LETS GOOOOO!
Sori oli pakko tulla tänne huutelee, useiden yrityksien ja joku 4 päivää tuli kolmas bossi (nemesis) vihdoin nirhattua, pelkästää bossille pääsy oli jo tuskan takana. Tässä on kyllä välillä niin onnesta ja tuurista kiinni menestys, toki taidotki vaikuttaa. Ei siinä paljon auttanut kun vaan kasvattaa health bar kaksinkertaiseks, lootata paras mahdollinen ase ja mennä yrittää uudestaan, kyllä se sit meni ja suht helposti vielä kun ase teki kunnolla damaa, sitä ennen sai tussauttaa tyylii loputtomin ja siinä ei hermot enää pysynyt kylmänä.
Kolmanteen vaiheeseen tuli aina päästyä mut sit sitä panikoi syystä tai toisesta. Peli oliki sen bossin myötä ilmeisesti ensimmäinen "loppu" luulin jo että nytkö paukahtaa lopputekstit mut ei, uusi looppi uudessa mestassa. Tää oli kyllä ehkä yks eeppisimmistä bossitaisteluista mitä oon vidjapeleissä nähnyt!
Asiaan vaikuttaa paljon myös se että millaiset huoneet milläkin loopilla on, välil tuntuu että siel on täynnä kaikenmaailman mielipuolia kun toisella loopilla paljon rauhallisempia, oon huomannut myös sen että liikaa varovaisuus ja pelkääminen tässä pelissä tekee sen että tulee enemmän virheitä. Armottomasti päälle ja väistöjä ja ampumista on monesti parempi ratkasu. Just ku alkoi olemaan jo täysin epätoivosta meininkiä ja bossille pääsy alkoi jo ahdistaa ja pelottaa, menikin läpi ja sen myötä uutta puhtia ja intoa jatkaa peliä.
Sanotaa loppuun vielä sen että Housmarquen paras tuotos mitä itse olen pelannut, muita lafkan pelejä mitä oon pelannut, Matterfall, Dead Nation, Resogun, Super Stardust HD, Nex Machina viel pitää joskus ottaa kokeiluun, mutta tämän myötä Housmarque nousi indiestudiosta suurien poikien joukkoon, ainakin hieman suurempien.
Edit: Tuli nyt päästyä lumialueelle asti mut sit menin johonkin challenge huoneesee ja siihen loppui looppi, mut ei haittaa. Uuden alueen eka bossiki tuli ygösel ihme kaupal murhattua, hyvä saavutus tänään ja nyt peli pauselle ja huomenna uusiks.