Murdoc
Well-Known Member
Niin no, kohta neljä vuotta vanha Bloodborne oli heti kättelyssä 27 gigainen ja graafisesti huomattavasti näyttävämpi kuin Sekiro, ja lisäksi siinä oli erittäin toimivasti toteutettu online-pelaaminen. Itse olen todellakin kova Soulsborne-fani, mutta kyllä silti harmittaa, että tämä on täysin saman vanhan kierrätystä, johon on lisätty vain tuo loppuun kaluttu Tenchun, Batmanin ja Just Causen grappling hook. Niin karua vanhojen juttujen pyörittelyä tuntuu olevan, että kyllä minua harmittaa, kun eivät oikein mitenkään ole menneet kehityksessä ja ideoissa eteenpäin. Ja vielä piti se onlinekin heivata. Aivan eri tason odotuksin odotan Ghosts of Tshushimaa, jossa näyttäisi graafinen toteutus ja pelimekaniikat olevan aivan eri tasolla. Uskallan jo nyt sanoa, että se peli ei tule olemaan mikään 15-16 gigan pikkupeli, vaan tulee olemaan kymmenien gigojen elämys ja mestariteos. Toki ei siinäkään tietääkseni tule onlinea harmi kyllä olemaan, mutta vaikuttaa kuitenkin aivan eri luokan elämykseltä joka tapauksessa.
Kyllä Sekirokin varmasti jossain vaiheessa tulee pelattua, mutta se on takuuvarmaa alelaarikamaa minulle, koska on pelkkä yksinpeli, ja selkeästi alhaiset tuotantoarvot olleet From Softilla peliä tehtäessä. Eivät ansaitse ainakaan minulta täyden hinnan edestä euroja.
En tosin osta juuri mitään yksinpeliä heti täyteen hintaan, koska niiissä ei ole minulle tärkeätä päästä heti julkaisun jälkeen niitä pelaamaan, vaan se, että saan ne edulliseen hintaan ja pelaan niitä siis silloin, kun niiden hinnat ovat pudonneet reilusti. Nykyäänhän siihen riittää yleensä muutama kuukausi tai enintään puoli vuotta. Minua erityisesti kiinnostavat online-pelit ostan vastaavasti heti, jotta pääsen pelaamaan niitä siinä vaiheessa, kun pelien parissa on vielä erityisen paljon muita ihmispelaajia.
Kai nää nyt trollaat etkä ole tosissaan?

Itsekin tuossa pelailin pikkusen alkua ja upean näköistä jälkeä on Frommin pojat saanu taas aikaan. Ja vaikka peli kyllä tuntuu studion peliltä niin tuo liikkuminen on muuttunut aivan täysin ja taistelukin tuntui nopean testauksen perusteella muuttuneen aika mukavasti.