Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hattara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Näyttäisi siltä että itsekin saan nuo Rock Bandin soittimet tänään, kun kävin katsomassa DHL:n sivuilta missä paketti on menossa. Eli tänään pääsen kokeilemaan ensimmäistä kertaa noita rumpuja :)

Minulla ei ole ainakaan vielä päivittynyt mitään DHL:n tietoihin.
Toivottavasti kuitenkin tänään saisin.
Mitä tietoja teillä lukee siellä DHL:n lähetyksen seurannassa?
Minulla:

toukokuu 21, 2008 13:36 Bristol - UK Lähetystiedot on vastaanotettu

Eli soittimet eivät olisi edes lähteneet.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oletko saanut Amazonilta vahvistusta paketin postituksesta? Jos olet niin sinun pitäisi pystyä seuraamaan Amazonin kautta lähetyksesi kulkua. Meikäläisellä kirjautui sinne kiltisi koko matka välietappeineen aina Vaantaalle saakka.

Oletko saanut Amazonilta vahvistusta paketin postituksesta? Jos olet niin sinun pitäisi pystyä seuraamaan Amazonin kautta lähetyksesi kulkua. Meikäläisellä kirjautui sinne kiltisi koko matka välietappeineen aina Vaantaalle saakka.

Olen saanut vahvistuksen, mutta amatzonin sivuilla lukee sama, kuin DHL:n.
Kuitenkin paketti on kadonnut :P. Tai sitten se ei ole vielä lähtenyt.

Onkos DHL kuskannu pakettia kenenkään ovelle vielä? Mulla on näin: "08:51 Helsinki - Finland Lähtenyt DHL:n toimipisteestä Helsinki - Finland". Ei oo vaan näkyny eikä DHL ole edes soittanut.

Mulle tuli amazon.co.uksta BIAB just 30 min sitten. :D
Rummut ovat muuten ainakin mulla EL:t, mutta kuulemma sitä uudempaa "satoa".

Anjiro, mulla luki ihan sama teksti trackkerissä joten uskon että sun paketti on matkalla ellei jo ovella.

Mulle tuli amazon.co.uksta BIAB just 30 min sitten. :D
Rummut ovat muuten ainakin mulla EL:t, mutta kuulemma sitä uudempaa "satoa".

Anjiro, mulla luki ihan sama teksti trackkerissä joten uskon että sun paketti on matkalla ellei jo ovella.

Minulla ei näköjään ehtinyt samaan koneeseen teidän muiden kanssa :mad:.

Vasta äsken tuli: toukokuu 22, 2008 14:38 Bristol - UK Lähetyspaikka

No kaipa huomenna saan.

Aikooko kukaan peliä odotellessa laittaa Rummut tietokoneeseen ja tehdä niillä sitten jotain (Esim. Tämmöistä)?

Eipä näy mulla vieläkää, moneenkohan asti ne noita kuskaa ovelle.

Itsellekkin tosiaan tuli nuo soittimet tänään, peli ilmeisesti ensiviikon alussa. Sitten pari kysymystä: Miksi paketissa tulee virta johto mukana? En keksinyt sille mitään käyttöä. Ja toinen kysymys miksi ohjaimiin ei syty valoja kun liitän ne X0:hon pitääköne jotenkin kalibroida vai tuleeko pelin mukana jokin päivitys ohjaimille?

DHL-setä kävi puolisen tuntia sitten tuomassa paketin ovelle. Amazoninkin paketteja kannattaa tosiaan seurata ihan DHL:n oman sivun seurannalla, eli tarkemmin http://www.dhl.fi/publish/content/fi/fi/eshipping/track.low.html, ja laatikkoon Amazonin seurantasivulta tracking number, koodityypin antaa olla oletuksessa (DHL Air Waybill). Etusivun pikalaatikon pitäisi ilmeisesti antaa sama informaatio, mutta se ei toiminut yhdelläkään kolmesta eri selaimesta joilla kokeilin. Informaatio on paljon tarkempaa kuin Amazonin oman sivun suuripiirteisempi seuranta, josta ainakin minulta puuttuu esim. yöllisen seikkailun paikka (Leipzig) kokonaan. Kello 15:34 on tapahtumana "toimitus käynnissä", sitä edeltävä tapahtuma oli tuo samainen lähtenyt toimipisteestä 08:51, ja toimitusajaksi on merkitty 17:47.

Nyt vain sitten proverbiaalisesti kynsiä pureskelemaan ja Teräsbetonia kannustamaan siksi aikaa että peli tulisi. Jos todella, todella, todella hyvä tuuri käy peli saattaisi tulla jo huomenna (olen joitakin kertoja saanut tavaraa Brittilästä jo kaksi päivää lähetyksestä), mutta maanantai tai tiistai on todennäköisempi.

On kyl ihme juttu kun ei voida mitään ilmottaa ja pitää koko päivän kyttää tuleeko ne vai ei. Tuskin ne enää niitä tähänaikaan tuo, saa nähä tuleeko huomennakaan. :mad:

Thilli, virtajohto on luultavasti rummuille, niin ei välttämättä valot syty ilman. :)

On kyl ihme juttu kun ei voida mitään ilmottaa ja pitää koko päivän kyttää tuleeko ne vai ei. Tuskin ne enää niitä tähänaikaan tuo, saa nähä tuleeko huomennakaan. :mad:

Thilli, virtajohto on luultavasti rummuille, niin ei välttämättä valot syty ilman. :)

Virta johto näköjään tuli USB Hubiin.(Mistä lähtien usb hubeihin on virtajohto tarvittu :D) Eipä nuo valot silti syttyile.

EDIT. Näjöjään ensin hubi kiinni pistorasiaan ja sitten vasta soittimet niin johan lähtee toimimaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Virtajohdon pitäisi olla USB-hubille. Yhdestä USB-portista saa vain 500mA virtaa (eli viiden voltin ollessa kyseessä 2.5 wattia), jolla passiivisessa hubissa pitää itse hubin ja kaikkien siihen liitettyjen laitteiden pärjätä. Virtasyöpömmille laitteille se ei välttämättä riitä, jolloin tarvitaan aktiivista hubia.

Edit: Nyt kun avasin oman pakettini niin siinähän se "1 pc: USB hub power adapter" hubipaketin päällä lukee...

Virta johto näköjään tuli USB Hubiin.(Mistä lähtien usb hubeihin on virtajohto tarvittu :D) Eipä nuo valot silti syttyile.

No on kyl vähä ihme juttu, mutta ehkä se vaatii pelin että ne syttyy. Voithan sä kokeilla tota drum machine ohjelmaa pc:lle:

http://andrewrudson.com/drummachine/main.php

Sitten vaa youtube videot biiseistä päälle ni mihin sitä peliä enää tarvii :P

Itsellekkin tosiaan tuli nuo soittimet tänään, peli ilmeisesti ensiviikon alussa. Sitten pari kysymystä: Miksi paketissa tulee virta johto mukana? En keksinyt sille mitään käyttöä. Ja toinen kysymys miksi ohjaimiin ei syty valoja kun liitän ne X0:hon pitääköne jotenkin kalibroida vai tuleeko pelin mukana jokin päivitys ohjaimille?

EDIT: viisammat ehtivät jo mysteerin ratkoa.

Soittimet eivät sitten tulleetkaan tänään :(. DHL: sivujen mukaan klo 11:04 ''Lähetys on kuriirin kyydissä, toimitus käynnissä'', mutta eipä näkynyt mitään pakettia tänään :confused:. Kai ne sitten huomenna tulevat. Pitää siis tyytyä vieläkin pelailemaan biisejä vain kitaralla..

Soittimet eivät sitten tulleetkaan tänään :(. DHL: sivujen mukaan klo 11:04 ''Lähetys on kuriirin kyydissä, toimitus käynnissä'', mutta eipä näkynyt mitään pakettia tänään :confused:. Kai ne sitten huomenna tulevat. Pitää siis tyytyä vieläkin pelailemaan biisejä vain kitaralla..

Ei mulla mistään kuriireista mainita kyllä tuolla dhl sivuilla. Menee mullaki huomiselle vissiin. Mistäs sä pelin jo sait?

Kummasti vaikeutui loppupäivän istuminen toimistolla, kun kuulin kaverilta että Royal Mail oli ylittänyt itsensä ja pelikin oli tullut jo tänään. Onneksi on perjantai eikä kukaan ihmettele jos lähtee hiukan aikaisemmin...

Kummasti vaikeutui loppupäivän istuminen toimistolla, kun kuulin kaverilta että Royal Mail oli ylittänyt itsensä ja pelikin oli tullut jo tänään. Onneksi on perjantai eikä kukaan ihmettele jos lähtee hiukan aikaisemmin...

mitvit!! Eipä mulla ainakaan tullut. Mistähän oli kaverisi tilannut? ettei vaan olis vedettäny sua vanhanaikaiseen.... :confused:

Nyt vituttaa. DHL:n pojat olivat yrittäneet tuoda Rock Bandin soittimia klo. 11:10 ja yllätys olin silloin koulussa. Nyt saan soittimet maanantaina. No ei se niin paljon vituttanut, mutta sitten kävelin postilaatikolle ja siellä olikin Rock Band peli!!!!!!!!

Voi helevatun helevattu.

....mulle taas kelpaisi tänne Myyrmäkeen Wantaalle se peli. :mad:

Ylös Bottom