Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tilannekatsaus - 72 kuolemaa, 52 tuntia pelattu.
Nelosbiomi läpäisty. Mulla oli pomotappeluun mentäessä raketinheitin, loinen joka nostaa nopeutta ja asevahinkoa 25%, suuri silfiumkapseli ja astronautti.
Hemmetin hyvä. Mulla ei ole ollut tarvetta tuollaiselle päivitykselle, koska istunnot ovat yleensä noin tunnin pituisia. Äänimaailma hifi-kuullokkeilla on parasta.Mitä mieltä olet pelistä? Tarvitaanko päivitys joka muuttaa tallentamisen? Mikä mielestäsi pelissä parasta?
Jos lopettaa kun kuolee, niin voi sammuttaa kokonaan koska alkaa kuitenkin "alusta".Eli PS5 vaan lepotilaan ja sitten jatketaan pelaamista?
Juuri näin. En käytä koskaan lepotilaa.Jos lopettaa kun kuolee, niin voi sammuttaa kokonaan koska alkaa kuitenkin "alusta".
New features:
Suspend Cycle - Pause the cycle and resume your run later!
Photo Mode - Capture the bullet-hell action or the dark beauty of Atropos; compose your shot, apply your favorite filters, and share with the world!
This update also includes numerous bug fixes and quality-of-life improvements.
Nyt tätä voikin sitten taas alkaa pelaamaan tosissaan! Kun ei tarvitse enää murehtia sitä, että riittääkö aika tämän pelaamiseen järkevästi. Ennen oli toteamukseni yleensä, että eipä taida nyt tämän pelaamiseen tunteroinen riittää, joten pelaanpa sitten taas jotain muuta…Mahtavaa! Johan sitä on odoteltukkin!
Lisätietoja tästä kyseisestä visiosta?Mutta... nyt kun on tallennusmahdollisuus, niin miten käy sille paljon puhutulle kehittäjän visiolle?
Eikös tuo päivityksessä tullut ominaisuus ole pause, ei tallennus. Niillä on aika merkittävä ero.Suspend Cyclen myötä Returnal siirtyykin ostoslistalle - heti seuraavasta kunnon alennuksesta.
Mutta... nyt kun on tallennusmahdollisuus, niin miten käy sille paljon puhutulle kehittäjän visiolle?
Tässä pelissä se on käytännössä sama asia. Ei Returnalia ole tarkoitettu jatkettavan mistä tahansa kohtaa jos kuolee, vaan silloin lähdetään alusta. Sen sijaan pelitilanteen tallennus, eli pause, antaa mahdollisuuden jatkaa peliä vaikka seuraavana päivänä ilman että joutuu aloittamaan alusta vain kun ei syystä tai toisesta ehtinyt pelata runia loppuun edellisenä päivänä. Minun mielestä tämä on juurikin pelitilanteen tallentamista, mutta checkpoint, johon kuollessa palataan, se ei ole.Eikös tuo päivityksessä tullut ominaisuus ole pause, ei tallennus. Niillä on aika merkittävä ero.
Vähän sama taisi käydä Returnalin kanssa keväällä. Sekään ei myynyt mitenkään erityisen hyvin varmaankin juuri siksi että on vähän erikoisempi peli.
Se taisi juuri tehdä evoluutioaskeleen…Suspend Cyclen myötä Returnal siirtyykin ostoslistalle - heti seuraavasta kunnon alennuksesta.
Mutta... nyt kun on tallennusmahdollisuus, niin miten käy sille paljon puhutulle kehittäjän visiolle?