Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Denzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

TERE vaa kaikille.

Miten ton multiplayerin saa toimimaan? Mitä pitää tehdä ? Ainakun koitan sitä, oon yksin siellä ja ketää muuta ei näy?

Ja mikä se rockstar koodi on mitä se kysyy siinä kohtaa, kun olis jotain uutta downloadattavaa? Mistä moisen kodin löytää?

Otathan multiplayerissa varmasti public free roamin? Private vaihtoehdossa olet yksin, jos et itse kutsu paikalle muita ystäviäsi. Yleensä public free roamissa kanssani on 1-5 muuta pelaajaa.

Rockstar-koodi tulee limited edition version mukana, jolla saa ladattua peliin muun muassa hevosen, kultaisia aseita ja asuja. Uuden ilmaisen DLC:n saat ladattua kun valitset downloadable content kohdassa rockstar vaihtoehdon sijasta playstation store vaihtoehdon neliöllä.

Rockstar-koodi tulee limited edition version mukana, jolla saa ladattua peliin muun muassa hevosen, kultaisia aseita ja asuja.

Tarkennus: Yksi War Horse -niminen hevonen ja yksi Deadly Assassin outfit (jonka tehtävät täytyy kuitenkin suorittaa ennen kuin sen saa päälle). PS3-versiossa on myös yleensäkin yksi "extra" gang hideout (Solomon's Folly), jolla ei kuitenkaan ole merkitystä 100%-trophyyn tai muihin.

Kiitos vastauksista.

Otathan multiplayerissa varmasti public free roamin? Private vaihtoehdossa olet yksin, jos et itse kutsu paikalle muita ystäviäsi. Yleensä public free roamissa kanssani on 1-5 muuta pelaajaa.
Otin sen publicin ja tulihan sieltä yks muukin pelaaja sit kartalle hetkeksi. Ihme homma käsittääkseni varsin myyty peli ja sain puoli tuntia olla yksikseni ja vain yksi pelaaja oli free roamissa, sekin vain pari minuuttia. Ja kello oli noin 21.00, pitäs (?) olla parasta peliaikaa...

Rockstar-koodi tulee limited edition version mukana, jolla saa ladattua peliin muun muassa hevosen, kultaisia aseita ja asuja. Uuden ilmaisen DLC:n saat ladattua kun valitset downloadable content kohdassa rockstar vaihtoehdon sijasta playstation store vaihtoehdon neliöllä.

mikä on DLC ?
Saanko ilmatteiseksi nuo lataukset, kun minulla ei tietääkseni ole limited edition?

Iha hiano peli muuten, ei ny myth 2 PC version tasoa. Mut läpi tuli tahkottua...

Lähellä bearclaw campiniä ja pacific union railroad campiniä. Niitten oikealla puolella. Nuo paikat ovat thieves Landing vasemmalla puolella.

Pistän nyt kiertoon tuon tyylin millä paukkui ringereitä horseshoessa jos joku tarvii apua siinä:
Eli kun vuorosi koittaa, tähtää siten että tolpan ja sormen välissä on jokunen milli, siten kuiten että valo paistaa hieman läpi, ei kuitenkaan liikaa, tämä on se kulma joka kolahtaa keppiin. Sitten heti kun suunta on otettu, päästät sen mittarin niijaamaan kohtaan missä se alkaa palaan takasin => vedät tatin heti alas niin pitkälle kun tullaan taas kyseiseen kohtaan ja siitä sit tatti ylös ja päästät siinä keskellä irti (valkonen viika mustien välissä) => jos kaikki meni nappiin niin ringer! :D Tämä tyyli nyt toimi ainaki itellä varsin hyvin.

Voisko joku auttaa kun alkaa toivo loppuun tosta 100% metsästyksestä.. :(
6378141.jpg
Mistä voi olla enään kiinni? sivut ei ole ihan ajan tasalla, mulla on yhteensä 14pukua ja bountyt on 20 (12alive 8dead)???? Onko tämä nyt joku bugi vai mitä ihmettä! :mad:

Voisko joku auttaa kun alkaa toivo loppuun tosta 100% metsästyksestä.. :(
6378141.jpg
Mistä voi olla enään kiinni? sivut ei ole ihan ajan tasalla, mulla on yhteensä 14pukua ja bountyt on 20 (12alive 8dead)???? Onko tämä nyt joku bugi vai mitä ihmettä! :mad:

Laitetaan nyt varmuuden vuoks spoiler tagin alle arvaus.
Oletko varmasti noi bountyt suorittanut kaikki eri variaatiot? Koska niitä on mahdollista suorittaa sama 2 kertaa, jolloin se kai ynnää sen tuohon 20(?).

Laitetaan nyt varmuuden vuoks spoiler tagin alle arvaus.
Oletko varmasti noi bountyt suorittanut kaikki eri variaatiot? Koska niitä on mahdollista suorittaa sama 2 kertaa, jolloin se kai ynnää sen tuohon 20(?).

Jotain tommosta siinä varmaan on, kun tein pari Armadillon bountyä niin pomppas 99,6%! :D Otin kylläkin elävänä joten en tiedä kummasta on kii, mut varmuudella pelataan ja elävänä vielä noi 6 ni toivottavasti sitten 100%! :)

Mitä tässä pelin mukana tulleessa kartassa nuo danger merkit ovat tai mitä siellä on?

Ja missä se twin rocks on?

Mitä tässä pelin mukana tulleessa kartassa nuo danger merkit ovat tai mitä siellä on?

Ja missä se twin rocks on?

Vastaus:
Ne danger merkit näyttää gang hideouttien paikat. Twin rocks on se danger merkki siellä Cholla Springsissä.

Jotain tommosta siinä varmaan on, kun tein pari Armadillon bountyä niin pomppas 99,6%! Otin kylläkin elävänä joten en tiedä kummasta on kii, mut varmuudella pelataan ja elävänä vielä noi 6 ni toivottavasti sitten 100%!

Toivottavasti ei ole siitä kiinni (ei ainakaan pitäisi olla), että ne tulisi saada kaikki elävänä kiinni. Minulla on sitten vielä paljon hommaa, jotta 100% on kasassa. 2/3 bountyista kuolleena. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Toivottavasti ei ole siitä kiinni (ei ainakaan pitäisi olla), että ne tulisi saada kaikki elävänä kiinni. Minulla on sitten vielä paljon hommaa, jotta 100% on kasassa. 2/3 bountyista kuolleena. :D

Elävänä tai kuolleena:
8 New Austin,
8 Mexico ja
4 West Elizabeth...
Löytyy ihan statseista monta oot mistä saanu... Oisko ollu misc ja viimene...

Tuossa riittää jompikumpi tapa, mutta jos asusteita yrität "availla", niin monessa on elävänä-vaatimus. Paras tapa mielestäni siihen on sellainen taktiikka, että hiipii ampumisetäisyydelle ja ampuu kaverit esim. jollain repeaterilla ja sitten tyssäyttää pääjehua alakertaan haulikolla, jonka jälkeen linkkaavan kaverin lassoaminen on huomattavasti helpompaa. Joidenkin vihujen kanssa tosin voi juosta ihan tyhmästi päin (ottamalla vähän damagea) ja lassota vaan jos tempun tekee tarpeeksi nopeasti.

Taitaa jäädä tässäkin minulta hommaamatta tuo platinapytty, kun olen aivan susi tuossa pokerissa :D Mutta kyllä ihmettelin miten helppoa oli saada tuo hevosenkenkä-peli trophy, verrattuna Gta iv:n keilaus trophyyn ;)

Taitaa jäädä tässäkin minulta hommaamatta tuo platinapytty, kun olen aivan susi tuossa pokerissa :D Mutta kyllä ihmettelin miten helppoa oli saada tuo hevosenkenkä-peli trophy, verrattuna Gta iv:n keilaus trophyyn ;)

Siel vikassa paikassa 3pelaajan pokerissa saa 3000 chippiä jos voitat,eli se on siel iha iisi saada.

Taitaa jäädä tässäkin minulta hommaamatta tuo platinapytty, kun olen aivan susi tuossa pokerissa :D
Jos "High Roller"-pyttyä halajat niin,

pelaapa tää tehtävä uudestaan: Lucky in Love - Red Dead Redemption Wiki. Jos et ole vielä pelannut, niin malttia sit. :)

E: Myös Nikezun tapa toimii, jos haluat oikeasti pelata pokeria, mutta "susille" sopii linkittämäni tapa. :D

Moro.

Voisko joku antaa vähän vinkkiä et miten tuota Liar's Diceä pelataan ja miten siinä on helpoin voittaa, Mulla ei vaan mee jakeluun vaikka luin ne säännöt monta kertaa.

Siel vikassa paikassa 3pelaajan pokerissa saa 3000 chippiä jos voitat,eli se on siel iha iisi saada.

Juu-u, mutta tämähän vain ratkaisee yhden kohdan, tästä minun pulmastani ;) Siihen yhteen Gang outfittiin (oisko ollu walton's gang?) Niin siihenhän pitää tehä se scrap, että eliminoi ne pokerihait siellä Armadillossa ja käsittääkseni peliä ei voi läpäistä 100% ilman kaikkia outfitejä, muutamaa lukuunottamatta :D

Voisko joku antaa vähän vinkkiä et miten tuota Liar's Diceä pelataan ja miten siinä on helpoin voittaa, Mulla ei vaan mee jakeluun vaikka luin ne säännöt monta kertaa.

Siinä siis panostetaan/väitetään, että tiettyä noppaa on aina tietty määrä pöydässä. Jos saat toisen kiinni väärästä väitteestä tai jäät itse kiinni, niin noppa lähtee väitteen tekijältä. Ja pelissä pitää aina pistää paremmaksi tai olla samaa mieltä eli jos joku väittää, että pöydässä on kolme kolmosta, niin et voi väittää sen jälkeen enää että olisi 1 tai 2 jotain laatua eikä kolme ykköstä tai kakkosta väitekään enää kelpaa. Voit siis sanoa että kaveri huijaa (=mielestäsi pöydässä ei ole kolmea kolmosta), olla samaa mieltä tai pistää paremmaksi eli väittää että pöydässä on vaikka kolme kutosta tai neljä ykköstä tms. Toivottavasti tajusit. Omista nopista pitää siis yrittää päätellä millaisia noppayhdistelmiä pöydässä on. Itse olen menestynyt melko konservatiivisesti pelaten eli en väitä kovin usein mitään vaan ennenminkin narautan vastustajia huijauksista. Se on jotenkin helpompaa yleensä.

että eliminoi ne pokerihait siellä Armadillossa ja käsittääkseni peliä ei voi läpäistä 100% ilman kaikkia outfitejä, muutamaa lukuunottamatta :D
Tuon unohdinkin. No peli menee siten, että panosten kasvaessa vaikeus kasvaa eli Armadillossa on vielä helpot vastustajat. Aikaa vastustajien "eliminointi" kyllä vie.

Siinä siis panostetaan/väitetään, että tiettyä noppaa on aina tietty määrä pöydässä. Jos saat toisen kiinni väärästä väitteestä tai jäät itse kiinni, niin noppa lähtee väitteen tekijältä. Ja pelissä pitää aina pistää paremmaksi tai olla samaa mieltä eli jos joku väittää, että pöydässä on kolme kolmosta, niin et voi väittää sen jälkeen enää että olisi 1 tai 2 jotain laatua eikä kolme ykköstä tai kakkosta väitekään enää kelpaa. Voit siis sanoa että kaveri huijaa (=mielestäsi pöydässä ei ole kolmea kolmosta), olla samaa mieltä tai pistää paremmaksi eli väittää että pöydässä on vaikka kolme kutosta tai neljä ykköstä tms. Toivottavasti tajusit. Omista nopista pitää siis yrittää päätellä millaisia noppayhdistelmiä pöydässä on. Itse olen menestynyt melko konservatiivisesti pelaten eli en väitä kovin usein mitään vaan ennenminkin narautan vastustajia huijauksista. Se on jotenkin helpompaa yleensä..
Joo kyllä nyt hieman aukesi. Paljon kiitoksia.

Ylös Bottom