Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
[FF]Myytti;856638 sanoi:ConsoleGamingin foorumit uudelleen pystyssä. Eikun rekkaamaan sinne takaisin.
ConsoleGaming.eu - Powered by vBulletin
Jaa itsestään heitti tuohon ton Powered by.... siistii.
Mitenkäs isosta tiedostosta on kyse jos storesta tämän lataa? onko store versio jotenkin riisuttu versio levy versiosta vai onko ne ihan identtiset keskenään?
Storeversion taas saat ladattua vaikka samantien, eikä sitten tarvitse aina olla vaihtamassa kiekkoa koneeseen
Eiköhän se onnistu sen perinteiset 5 kertaa.Kuinka monta kertaa sen voi sitten ladata storesta oston jälkeen?
Kiitos vastauksista!
[FF]Myytti;858804 sanoi:Oon muuten joutunut lataamaan Confrontationin juuri tuon 5 kertaa. Se sekos ensimmäisen latauskerran jälkeen (aikaa sitten tosin), no siinä sitten koitin kolmesti uudestaan ja ei. Aina loppui lataus 49%:iin.
No sitten odotin viikon ja huokaisin helpotuksesta, kun lataus meni loppuun ja pääsin taas pelailemaan. Vihje: osta levyversio. Saahan siinä kannetkin.
Ostin jo storesta
Minä olen vähän miettinyt ja luulenpa, että sen voi ladata viidelle eri systeemille kerrallaan ja sitten niille niin monta kertaa kuin haluaa.
Ja toinen ei pysty pelaamaan sitä 24 tuntiin siitä kun ensimmäinen pelaaja on logannut itsensä ulos.Mikäli oikein muistan nii pystyy lataamaan usealle konsolille, mutta pystyy pelaan vain yhdel käyttäjällä kerrallaa. Eli ei mikään normi sharetettava peli.
Muuten hyvä peli, mutta se ottaa päähän kun joka toisella servulla lagaa ja pahasti
Ja miten tässä heitetään kranaatti kauas? Minulla se aina tippuu parin metrin päähän
Menet pelin asetuksiin ja sieltä otat liikkeen tunnistuksen pois päältä. Jos siis haluat kokoajan heittää yläkautta, mutta ohjainta vääntelemällä ja kääntelemällä saat myös heitettyä pitkälle.
Tänks! Mitenkäs tässä sitten voi kickiä toisen pelaajan?
Onkos olemassa jossain pohjapiirustuksia mappeihin, kun vähän on hakusessa paikat?