Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraava Rautanyrkki-miitti

Joo joo, mukana ollaan :)

Voin varmaan tuoda koneen ja pelejä jos on tarvetta.

Löytyy:
TTT
T4
SC2
VF4
VF4:EVO
MvsC 2
CvsS 2
GGX2
(kaikki 60 Hz)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Milläpä olisit/olisitte muuten tulossa, Rikulla kenties auto? Ja kuinkas paljon olette pelailleet viime aikoina?
Itse tulen varmaan jollakin autolla tai kyydillä, ei voi tietää vielä. Varmaa kuitenkin on, että olen tulossa. Riku tulee autollaan, josko koko miehen osallistumista pitää vielä kysellä, todennäköistä siis yhtä kaikki.

Pelattu on hyvin niukasti, mutta harjoiteltu senkin edestä. Harjoittelu vain ei oikein itsessään pelikuntoa paranna :p Wave dash menee myös toiseen suuntaan, vaikkakin kämäisesti, ja siihen Oikeaan suuntaan menee jo melkein light dash, hehe. Muuten pelikunto taitaa olla aika samaa tavaraa kuin viimeksi, vaatii vain vähän pelisessiota ennen itse tapahtumaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Nyt tuli huonoja uutisia. Ghegs on muuttanut muualle ja arveli ettei paikkaa vuokrata kuin taloyhtion asukkaille.

No tostakin kannattaa puhua vuokranantajan kanssa...eiköhän ne sen anna kuitenkin. Mitään ongelmia ei viimeksikään ollut(?). Ollaan siivosti jne.

Kyllä sen saa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Mitenkäs on Solid Snaken laita, mahdollisesti tulossa?

Luulenpa, että tarvitsen erittäin paljon harjoitusta, ennen kuin edes kehtaan naamaani näyttää tuolla, mutta parille kaverille voisin infota, jotka tuntuvat olevan kohtuullisen kovia Tekkenissä. Ehkä lähden itse mukaan henkiseksi tueksi tai sitten vaikka videokameran kanssa kuvaamaan matseja ja haastattelemaan osanottajia.
 
Iloitakseni huomasin että olette edennyt jo Rautanyrkki 2 vaiheeseen kun en vähään aikaan ole ehtinyt sivuilla vierailla. Jos mitään ylitse pääsemätöntä ei tapahdu niin ollaan Janin kanssa tulossa paikalla.
Uskaltaisin luvata tuovani ainakin konsolin, T4, SC2, ja kaksi ohjainta. Ja tommonen Canonin S45 digikamerakin on jos kuvia halutaan ottaa vaikka esim. turnauksen voittajasta;) .

Paikkana Pasila oli mielestäni loistava.

Tekkeniä ei ole tullut pelailtua pahemmin sitten viime miitin jälkeen joten täytynee alkaa treenailla.:cool:
 
Tota joo no en oo itekkään viime aikoina pahemmin tekkeniin koskenu ja SC 2:stakin olen mättäny vain xboxilla, joten saa nähä missä kunnossa olen. Kaipa sitä tekkeniä vois pari peliä ottaa ennen miittiä jos sellanen nyt järjestyy. :p
 
JussiMan ja d-vilman ilmottautuvat ylpeänä mukaan. Taas on aika kouluttaa porukoita Tekken Tag Tournamentin voimin. :) Ja voittajista ei ole epäilystäkään, ja multitappihan tulee paikalla???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
No tostakin kannattaa puhua vuokranantajan kanssa...eiköhän ne sen anna kuitenkin. Mitään ongelmia ei viimeksikään ollut(?). Ollaan siivosti jne.

Kyllä sen saa.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :( Asia selvinnee ensi viikon alussa, mutta koittakaa pääkaupunkiseutulaiset varmuuden vuoksi kovasti miettiä vaihtoehtoja Pasilalle.

Solid Snake: Taitojen puolesta kukaan ei saa jäädä pois. Ehdottomasti mukaan jos meininki yhtään kiinnostaa eikä paikan päälle pääseminen ole ongelma. Ja luonnollisesti kavereille infoa myös.

Unohdinkin muuten tuossa ekassa viestissä kysellä kameroista, joille todellakin olis käyttöä. Video- ja digikameroiden omistajat ovat siis erityisen tervetulleita. Ainakin yksi digikamera olis hyvä saada paikalle tällä kertaa ja eiköhän sellainen aika monelta löydykin (ei kylläkään minulta).

Skuge, Jani, JussiMan ja d-vilman lisätty listaan. Hyvä että pääsette tulemaan. JussiMan voisi kyllä terästää muistiaan, vai viittasitko "porukoilla" kenties teihin kahteen? ;) No joo, mutta kesän miitissä tuli pelattua ihan liian vähän teitä vastaan, yritetään korjata tilanne tällä kertaa.

PS. Ruotsalaisten VF-miitillä on hieno traileri (linkki VF4Evo-ketjussa), ja Rautanyrkillä vaan köyhä nettisivu. Perhana, taas ne oli meitä parempia. :p Pitää sitten varmaan ens kerralla yrittää tehä vastaavanlainen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan


Solid Snake: Taitojen puolesta kukaan ei saa jäädä pois. Ehdottomasti mukaan jos meininki yhtään kiinnostaa eikä paikan päälle pääseminen ole ongelma. Ja luonnollisesti kavereille infoa myös.

No ehkä voisi tulla yrittämään. Pitää varmaan ensin ottaa pari harjoitus erää kotona, mutta ehkä sinne kehtaisi sitten tulla ottamaan selkään.
 
Hitto kun olen pahassa välivaiheessa. Tikulla ei osaa vielä pelata kunnolla (esim. jugglet jää lähes koko ajan tekemättä). No kokeilin että josko sitä kannattais pelata vielä padilla tuolla miitissä niin enää ei osaa pelata silläkään. :D Damn.
 
Haluaisin tulla, mutta en tiedä onko kannattavaa... En kuitenkaan ole kovin hyvä Tekkenissä, mutta miitti ja huvikseen pelaaminen kiinnostaisi hehheh. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Hitto kun olen pahassa välivaiheessa. Tikulla ei osaa vielä pelata kunnolla (esim. jugglet jää lähes koko ajan tekemättä). No kokeilin että josko sitä kannattais pelata vielä padilla tuolla miitissä niin enää ei osaa pelata silläkään. :D Damn.
Huono tekosyy >8-E=

Tässä on kuukausi aikaa niin kyllähän jo kuukaudessa ohjausvempeleen, padin tai tikun, kyllä hallitsee. Ellet sitten todella vähän treenaa ja silloinkin huonon pärjäämisen voi laittaa enemmän sen treenauksen puutteen piikkiin ;)

Huumoria, huumoria. I feel your pain.
 
Onhan tässä toki aikaa... Allekirjoittanut kun ei vaan silti ehdi tikkua veivaamaan tarpeeksi, on vähän muutakin tekemistä. As you all probably know.

No joo, katotaan miten toi tosta lähtee. Ei tässä tekosyitä keksitä, on vaan aika huvittavaa tällä hetkellä toi pelaaminen. :D


Ja isompi murhe taitaapi olla toi miittipaikan saaminen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Ei tässä tekosyitä keksitä, on vaan aika huvittavaa tällä hetkellä toi pelaaminen. :D
No, edustat sitten sitä huumoriosastoa, joiden toimeenkuvaan kuuluu kiroilla ihan perkeleesti, kun ei esimerkiksi pelkkä back dash onnistu :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan

Skuge, Jani, JussiMan ja d-vilman lisätty listaan. Hyvä että pääsette tulemaan. JussiMan voisi kyllä terästää muistiaan, vai viittasitko "porukoilla" kenties teihin kahteen? ;) No joo, mutta kesän miitissä tuli pelattua ihan liian vähän teitä vastaan, yritetään korjata tilanne tällä kertaa.



Mitä se Entomo taas selittää?
Viime miitissähän veimme komeasti TTT ottelut d-evilman:n kanssa kotiin ;). Tänä vuonna voisi myö yöksi yrittää jäädä, tulisi näin enemmän peliaikaa.

Toivottavasti multitap tulee paikalle, pitäisi varmaan semmoinen ostaa itsekkin. Parempi fiilis matsata 2 vs 2 TTT:ssä.

En muista ketä vastaan tuli viime miitissä mätkittyä kunnolla? Taisi olla Sebu, illu? =) Toivottavasti tapaamme tänäkin vuonna ja uusia immeisiä vaan mukaan miittiin. :)
 
Noh kai sitä pitää tulla ainakin kääntymään. Minä ja Kazuya^ tulemme mitä luultavammin ovelle koputtelemaan ^^
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
En muista ketä vastaan tuli viime miitissä mätkittyä kunnolla? Taisi olla Sebu, illu? =) Toivottavasti tapaamme tänäkin vuonna ja uusia immeisiä vaan mukaan miittiin. :)

Et ainakaan minua vastaan pelannu kun en kerran Tagiin - valitettavasti - silloin paljoa koskenut... Korjataan asia tällä kertaa, olettaen että saan ton tikkuohjauksen edes vähän paremmalle tasolle kun nyt. :)

Ja MultiTap tulee mun mukana.


Edit: typoja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom