joo se miten paljon tässä kehittyy kokoajan on kyllä huimaa Niinku Kirai tuossa jo aiemmin mainitsikin, nyt jo Eka biomi menee pelkällä meleellä halutessaan, melee onki hemmetin kova tuohon ekaan biomiin muutenki, kun ei ole vielä kunnolla weapon proffia, no heti kun pääsee second biomille niin siellä onkin sitten vastassa joka kerta weapon proficiency itemi joka boostaa 3-4 leveliä suoriltaan weapon profiencyä, tämän takia se kuoleminenkaan ei tunnu juuri milkään, ja oikeastaan kun on tappanut sen ekan bossin niin ei sen jälkeen siellä ekassa biomissa edes tarvitse farmailla että sen kun ettii sen warp gaten toiseen biomiin. joten loikka alusta toiseen biomiin kestää korkeintaan joku 5 minuuttia.
Tavallaan tämä muistuttaa erittäin paljon Valheimia (soolona) mitä tulee tuohon difficulty leveliin, siinäki tulee pataan lähes kaikelta alussa ja todella vaikeita bosseja. mutta sitten kun oppii vihollisten patternit ja mekaniikat ja muut homma alkaa sujumaan, muutenhan pelit on tosi eri tyylisiä.
Tavallaan tämä muistuttaa erittäin paljon Valheimia (soolona) mitä tulee tuohon difficulty leveliin, siinäki tulee pataan lähes kaikelta alussa ja todella vaikeita bosseja. mutta sitten kun oppii vihollisten patternit ja mekaniikat ja muut homma alkaa sujumaan, muutenhan pelit on tosi eri tyylisiä.
Viimeksi muokattu: