oletettavasti pelin parhaan villihevosen, valkoisen arabialaisen. Tiesin vain hevosen samoilevan pohjoisessa Lake Isabellan lähettyvillä, joten oli hauskaa paikantaa ja pyydystää ratsu.

Varasin oikein reissua varten satulalaukkuun lämpimät vaatteet ja kävin tallilla vaihtamassa huonoimman hevoseni alle, koska joutui jättää sen erämaahan vaidoksessa

Tätä konia en haluakkaan menettää ihan heti.
Pakkohan ei vanhaa hevosta ole jättää luontoon, vaan sen voi tuoda lasson avulla leirille tai tallille, kun ratsastaa uudella hevosella. :)
 
Pakkohan ei vanhaa hevosta ole jättää luontoon, vaan sen voi tuoda lasson avulla leirille tai tallille, kun ratsastaa uudella hevosella. :)
Hmm... mulla hevonen seuraa kun viheltää sille ja ratsastaa vaan uudella tallille/leirille, ei tarvi mitään lassoa.

Itse omistan PS4 Pron ja LG Oled töllön, enkä ole uskaltanut vielä peliä ostaa, koska tuolla annetaan ymmärtää että pelin graafisessa toteutuksessa on suuria ongelmia (kuvan sumeus, HDR pielessä ymv.)

Miten te tähän kommentoisitte?
Itsellä Pro ja LG C8, HDR päällä kuva hailakka, mutta HDR pois päältä kuva näyttää upealta. Nautin todellakin maisemista ja vielä muutaman kymmenen tunnin jälkeenkin välillä ihastelee kuinka upealta peli näytäää. Ehdottomasti kannattaa hankkia, et tule pettymään ainakaan siihen miltä peli näyttää.
 
Kyllä tämän pelin ehdoton vahvuus on nuo itsenäisesti tehtävät seikkailut joissa on ihan oikeasti sitä seikkailun ja leirielämän tuntua. Miten muuten muut, oletteko metsästäneet noita legendaarisia eläimiä? En tiedä mitä teen väärin mutta aina kun menen legendaarisen elukan alueelle ja löydän jonkun paskaläjän vihjeenä, ilmestyy teksti ”tracking legendary animal” tms, ja valkoinen palkki joka muuttuu lopulta punaiseksi. Mitä tämän jälkeen pitäisi tapahtua? Spawnaako se elukka jostain esiin vai?
ja voi minua kun meninkin aiemmin kehumaan sitä että kontrollit on hyvät ja olen niihin tottunut. ratsastelin Rhodesin lähellä ja joku ukkeli huuteli pellolta että pitäisi ampumataidoista kisailla hänen kanssaan vitosen panoksella. No tottahan minä semmoiseen suostun. Ampumakilpailun alkaessa painaisin ilmeisesti vahingossa väärää nappia (en edes tiedä mitä), Arttu nappaa ukon kainaloon, ja ampuu kuulan kalloon. Se siitä kilpailusta sitten :(
 
Kyllä tämän pelin ehdoton vahvuus on nuo itsenäisesti tehtävät seikkailut joissa on ihan oikeasti sitä seikkailun ja leirielämän tuntua. Miten muuten muut, oletteko metsästäneet noita legendaarisia eläimiä? En tiedä mitä teen väärin mutta aina kun menen legendaarisen elukan alueelle ja löydän jonkun paskaläjän vihjeenä, ilmestyy teksti ”tracking legendary animal” tms, ja valkoinen palkki joka muuttuu lopulta punaiseksi. Mitä tämän jälkeen pitäisi tapahtua? Spawnaako se elukka jostain esiin vai?

Olen metsästänyt useamman. Laitan spoilereiden alle jos joku ei halua asiasta tietää liikaa. Perus vinkkiä siis vain legendaarisiin eläimiin:
Se palkki on sellainen tavallaan aikamittari, jonka aikaa voit sitä jälkeä seurata. Jos se loppuu, niin se muuttuu punaiseksi ja häviää. Voit aktivoida sen uudelleen painamalla Dead Eyen päälle ja löytämällä uudet jäljet ja hajut, ja sitten voit aloittaa trackingin uudelleen. Yleensä näitä paskakasoja ja karvatupsuja löytyy se 2-3 ja sen jälkeen se legendaarinen eläin ilmestyy näkyviin johonkin pelaajan lähettyville (yleensä eteen jonkin matkan päähän.) mutta se ei mitenkään mielestäni näy esim kartassa tai muualla. Nää elukat on kuitenkin sen verran isompia ja poikkeavia muihin saman lajin edustajiin, että kantsii tähtäys napilla spotata ja katsoa näkyykö oikealla alhaalla "Legendary" vai ei. Jos näkyy niin tulta vain sitten.

Legendaarista eläintä ampuessa ei taida olla väliä miten sen tapat, nahka on aina samaa tasoa. Joten ei tarvitse huolehtia että liian kovaa tykittäis menemään. Nimimerkillä Legendaarinen karhu ja jousipyssy = Rip
 
Ahaa, tää on uusi tieto! Toisaalta en käytä sitä minikarttaa ollenkaan, että ilmankos on ollut vaikeuksia löytää eri äänien ja huutojen lähteitä.

Itte painan siinä kohtaa ristiohjainta alas, niin tulee minimap hetkeksi näkyviin ja äänen kohde näkyy usein valkoisena pallona siinä.
 
Kiitos vastauksista. Ehkä sitä sitten täytyy käydä peli hakemassa.

Tässä vielä analyysi PS4 Pron ongelmista sekä pelin puutteellisesta HDR-toteutuksesta:
 
Itsekin kun otin HDR:n pois niin kyllähän se elävöitti värejä. Ei tuo itselläni niin paha ollut HDR:n kanssa mitä tuntuu täällä monella olevan, mutta pidetään nyt pois vähintään siihen asti jos mahdollinen päivitys tulee.

On tämä vain huippupeli. Itselle ollut kaikkien odotuksien arvoinen.
 
Voihan sillä uudellakin ratsastaa ja visalta vanhan seuraamaan ja vaihtaa satulan myöhemmin?
Totta. Nyt, kun muistelen niin taisin ensimmäisen hevosen vaihtoni tehdä juuri noin.

Lassoa taisinkin käyttää silloin, kun mun temporary hevonen oli vaan lähtenyt leiristä läksimään luontoon jostain syystä. Varmaan immersion takia tuli sitten lassolla vietyä se takaisin leiriin tai en ajatellut viheltelyn toimivan siihen.
 
Kyllä tämän pelin ehdoton vahvuus on nuo itsenäisesti tehtävät seikkailut joissa on ihan oikeasti sitä seikkailun ja leirielämän tuntua. Miten muuten muut, oletteko metsästäneet noita legendaarisia eläimiä? En tiedä mitä teen väärin mutta aina kun menen legendaarisen elukan alueelle ja löydän jonkun paskaläjän vihjeenä, ilmestyy teksti ”tracking legendary animal” tms, ja valkoinen palkki joka muuttuu lopulta punaiseksi. Mitä tämän jälkeen pitäisi tapahtua? Spawnaako se elukka jostain esiin vai?
ja voi minua kun meninkin aiemmin kehumaan sitä että kontrollit on hyvät ja olen niihin tottunut. ratsastelin Rhodesin lähellä ja joku ukkeli huuteli pellolta että pitäisi ampumataidoista kisailla hänen kanssaan vitosen panoksella. No tottahan minä semmoiseen suostun. Ampumakilpailun alkaessa painaisin ilmeisesti vahingossa väärää nappia (en edes tiedä mitä), Arttu nappaa ukon kainaloon, ja ampuu kuulan kalloon. Se siitä kilpailusta sitten :(

Jäljittäminen päättyy kun se mittari loppuu. Etsit vaan sen jälkeen uudet jäljet dead eyen kanssa. Periaatteessa niistä keltaisista pilvistä menet toiseen kunnes elukka tulee vastaan. Ja siististihän niitä ei tartte tappaa vaan voit paukuttaa lippaallisen :D nahka ei mene pilalle.
 
Jäljittäminen päättyy kun se mittari loppuu. Etsit vaan sen jälkeen uudet jäljet dead eyen kanssa. Periaatteessa niistä keltaisista pilvistä menet toiseen kunnes elukka tulee vastaan. Ja siististihän niitä ei tartte tappaa vaan voit paukuttaa lippaallisen :D nahka ei mene pilalle.
Kiitoksia vinkeistä kaikille. Pitää lauantaina lähteä katselemaan legendaarisia eläimiä 8) tämän päivän pelailut jää valitettavan vähälle kun pitää mukamas parisuhdettakin huoltaa välillä vaikka sielu kaipaa villiin länteen. Tuntuu että tässä on pelattavaa hyvin pitkälle aikaa kun kaikki muu koheltaminen on kivempaa kuin juonitehtävät. Eilenkin meni viitisen tuntia seikkaillessa ja samoillessa.
 
No mulla ainaki ku uutta hevosta olen ottanut niin se vanha ilmestyy sinne talliin ihan muutenkin. Neljä paikkaa siel tallis vaa on, jos se on täynnä niin en tiedä sit mihin ne joutuu.
 
No mulla ainaki ku uutta hevosta olen ottanut niin se vanha ilmestyy sinne talliin ihan muutenkin. Neljä paikkaa siel tallis vaa on, jos se on täynnä niin en tiedä sit mihin ne joutuu.
Niin näyttää ilmestyvän talliin jos sen johonkin jättää. Kovia seuraamaan nuo pollet muutenkin, eilen jätin kopukkani tarkoituksella Valentinen juna-aseman eteen ja lähdin St. Dennisiin. Erinäisten vaiheiden kautta jouduin poliisien jahtaamaksi ja juoksin satamaan pakoon. Kohta alkoi kuulua hirnuntaa ja kas kummaa, oma polleni oli spawnaantunut satamaan :D tuli kyllä tarpeeseen.
 
On kai sieltä kommenttia tullutkin jo ja tässä ketjussakin sivukaupalla jauhettu ja samat videot pomppailee esille ja linkit. Ehkä alkais olla aika perustaa RDR 2 HDR ongelma ketju niin ei tarvi tätä ympyrää kokajan kiertää tässä ketjussa.;)
 
Mulla kävi hevosen kanssa hankalasti kun yhden sivutehtävän vaiheissa hevonen käveli junan alle ja kuoli. Siis kuoli kokonaan, ei voinut herättää eloon. Satula jäi kiinni siihen, eikä sitä voinut jostain syystä irroittaa. Ei antanut sitä vaihtoehtoa satulan pois ottamiselle. Mulla oli samaan aikaan temporary horse jossain toisella puolen kenttää ku sille joskus annoin komennon "Flee" niin sitä ei viikkoon sitte näkynytkään :D

Noh olin niin kaukana sivistyksestä, että ainoa ratkaisu oli ladata tallennus uudelleen ennen tehtävää ja hepo tuli takaisin elävien kirjoihin. En tiiä oliko joku bugi kun ei satulaa saanut irrotettua, vai johtuiko kesken olevasta tehtävästä tai tilanteesta.
 
Mulla kävi hevosen kanssa hankalasti kun yhden sivutehtävän vaiheissa hevonen käveli junan alle ja kuoli. Siis kuoli kokonaan, ei voinut herättää eloon.

Me saatiin hevoselta köniin. Vetäs kavioille oikein kunnon potkun, heh! Nää kaikki pienet yksityiskohdat on mahtavia.

Osaako kukaan sanoa, mitä kannatas tehdä jos on kaks hevosta? Varastettiin yhdessä vaiheessa Valentinesta hevonen ja nyt se pörrää leirillä ja lähtee välillä perään kun vislataan ”päähevone” ja lähetään sillä ratsastaan, niin toinen heppa seuraa perässä.
 
Mun mielestä, voi olla että olen väärässä. Mutta sulla taitaa olla aina se varahevonen sielä kaiken varalla. Mullaki välillä ku vihellän päähevosen niin se varahevonen jokottelee siinä vieressä.
 
Ylös Bottom