Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation

Tähän patchiin luulisi monen olevan tyytyväinen. Paljon hyviä juttuja, eikä vähäisimpänä HAUKI ON ****!

Kiitoksia tiedosta! Mulla oli vaikeuksia avata tuolta, eli laitetaan nyt vuoden paras uutinen tähän myös selkokielisesti. Ihan mahtavalta näyttää ja varsinkin frendinkautta joiniminen ja passuservut on NIIIIN hyviä juttuja!

----------------------------------

SOCOM: Confrontation 1.50 Update
Posted by SOCOM: Confrontation Online Team
In addition to Tournaments, Clan Ladders and the Calendar, the team at Slant Six has been busy adding new community requested features to the 1.50 update. The following items have been confirmed for the 1.50 update with additional items to come:

* Added the ability to join directly into a friend's game off of the friend's list.
* Added password protected custom games.
* Drastically improved the weapon selection ring. You can now move while selecting weapons and the weapon selection is much faster and more accurate.
* Slightly reduced the Famas accuracy.
* Improved the damage of the Desert Eagle. One shot kill with light and medium armor.
* Improved sniper rifle damage. One shot kills with bolt action rifles on light and medium armor.
* Fixed a large number of level exploits.
* Channel names are sorted alphabetically by default.
* Reduced the long fade in at the beginning of rounds to less than 1 second (the "darkness" is gone).
* Added a 30 second game start timer to games when greater than 60% of the players ready up.
* Clan patches are now displayed on your character in-game.
* Clan tags are now displayed with your player name in-game.
* Added center markers to all scopes and changed the color of the crosshairs so that they are visible at night.
* Kill cam stops following target after 5 seconds.
* Button prompts in death cam fade out after 5 seconds.
* Target Spotting now defaults to off.
* Weapons selected in-game are not saved to your custom loadout.


We'll have more information and details about the 1.50 update as the plans get finalized.

SOCOM: Confrontation Online Team

You can discuss this post here.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation

Kiitoksia tiedosta! Mulla oli vaikeuksia avata tuolta, eli laitetaan nyt vuoden paras uutinen tähän myös selkokielisesti. Ihan mahtavalta näyttää ja varsinkin frendinkautta joiniminen ja passuservut on NIIIIN hyviä juttuja!

----------------------------------

SOCOM: Confrontation 1.50 Update
Posted by SOCOM: Confrontation Online Team
In addition to Tournaments, Clan Ladders and the Calendar, the team at Slant Six has been busy adding new community requested features to the 1.50 update. The following items have been confirmed for the 1.50 update with additional items to come:

* Added the ability to join directly into a friend's game off of the friend's list.
* Added password protected custom games.
* Drastically improved the weapon selection ring. You can now move while selecting weapons and the weapon selection is much faster and more accurate.
* Slightly reduced the Famas accuracy.
* Improved the damage of the Desert Eagle. One shot kill with light and medium armor.
* Improved sniper rifle damage. One shot kills with bolt action rifles on light and medium armor.
* Fixed a large number of level exploits.
* Channel names are sorted alphabetically by default.
* Reduced the long fade in at the beginning of rounds to less than 1 second (the "darkness" is gone).
* Added a 30 second game start timer to games when greater than 60% of the players ready up.
* Clan patches are now displayed on your character in-game.
* Clan tags are now displayed with your player name in-game.
* Added center markers to all scopes and changed the color of the crosshairs so that they are visible at night.
* Kill cam stops following target after 5 seconds.
* Button prompts in death cam fade out after 5 seconds.
* Target Spotting now defaults to off.
* Weapons selected in-game are not saved to your custom loadout.


We'll have more information and details about the 1.50 update as the plans get finalized.

SOCOM: Confrontation Online Team

You can discuss this post here.

helkkari hienoo!!! voi oikeesti alkaa taas pelaan tätä peliä :P
 
Vastaus: Socom: Confrontation

En ole SOCOMeja koskaan pelannut, mutta nuo nähtyään on helppo yhtyä arvostelijoiden kerhoon. Aivan käsittämättömiä bugeja ja peliteknisiä ratkaisuja. NeoGAFin meemiä lainatakseni: "FIX THIS SHIT!"
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Siltikin tää peli on bugeineen kaikkineen omasta mielestäni ihan paras peli tällä hetkellä, voi jopa löytää joitain samoja tuntemuksia, joita Socom 2 aikoina oli. Mutta päivityksiä ja varsinkin lisää karttoja odotellessa. Kotimaisia pelaajia alkaa jo olla ihan mukavasti. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Siltikin tää peli on bugeineen kaikkineen omasta mielestäni ihan paras peli tällä hetkellä, voi jopa löytää joitain samoja tuntemuksia, joita Socom 2 aikoina oli. Mutta päivityksiä ja varsinkin lisää karttoja odotellessa. Kotimaisia pelaajia alkaa jo olla ihan mukavasti. :)
Olen edelleen sitä mieltä, että socomin kohdalla bugi ei ole vika, vaan ominaisuus;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Itse odottelin, että pahimmat "ominaisuudet" saadaan korjattua ennen pelin hankintaa, mutta kuinkas kävikään..
Peli piti tilata the hutista bundle ja nyt kädet syyhyää jo valmiiksi, että pääsisi pelailemaan vanhaa kaartia vastaan.

Ei ilmeisesti ole leanausta vielä päivitelty parempaan kuosiin, kuin mitä se oli noissa SOCOM is dead-videoissa?

Ilmeisesti kaikki playstationfinistit ovat pelailemassa tätä, kun ei Killzonessa pahemmin ole näkynyt. :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Itse odottelin, että pahimmat "ominaisuudet" saadaan korjattua ennen pelin hankintaa, mutta kuinkas kävikään..
Peli piti tilata the hutista bundle ja nyt kädet syyhyää jo valmiiksi, että pääsisi pelailemaan vanhaa kaartia vastaan.

Ei ilmeisesti ole leanausta vielä päivitelty parempaan kuosiin, kuin mitä se oli noissa SOCOM is dead-videoissa?

Ikävä kyllä leanaus taitaa olla samoissa kuosissa. Mutta toisaalta leanaavan pelaajan näkeminen Socomissa on melkeimpä ihmeeksi luokiteltava asia. HIEMAN liian iso poru mun mielestä siitäKIN asiasta. Kyllä Socomi pelittää ihan kohtalaisesti nykyään, taino...mun mielestä ylitsepääsemättömiä ja pelaamista estäviä asioita ei ole koskaan ollutkaan...poislukien ehkä se tökkiminen sillon aivan alkuaikoina jenkkijulkaisun jälkeen.

Mutta tervetuloa vaan sitten mukaan :) On tämä ainakin omasta mielestä ihan paras online räiskinkä, eikä tee edes tiukkaa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

ite alan pelailee vasta ton 1.5 päivitykse jälkeen. sen verra hienolta kuulostaa tehokas dessu ja one shot kill - sniput :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Killzonen jälkeen on ollu ihan hauskaa taas sukan parissa. Törmäsin vaan outoon juttuun. Tai siis tullut törmäiltyä tähän vähän useamminkin. Jotkut ovat sitten keksineet miten saavat nimensä piiloon. Nyt on tullut muutamassa pelissä ammuttua tiimitovereita oikein urakalla. Tosi hemmetin fiksu idea mennä friendly fire matsiin niin, että tiimikaverit ei tunnista pään päällä näkyvästä nimestä.

Onks toi nyt taas joku bugi, vai onko jotkut ihan oikeast noin hemmetin fiksuja?
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Killzonen jälkeen on ollu ihan hauskaa taas sukan parissa. Törmäsin vaan outoon juttuun. Tai siis tullut törmäiltyä tähän vähän useamminkin. Jotkut ovat sitten keksineet miten saavat nimensä piiloon. Nyt on tullut muutamassa pelissä ammuttua tiimitovereita oikein urakalla. Tosi hemmetin fiksu idea mennä friendly fire matsiin niin, että tiimikaverit ei tunnista pään päällä näkyvästä nimestä.

Onks toi nyt taas joku bugi, vai onko jotkut ihan oikeast noin hemmetin fiksuja?

kerra kävi klaanimatsissa meä pelaajalle nii ettei nähny omien nimiä/timantteja.. socomin ominaisuushan se on :D
 
Ylös Bottom