En minä olekaan väittänyt että pelin pelaaminen olisi kokonaan pois suljettu jo sitä haluaa pelata mutta siinä missä vaikkapa isompia roolipelijärkäleitä säästelee "parempaan aikaan" niin tämänkin suhteen täytyy ottaa huomioon pelin tallennussysteemin vaatimat asiat. Joillekin se ei tuota mitään muutoksia elämään ja jotkut jättävät pelin jopa ostamatta jos eivät koe että haluavat tai voivat asioitaan säätää yhtä peliä varten.Mutta luonnollisesti jokaisella on erilaiset rutiininsa pelailuun niin siinä mielessä ei Returnal välttämättä helpoksi hommaa tee, kun pelien välillä hyppiminen ei onnistukaan. Virhearvio deveiltä tämän tallentamisen poisjättäminen, mutta rehellisyyden nimissä silti sanottava, että jos peli yhtään koukuttaa ja kiinnostaa nähdä kokonaisuudessaan, niin ei sen urakan pitäisi myöskään kaatua tähän tallennus-ongelmaan. Harmi jos on jäänyt sillä pelin jälkimmäinen puolikas on päräyttävän hyvä!
Itsehän tosiaan tämän todellakin aion jossain vaiheessa ostaa, nyt vain on muuta sen verran kesken ja PS5:kin oli huollossa, joten tämä on jäänyt hankkimatta.
Ihan yleisellä tasolla olen siis ottanut kantaa tähän asiaan enkä omasta tilanteestani vaikka toki siitäkin olen silti maininnut.