Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Returnal - Sinivalkoista räiskintää

Onko kotimaisuus sinulle myyntivaltti?

  • Kyllä, lippu salkoon ja torille!

    Äänet: 45 36,6%
  • Ei

    Äänet: 66 53,7%
  • En osaa sanoa

    Äänet: 12 9,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    123
Ensimmäiseen kysymkseen en muista mitä piti tehää, varmaa vaa mennä ja ampua. Aseet ei säily kun kuolee, ainostaan niihin saadut upgradet.
 
Tuo valkoisen varjon lähetyksen mysteeri ratkeaa automaattisesti kun pääsee kolmannen kentän loppuun. Muutenhan tuossa pelissä etenee ihan tappamalla pomon per leveli ja sen jälkeen etsimällä kentästä portaalihuoneen joka teleporttaa seuraavan leveliin. Kun pomo on ekan kerran tapettu niin jatkossa kyseistä pomoa ei tarvitse enää tappaa vaan voi jatkaa seuraavaan leveliin kun portaalihuoneen on löytänyt uusiksi.
 
Tämä oli menny kokonaan ohi joten latasin heti kun hokasin Housemarquen tekijäksi.

Peli aivan loistava, juuri heidän näköisensä. Raastavan vaikea ja aina alusta, mutta ah niin hieno kokemus nyt kun lopputekstit rullaa. Aikaa meni vaatimattomat 98 tuntia! Näin heti alussa, että nyt ottaa koville, mutta periksi ei annettu kun on suomitekele kyseessä.

Pelatkaa ihmeessä, suosittelen! Mielenkiinnolla odotan heidän seuraavaa peliä!
 
Olen tätä julkaisusta lähtien pelannut silloin tällöin ja monesti turhautunut pelin vaikeuteen..Tänä aamuna kokeilin yhen runin taas kerran vetäistä ja jotenki kaikki vain klikkasi, lopputekstit pyörii!! Olen niin iloinen, että jaksoin palata tämän pariin uudestaan ja uudestaan, onhan tämä nyt ihan loistava peli. Pelattavuus, äänet, grafiikat ja sulavuus, kaikki on ihan perfecto. Harmittaa, että niin monelta tämä jää juuri tuon vaikeuden takia kokematta. Itselle juuri sen vaikeuden takia ja kun en luovuttanut, tuntuu tämä läpäisy parhaimmalta mitä minkään pelin läpäisy on ikinä tuntunut! Varmasti tulee kokeiltua tuota lisärin torniakin, kunhan tästä viimeisen pomon aiheuttamasta jännityksestä ja hikoamisesta selviää.
 
Olipa todella kova peli tämä. Meni varmaan tämän vuoden lempparipeleihin, varmaan Elden Ringin jälkeen mieluisimmaksi peliksi.

Ainoa miinus pelille itse asiassa se, että odotin kuitenkin sitten hieman haastavampaa palettia ja peli loppui jotenkin hassusti seinään. En edes loppuvastuksessa älynnyt että se on loppuvastus kun se kaatui ensiyrittämällä melko helposti vieläpä. Toisaalta taas virkistävää pelata maaliin peli joka ei vie satoja tunteja vaan reilu 20h tiivis paketti ja Plussa Extra oli tässä kohtaa hyvä hankinta hetkeksi ainakin.

Tämän jälkeen yritin Guardian of The Galaxya eikä lähtenyt yhtään kun vertasi hahmon liikuttelua Returnaliin. Tuntui hirvittävän paljon kankeammalta ja hitaammalta ettei pystynyt ollenkaan.
 
Tässä vielä Housemarquen itsensä tiivistämänä, mitä teknisiä ominaisuuksia PC-versio sisältää.
 
No niin, peli on aloitettu ja ekalle pomolle päästy ja se kukistettu ilman kovinkaan montaa kuolemaa, suorastaan yllättävää. Saas nähdä hyytyykö hymy ja kuinka pian.
Mutta jotenkin erittäin vetävä paketti kyseessä toistaiseksi, monet palaset kohdallaan. Olen tyytyväinen että tätä pääsi PS Plus Extra -pelaajana testaamaan matalalla kynnyksellä, ehdottomasti on kannattanut ainakin kokeilla, jos ei loppuun asti menisikään.

Mutta nyt jatketaan räiskintää ja lähdetään siitä, että loppuun mennään :cool:
 
Perkule, meinasipa mennä vielä samalla syklillä toinenkin pomo läpi, mutta sentäs kuoltiin viimeisessä vaiheessa. Olikin liian hyvä käsi sinne päästessä :D
Noh, ei auta kuin uusiksi sitten, olisikin ollut aivan liian hyvä runi tällaiselle tohelolle.
 
No niin, nyt loppui sykli siihen, että nousin tuollaisesta maanalaisesta piilopaikasta, Serene rupesi "tippumaan" enkä voinut kuin katsoa kuinka riittävän monen "putoamisen" jälkeen kuolo korjasi.
Onneksi olin vasta ekassa biomissa keräämässä voimia ja aseita. Toki oli käynyt täysi tuuri artefaktilotossa, mutta ei kai koskaan saa olla liian kivaa. Jos olisi käynyt jossain myöhäisemmässä vaiheessa niin olisi voinut lentää ohjain tv-ruudusta läpi. Tällaisessa pelaajalta paljon vaativassa pelissä, jossa ei voi tallentaa kehitystään, ei tällaista todellakaan saisi tapahtua.
 
Google on olemassa, mutta kysytääs kuitenkin täältä: Mitäs toi datakuutiot duunaa? 3/18 nyt haettuna ja koneeseen survottuna eli avattuna. Ilmeisesti jotain säilyy syklistä toiseen, mutta mitä? Tuleeko nuo kuutioista tulleet esineet / artefaktit jossain vastaan?

edit: Voi olla että tähän on täällä vastattukin, en jaksanut ruveta selaamaan + 30 sivua :D
 
Google on olemassa, mutta kysytääs kuitenkin täältä: Mitäs toi datakuutiot duunaa? 3/18 nyt haettuna ja koneeseen survottuna eli avattuna. Ilmeisesti jotain säilyy syklistä toiseen, mutta mitä? Tuleeko nuo kuutioista tulleet esineet / artefaktit jossain vastaan?

edit: Voi olla että tähän on täällä vastattukin, en jaksanut ruveta selaamaan + 30 sivua :D
Datakuutioista jokainen lisää pelin loot-pooliin uuden käyttöesineen. Ovat arvokas lisä arsenaaliin, ja kannattaakin koittaa ne kaikki löytää.
 
Datakuutioista jokainen lisää pelin loot-pooliin uuden käyttöesineen. Ovat arvokas lisä arsenaaliin, ja kannattaakin koittaa ne kaikki löytää.
Setä kyselee tyhmiä: Eli nämä ovat esineitä, joihin voin jatkossa sattumanvaraisesti törmätä, kunhan olen ne kerran avannut datakuutioiden kautta? Mutta niitä ei löydä jostain jatkossa jostain tietystä huoneesta tms.?
 
Setä kyselee tyhmiä: Eli nämä ovat esineitä, joihin voin jatkossa sattumanvaraisesti törmätä, kunhan olen ne kerran avannut datakuutioiden kautta? Mutta niitä ei löydä jostain jatkossa jostain tietystä huoneesta tms.?
Juurikin näin, arkuista muiden käyttöesineiden ja artefaktien jne. mukana. Valikoima siis kasvaa.
 
Hetkinen, onko biomi 2:ssa jatkossa aina vuoren juurelta teleportti suoraan vuoren huipulle vai eikö? Pelasin peliin ja tähän biomiin ja tämähän muuttaisi tavallaan suunnitelmia, jos jatkossa voi halutessaan skipata tuon vuoren "kiipeämisen"
 
Monessakin kohtaa voi oikoa kerran läpäistyään, mutta itse suosin aika hidasta etenemistä, että löytää hyvät kamat ja tarpeeksi healthia edetäkseen pelissä. Joka peluukerralla myös löytää paljon eri kamoja joten siinäkin on hyvä tuuri ihan kiva.

Tottakai pelin läpäisy on kuitenkin kiinni vain siitä sitkeydestä, tätä kun oppii jokainen pelaamaan sitä paremmin mitä kauemmin jaksaa yrittää. "Nimimerkillä 98h siinä meni!"
 
Juu, mutta kun itsellä on seuraavaksi asialistalla Ixionin kukistaminen, niin edes tieto mahdollisuudesta oikaista tälle pomolle muuttaa asetelmaa. Nyt tiedän, että jos sattuisi käymään hyvä tuuri jo biomi 1:n (ja biomi 2:n alun) huoneita tyhjentäessä, voin ihan suoraan lähteä hakemaan Ixionin kaatamista. Suuri ero ajattelutavassa.
 
Jäi harmittavasti kahdesta trophysta kiinni tämän platina. En löytänyt kaikkia alueita siitä jäämaasta, enkä vikasta kentästä. Hinkkasin peliä niin kaun kunnes kyllästyin ja turhauduin. Vähän näin jälkikäteen harmittaa, kynnys aloittaa uudelleen on aika korkea.
 
Jäi harmittavasti kahdesta trophysta kiinni tämän platina. En löytänyt kaikkia alueita siitä jäämaasta, enkä vikasta kentästä. Hinkkasin peliä niin kaun kunnes kyllästyin ja turhauduin. Vähän näin jälkikäteen harmittaa, kynnys aloittaa uudelleen on aika korkea.

Ongelmahan tässä on se että RNG ja alueet vaihtuu sattumanvaraisesti, joten niiden löytämiseen voi mennä tovi. Samoin ne "kerättävät" sitä viimeistä sain hakea monta päivää kunnes tuli vastaan se oikea random huone missä se oli.
 
Ylös Bottom